אירועים ב-VERT אילת

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: יח"צ ● 14/5/2021 12:25 ● ערב ערב 3017
מלונות VERT החדשים ב: נתניה, ירושלים, ים המלח ואילת מציעים את האיזון המושלם בין טבע ושלווה לבין קולינריה, פינוק וכיף ● ולנו האילתים – מציע מלון הרשת האילתי – אירועים ברמה אחרת
אירועים ב-VERT אילת
תגיות:

 

רשת מלונות VERT ירדה לאילת


מלון VERT אילת (קראון פלזה לשעבר) שוכן במיקום מושלם על טיילת החוף הצפוני. סביבת המלון הפסטורלית הפכה מקור השראה לעיצובו הייחודי: חווית הטבע במלוא עוצמתו נחשפת אליכם מכל חלון ומרפסת ומאירה באור טבעי ורך את כל פינות המלון. כל אלו יוצרים מיזוג מושלם עם הטבע שסביב: מלון VERT אילת מציג את השילוב המופלא בין נוף פנורמי של חופי הלגונה, הים האדום והמרינה, לבין עיצוב אוריינטלי, עדכני מלא צמחיה ירוקה אשר ביחד יוצרים חוויה של שכרון חושים.
בתחילת השנה, עבר המלון שיפוץ בכ- 80% מחדריו, כאשר בולטים במיוחד חדרי המלון בקטגורית דלקס, שילוב של יופי ונוחות. המעצב מיכאל אזולאי עיצב את החדרים בטקסטורות ובצבעים עם נגיעות אוריינטליות, בהשראת הנוף הנספג מן החלונות, בשילוב של חומרים טבעיים לצד שטיחים בעלי אלמנטים אוריינטליים. חדרי המלון הינם מהחדרים המרווחים בעיר וכוללים מרפסות שמש לישיבה.
עם כניסתכם למלון, יקבל את פניכם לובי מואר ורחב ידיים, מעוצב בצבעים של שמש וירוק ומעוטר בצמחיה רעננה. כל שנשאר הוא למצוא את הפינה שלכם, בין מגוון פינות הישיבה בגבהים שונים לצד מנורות תלויות מחומרים טבעיים כמו קש, בין אם במסעדת הלובי או על הבר המציע תפריט משקאות ואלכוהול מפנק וליהנות מהשירות האישי ברמה הגבוהה ביותר של צוות המלון.
במלון בריכה מרווחת, בריכת ילדים, מועדון ילדים, מועדון נוער 'פלייזון' ומגוון פעילויות ה- Wellness - בדגש על בריאות, כושר והתחדשות.
מלונות VERT (ירוק בצרפתית) כשמם כן הם, חרטו על דגלם התחשבות מקסימלית בנושאים סביבתיים. VERT אילת מקפיד בין היתר על שימוש מינימלי במוצרי נייר, דוגל ב: מיחזור, שימוש מוגבר בחומרים טבעיים ומתכלים וצמצום השימוש בפלסטיק, ניצול אור השמש וחסכון באנרגיה, יצירת שיח בנושאים סביבתיים והתחייבות להפוך לרשת ירוקה עד שנת 2025.

 

 

אירועים זה VERT


כמו ההקפדה על כל פרט במלון, כך נבנה במקום מתחם אירועים מהמעודכנים בעיר. אולם האירועים במלון VERT אילת יכול להכיל מגוון רחב של סוגי אירועים מחתונות, בריתות, בר/בת מצווה, שבתות חתן, כנסים, הרמות כוסית ושלל אירועים נוספים.
האולם מצויד במערכות חדישות להקרנה סאונד ותאורה.
באולם מערכת מחיצות מותאמות היכולות לחלק את החלל למגוון רחב של סידורי ישיבה ולאופי האירוע המתבקש בהתאם לתו הסגול והירוק. האולם יכול להכיל עד 250 אנשים סביב שולחנות וכ- 500 תיאטרון.
ניתן לקיים חופה בבריכת המלון למול נוף עוצר נשימה של הלגונה.
שף המלון עמי אדרי מציע מגוון רחב של תפריטים הן בהושבה והן בבופה: בשרי, גריל ותבשילים, תפריט חלבי וצמחוני.
בנוסף, נהנים האורחים מתפריט קינוחים עשיר המותאם לעונות השנה ולפרודוקטים 
הקיימים בישראל.
מנהל מזון ומשקאות, דימה קפלון, יתאים לאירוע שלכם את בר המשקאות המושלם בהתאם לטעמכם ולכיסכם.

 

פרטים ליצירת קשר: כתובת : אילת 1 טלפון: 08-6367777.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש