מרוץ שדה לתלמידי אילת

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 26/11/2021 12:46 ● ערב ערב 3044
מספר ימים לפני שתארח העיר אילת את המרתון המדברי הבינלאומי בהשתתפות כ – 7,000 רצים מהארץ ומהעולם, התקיים היום (ב') מרוץ שדה בהשתתפות מאות תלמידי כיתות ד'-ו' מבתי הספר באילת ובערבה. ראש העירייה – אלי לנקרי, שהעניק את הגביעים ברך את צוות אגף הספורט והמורים לחינוך גופני על הארגון ובעיקר על החזרת עטרה ליושנה אחרי הפסקה ארוכה. את התלמידים ברך ראש העירייה על הרוח הספורטיבית בעצם ההשתתפות ועל ההישגים של המנצחים.
מרוץ שדה לתלמידי אילת
צילום יניב כהן
תגיות:

אחרי הפסקה של כמעט עשור, נרשמה היום התרגשות שיא עם קיום מרוץ השדה המסורתי, שהתקיים בלגונה המזרחית. כ- 120 תלמידים השתתפו במרוץ שכלל מקצים של 500, 600, 800, בחלוקה לשכבות ד', ה', ו' בנים/בנות. בין הזוכים במרוץ במקום הראשון - תלמידי בית הספר "מעלה שחרות", במקום השני –  תלמידי בית הספר "היובל" ו״אלמוג״ ובמקום השלישי - בית הספר "גלים". בגביע ההגינות והמורל זכו תלמידי בית הספר "ימין הרצוג". הזוכים האישיים בכל מקצה קיבלו מדליה על זכייתם.

את המרוץ ארגן גם הפעם אגף הספורט בעירייה בסיוע המורים לחינוך גופני בבתי הספר. עוד סייעו תלמידי מגמת 5 יח"ל במדעי הספורט בהובלת שלמה זקס, שתרגלו במעשי את העבודה ותפקדו כמכווינים, מזניקים ושופטים.

כאמור, בסוף השבוע הקרוב (26.11) תארח העיר אילת את המרוץ המדברי הבינלאומי המציין השנה עשור. כ – 7,000 רצים ורצות ייקחו חלק בארבעת המקצים במרוץ, שישלבו מסלולי ריצה מאתגרים בנופים המרהיבים של הרי אילת וים סוף. מקצה מרתון שטח מלא 42.2 ק"מ שיוזנק במפרץ השמש (6:00 בבוקר) ומסתיים על הטיילת בסמוך למלון הרודס, מקצה חצי מרתון 21.1 ק"מ יוזנק באותו מקום (6:30 בבוקר), מקצה הבנים 10 ק"מ לזכרם של אילן לוי ויהונתן אזולאי, ילידי אילת שנהרגו בתאונת דרכים (יוזנק בשעה 6:45 בבוקר) ומקצה 5 ק"מ (יוזנק בשעה 7:00 בבוקר). המרוץ ייצא לדרך ביוזמת ובהפקת חברת מרתון ישראל, המתמחה באירועי קונספט ייחודיים בעולם הריצה בשיתוף עיריית אילת.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש