הקשר התאילנדי

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 26/11/2021 12:38 ● ערב ערב 3044
שגרירת תאילנד בישראל – פנאבה צ'נדררמיה והקונסולית – פימצ'נוק גירפטאנקול, ביקרו בשבוע שעבר באילת ונפגשו עם ראש העירייה – אלי לנקרי. בפגישה שוחחו על חיזוק היחסים בין תאילנד לאילת ועל שיתופי פעולה בתחומים שונים. בזמן ביקורן, שהתה באילת משלחת מתאילנד שהתמודדה באליפות העולם בגיימינג ובחודש הבא תגיע גם מיס תאילנד שתתמודד בתחרות הבינלאומית – מיס תבל.
הקשר התאילנדי
תגיות:

השגרירה המכהנת כשנתיים בתפקידה ביקרה בפעם הראשונה בעיר אילת והתרשמה מאוד מהאירועים הבינלאומיים המתקיימים בעיר ומהפיתוח התיירותי. את דרכן לאילת עשו השגרירה והקונסולית דרך כביש הערבה, שם מועסקים אלפי עובדים תאילנדים במשקי החקלאות.

במהלך הפגישה עם ראש העירייה, קיבלו השתיים סקירה על מאפייני העיר המיוחדים ועל כיווני הפיתוח שלה כולל פיתוח מתחם שדה התעופה הישן, בניית קריית ספורט בינלאומית, מרכז קונגרסים, פיתוח רצועת החוף ועוד. ראש העירייה עדכן גם בעניין הפרויקטים של עיר חכמה ופיתוח תעשייה למזון מהים. השגרירה התרשמה מאוד מכיווני הפיתוח של העיר ומהאירועים הבינלאומיים המתקיימים בה. "זה מאוד מרשים שתחרויות כאלה גדולות ובינלאומיות בוחרות להתארח בעיר אילת" ציינה השגרירה וסיכמה עם ראש העירייה, כי שני הצדדים יקדמו שיתופי פעולה בתחומי התיירות.

השגרירה בירכה את ראש העיר על האירוח ועל הסקירה וביקשה ממנו לפנות זמן לביקור בתאילנד. ראש העירייה הודה לשגרירה ולקונסולית על הביקור וציין, כי אילת תשמח לשתף פעולה בכל התחומים והעניק לשתיהן שי צנוע.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש