דודו אלקטריק - מרכז החשמל והאלקטרוניקה

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: יח"צ ● 12/11/2021 18:03 ● ערב ערב 3042
אם במוצרי חשמל חשקתם, במחירים הכי טובים שיש, עם שירות לעילא ולעילא, הגעתם למקום הכי נכון ● כי עם ותק של מעל ל- 30 בשוק מוצרי החשמל, ניסיון שלא יסולא בפז וידע שנצבר לאורך השנים – השמיים הם הגבול ● אז יאללה, נפגשים ב'דודו אלקטרוניק' – החנות החדשה להתאבזר באיזה מוצר חשמל איכותי?
דודו אלקטריק - מרכז החשמל והאלקטרוניקה
תגיות:

כל האילתים ללא יוצא מן הכלל מכירים את דודו לייבוביץ' האילתי, שכבר מילדות הראה עניין רב במוצרי חשמל והחליט להפוך את האהבה הזו לדרך חיים, למקצוע, ואין כיף מלעבוד בדבר שאותו אתה הכי אוהב. דודו החל את דרכו בתחום כמוכרן בשק"ם דאז (זוכרים?). לאחר מכן, ניהל חנות מוצרי חשמל קטנה ומקסימה ב'מרכז שלום', שם שירת נאמנה את קהל הלקוחות האילתים, והם החזירו לו עם המון אהבה. לא מיותר לציין, כי דודו הביא את כל מה שחם ואיכותי בשוק מוצרי החשמל, כי ככה זה כשמכורים למקצוע, ועד היום הוא ממשיך בקו זה. משם המשיך דודו להתקדם בתחום והתחבר ל'טרקלין חשמל', בה המשיך להתפתח במשך 17 שנה כמנהל בשותפות. לאחרונה, החליט דודו לצאת לדרך עצמאית חדשה, באותה חנות רק עם שם המותג החדש - 'דודו אלקטרוניק'. החליט וגם עשה, וב- 1.10.21, נפתח העסק עם מקצה שיפורים מדהים, עיצוב רענן, חידושים והפתעות, כמו שרק דודו יודע לעשות.

 


החנות החדשה והמחודשת 'דודו אלקטרוניק' עברה סוג של מתיחת פנים, עם אותו צוות ותיק, מיומן ומקצועי שיודע לתת מענה לכל גחמה שלכם, להמליץ ולתת שירות מכל הלב, צוות שהוא כבר כמו משפחה אחת גדולה. בחנות המחודשת תמצאו כמובן את כל מוצרי החשמל, וכמו כן – החנות עובדת מול ספקים חדשים, ותמצאו בה מגוון מוצרים חדשים חדישים ומדהימים, מותגים חדשים, מחלקת גיימינג ענפה לאוהבי הגיימינג ובעצם מה לא? ממש שינוי מרענן.
בין אנשי הצוות המדהימים, תוכלו למצוא כמובן גם את אח של דודו - לוי, שמלווה אותו מזה עשרות שנים בנאמנות. לוי אחראי על הזמנות הרכש וגם על המוצרים הקטנים בחנות. ובכלל תוכלו לפגוש שם בין אנשי הצוות גם את הבן של דודו – מור, שנדבק בחיידק של אבא ומאוד אוהב את התחום ונכנס אליו בפול גז. משפחה אחת גדולה - כבר אמרנו?
החנות עובדת עם לקוחות פרטיים וכמובן - גם עם עסקים ובתי מלון ברחבי העיר.

לא מיותר לציין, כי החנות עובדת אך ורק עם יבואנים רשמיים!

ואיך אפשר בלי מבצעים והטבות, ובכן לשם כך קם עמוד הפייסבוק של החנות - 'דודו אלקטרוניק', אז כנסו עוד היום ותהנו ממגוון הצעות מפתות כמו למשל עכשיו - 'בלאק נובמבר' - עם מחירים מדהימים. לדוגמה - מכונת קרח ביתית -ב- 499 ₪ בלבד; טוסטר פלטות נשלפות - ב- 110 ₪ בלבד, מייבש כביסה 3 שנים אחריות ב- 759 ₪ בלבד.

אז נפגשים ב'דודו אלקטרוניק'?


דודו אלקטרוניק, כתובת: מרכז ה'ביג' אילת, טלפון: 08-6312266,
 פקס 08-6312265. אי מייל: office@icelectric.co.il
שעות פתיחה: א-ה 09:30-22:00, שישי 09:00-14:30. מוצ"ש - מצאת השבת ועד 22:00. חפשו אותם בפייסבוק: דודו אלקטרוניק, שם גם תוכלו להצטרף לקבוצת הוואטסאפ של המקום.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת