מוקירים ומצדיעים יום ההוקרה פצועי מערכות ישראל ופעולות האיבה

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 26/11/2021 12:40 ● ערב ערב 3044
גם העיר אילת לקחה חלק בהארה הלאומית כאות הוקרה והצדעה לפצועי מערכות ישראל ופעולות האיבה, במסגרתו הואר הערב (א') בניין העירייה בירוק. יום ההוקרה מסמל את חשיבות הקשר בין המדינה וצה"ל לנפגעים והוקרת פועלם של החיילים, שנפצעו במהלך שירותם הצבאי. ראש העירייה – אלי לנקרי: "כולנו מוקירים את פועלכם ומודים לכם מעומק הלב על ההקרבה היומיומית, המסירות ותעצומות הנפש".
 מוקירים ומצדיעים יום ההוקרה פצועי מערכות ישראל ופעולות האיבה
צועדים ומצדיעים
תגיות:

עוד כחלק מהוקרה של העיר אילת למאות מתושביה, הנמנים על פצועי מערכות ישראל ופעולות האיבה, צעדו בשבוע שעבר כ – 400 בני נוער, תלמידי כיתות י' בבתי התיכוניים "בגין", "גולדווטר" ו"רבין" לצעדת הוקרה במדבר אילת - קניון האדום. בני הנוער צעדו במשך שלוש שעות ביחד עם פצועי צה"ל ופדויי שבי ושמעו את סיפורי הגבורה שלהם על אדמת ישראל וגם מחוצה לה. הצעדה התקיימה כחלק מפרויקט "צועדים ומצדיעים כהוקרה לנפגעי מערכות ישראל  פעולות האיבה" ובמסגרת פרויקט מחויבות אישית המתקיים בבתי הספר. בסיום הצעדה פגש את בני הנוער סגן ראש העיר – סטס דינקין והודה להם בשם ראש העיר ובשמו על המחווה המרגשת. "גאווה גדולה לראות את דור העתיד מכבד את העבר ומבין את חשיבות היום ומוקיר אותו". לפצועי צה"ל אמר סגן ראש העיר: "זו ההזדמנות להודות לכל פצועי מערכות ישראל ופעולות האיבה שנלחמו והקריבו עצמם במסירות ועוצמה למען כולנו". פעולות נוספות התקיימו בבתי הספר ובמסגרות הנוער.

מאירים את העיר כהוקרה לפצועי צהל

למעלה מ – 70,000 אזרחים ישראלים נמנים על אוכלוסיית פצועי מערכות ישראל ופעולות האיבה. ביניהם חיים בעיר אילת וביישובי הערבה כ - 350 פצועי מלחמה ופעולות האיבה, אשר מתמודדים באופן יום יומי עם פציעתם ועם השתלבותם בחברה. טקס ההוקרה הלאומי נועד להוקיר את תרומתם של הפצועים למען מדינת ישראל ומדגיש את מחויבותה של ממשלת ישראל ורשויותיה לאוכלוסייה זו ואת החיבור הנצחי בין פעילותם של פצועי המלחמות ופעולות האיבה לתקומתה של מדינת ישראל ולמאבק על קיומה.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש