מתכננים פיקניק בצפון? אתם עושים בשכל!

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 27/5/2022 15:12 ● ערב ערב 3070
יש כאלה שהעניין שלהם הוא לשתות משהו קר בלב מדבר, אבל אנחנו הכי אוהבים פיקניקים, לאכול משהו בחיק הטבע, עם אנשים שאנחנו אוהבים, חברים, משפחה, ואווירה. אין כמו פיקניקים, באמת, זה פשוט כיף, ומשהו בכם הרי יודע זאת היטב, אחרת לא הייתם קוראים את המאמר הזה
מתכננים פיקניק בצפון? אתם עושים בשכל!
תגיות:

יש כאלה שהעניין שלהם הוא לשתות משהו קר בלב מדבר, אבל אנחנו הכי אוהבים פיקניקים, לאכול משהו בחיק הטבע, עם אנשים שאנחנו אוהבים, חברים, משפחה, ואווירה. אין כמו פיקניקים, באמת, זה פשוט כיף, ומשהו בכם הרי יודע זאת היטב, אחרת לא הייתם קוראים את המאמר הזה. אם פיקניק בחיק הטבע זה כיף, תארו לכם כמה מהנה זה פיקניק בצפון, בנופים של צפון הארץ, עם האווירה המיוחדת שאין בשום מקום אחר.

בכל אופן, אתם כבר איתנו, בטבע, אוכלים, שותים, צוחקים ונהנים, אז הכנו לכם רשימה של נקודות מיוחדות לעשות בהן פיקניק ברחבי הצפון. מוכנים?

 

לעשות פיקניק בצפון במקומות הנכונים

 

קחו המלצות איפה עושים פיקניק בצפון בימינו, מקומות שבדקנו בעצמנו, והם שווים אחד אחד:

  • רומנטיקה בעין פיק – אם באים בזמן הנכון, ועם קצת מזל, אתם אפילו תהיו לגמרי לבד. הנוף של הכינרת מהנקודה הזו מרגש, ללא צל של ספק, אבל עם צל של עץ תאנה יפהפה, לימים החמים שהשמש יוקדת. המים בבריכה צוננים, ומתאימים גם הם לימים החמים של הקיץ הישראלי.
  • להרגיש בחו"ל בישראל – יש מקומות שמרגישים כאילו הגענו לחו"ל. בלי טיסה, בלי מעברי גבול, ובלי מזוודות כבדות, הבניאס המפורסם, השמורה והנהר, מציעים לא מעט פינות חמד קסומות במיוחד, ומי שמגיע דווקא בחודשים הקרים, ימצא את עצמו גם ללא הרבה אנשים מסביב, וגם מול העוצמה של היער שוקק החיים שניזון לא רק ממי הנהר, אלא גם ממי הגשמים.
  • תל דן – שמורת טבע שמימיה מגיעים ישירות מהחרמון המפשיר, נהר יפהפה ועצים, כמה עצים… אם אתם מחפשים מקום מיוחד לפיקניק משפחתי, יש משהו נוח יותר במקום מסודר כמו פארק תל דן, שכן, בין היתר, תמצאו מתקנים כמו שירותים, וכמובן, שולחנות פיקניק נוחים.
  • על פארק עורבים שמעתם? שוב, לא כולם רוצים מסלולי הליכה מאתגרים או טיולים רטובים לפיקניק שלהם. חלקנו רוצים ליהנות מהנוחות של התרבות המודרנית, לצד האוויר הנקי של הטבע. פארק עורבים מציע, מעבר לאזור לעשות בו פיקניקים, גם מתקני משחקים בשביל הילדים, תצוגת פסלי בזלת יפהפיים, וגישה לחנויות ומסעדה, כדי לגוון את הפיקניק.

 

אחרי הפיקניק - מה לגבי לינה בצפון?

 

יום פיקניק בצפון זה באמת מהנה, אבל אם כבר נסעתם לצפון, לא תשהו לפחות לילה אחד? יש כל כך הרבה אתרים לבקר בהם, כל כך הרבה טבע, כל כך הרבה יופי, התרגשות ורגעים קסומים להעביר ביחד. נראה כי כדאי שתשקלו גם לינה בצפון, ולא רק פיקניק ביום ביקור אחד.

מתוך מגוון די רחב של אפשרויות לינה בצפון, אתם יכולים להתאים את המקום לא רק לתקציב שלכם, אלא גם לקרבה לנקודות העניין אליהם תרצו להגיע, כמו תל דן, הבניאס וכיו"ב, ואם אתם מגיעים בקיץ, כדאי לשקול גם טיול רטוב עם נהר, נחל או בריכת קצינים!


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש