מה צריך לבדוק ברכב מושכר לפי שיוצאים לדרך?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 30/11/2021 09:24 ● ערב ערב 3044
אחת הדרכים הפופולאריות ביותר להתנייד בכבישי ישראל, היא באמצעות רכב שכור. אנחנו נוטים לחשוב, שישראלים שוכרים רכב אך ורק כאשר הם נמצאים בחו"ל, אך זה לא מדויק. גם כשהם שוהים בארץ, רבים מהם בוחרים לשכור רכב, לעיתים הם עושים זאת מתוך בחירה ולעיתים מחוסר ברירה.
מה צריך לבדוק ברכב מושכר לפי שיוצאים לדרך?
תגיות:

השכרת רכב בארץ נעשית מסיבות שונות. בראש ובראשונה, היעדר אופציה לשימוש ברכב פרטי מסיבות כאלה ואחרות, שנית, היעדר תחבורה ציבורית ברמה מספקת, שלישית, אם וכאשר יש צורך להגיע אל אזורים מסוימים או אירועים ספציפיים, ואין אפשרות או רצון להשתמש לשם כך ברכב שלהם. ארבע, כאשר מגיעים אורחים מחו"ל, הרבה פעמים יש צורך לשכור רכב לצורך טיולים וצרכים אחרים.

ההשכרה נעשית בצורה דומה לאופן בו היא מתבצעת בחו"ל. ניתן לשכור רכב דרך האינטרנט או דרך סוכנויות כאלה ואחרות באופן פרונטאלי. בכל מקרה, מלבד השאלה באיזה אופן יש לשכור את הרכב, חשוב לדעת אילו דברים צריך לבדוק לפני ששוכרים רכב.

 

מה צריך לבדוק ברכב מושכר?

 

כמובן שהבסיס הוא לבדוק מה בדיוק סוג הרכב, מה הגודל שלו ועד כמה הוא יכול להתאים לנו מבחינת הצרכים שלנו. אנחנו יכולים למצוא בסוכנויות השכרה או באתרי אינטרנט, סוגים שונים של רכבים, בין אם מדובר ברכב קטן או גדול, משפחתי או מנהלים ועוד.

כמו כן, אנחנו צריכים לבדוק את מצבו של הרכב והתנאים שלו. חשוב שאנחנו נוודא היטב מה מצבו, בשביל לדעת כיצד קיבלנו אותו ואיך אנחנו מחזירים אותו לסוכנות. כך אם חס וחלילה יקרה משהו, נדע על מה אנחנו אמורים לשלם אם בכלל. זה מתקשר גם לשאלה, איזה סוג ביטוח עלינו לקנות בשביל להשתמש ברכב.

נקודה נוספת שחשוב לשים לב אליה היא, אילו אביזרים ואמצעים מותקנים ברכב. כלומר, אנחנו צריכים לבדוק האם הרכב כולל אמצעי בטיחות, אמצעי ניווט, אמצעי אבטחה ועוד. היום נהוג לספק רכבים עם אמצעים שונים בשביל שהשוכרים יוכלו ליהנות מרכב איכותי, מוגן ומאובטח.

אחרי כל זה, עלינו לבחון את תנאי ההשכרה, החל מדברים קטנים כמו מתי אנחנו אמורים להחזיר את הרכב, לאן, באיזה מצב (מבחינת דלק ושטיפה) וכלה בדברים יותר מהותיים שקשורים גם לעלויות וגם להיבטים נוספים שיכולים להשפיע על אופי השימוש וכמובן על עלות השימוש ברכב.

 

כיצד בוחרים היכן לשכור את הרכב?

 

אנחנו נבחר את המקום הרלוונטי להשכרת רכב, על פי שלוש נקודות עיקריות: הקטלוג שהמקום מציע לנו, התנאים שהוא דורש עבור השכרת רכב וכן אנחנו צריכים להחליט על פי אופי השירות ואמינות המקום.

רצוי מאוד לקרוא חוות דעת ולראות האם מדובר במקום מומלץ, מקום אמין ואיכותי, מקום שאנחנו יכולים לסמוך עליו. צריך לזכור, הרכב אמור לשרת אותנו בצורה אופטימאלית במשך כל הזמן שהוא נמצא אצלנו, ולכך אחראית, בין היתר, הסוכנות ממנה אנחנו שוכרים אותו.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש