מדוע לוקח כל כך הרבה זמן לתאם טיפול בתוך תא לחץ?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 30/5/2022 11:31 ● ערב ערב 3070
בעשור האחרון השיח סביב טיפולים בתא לחץ הולך וגובר, ואנשים רבים יותר מבקשים לתאם לעצמם את הטיפול הזה. אין ספק שלאורך השנים תא לחץ הוכיח את עצמו בתור כלי מדהים לשיפור מגוון יכולות גופניות, ולכן האיזון בין הביקוש לבין ההיצע הופר בצורה מהירה ביותר, כך שהביקוש כפול ומכופל מההיצע הקיים היום בשוק. בהתאם, אנשים רבים צריכים להמתין במשך שבועות, חודשים ואפילו שנים רבות על מנת לתאם טיפול בתא לחץ, ומרימים ידיים מרוב ייאוש. היום נספר לכם מדוע תא לחץ הוא מבוקש כל כך, ואיך בכל אופן תוכלו לתאם לעצמכם תור קרוב מבלי להמתין במשך כל כך הרבה זמן.
מדוע לוקח כל כך הרבה זמן לתאם טיפול בתוך תא לחץ?
תגיות:

 

תא לחץ – מה הוא עושה?

 

אז בואו נתחיל מלהבין את היתרונות הגדולים של טיפול בתא לחץ, מה שיבהיר מעט את התמונה סביב התורים הגדולים לטיפול בו:

1. ככלל, טיפול בתא לחץ מזרים כמויות גדולות של חמצן לתוך גופו של המטופל. כמויות החמצן האלו מגבירות את זרימת הדם בגוף, ומכאן היתרונות מתחילים לבוא לידי ביטוי בצורה מובהקת.

2. טיפול בתא לחץ משפר בצורה משמעותית את היכולות הקוגנטיביות של המטופל. בין אם מדובר על מטופל מבוגר או צעיר, היכולות הקוגנטיביות שלו שמשתפרות פלאים יכולות לבוא לידי ביטוי במגוון אופנים, ולשפר את אורח החיים שלו.

3. טיפול בתא לחץ מייצר תהליכי אנטי אייג'ינג, גורם למתיחת עור הפנים וממזער הופעה של קמטים על גביו.

4. טיפול בתא לחץ מזרז ריפוי של פציעות ספורט ושל פציעות אחרות קשות ריפוי. עצם זרימת הדם המוגברת מסייעת בטיפול במגוון דלקות, פגיעה ברקמות ועוד.

 

תא לחץ: כשהיכולות אדירות – התורים ארוכים

 

עם כל היתרונות האלו ועוד רבים, ברור כעת מדוע תא לחץ הוא מבוקש כל כך. היות וההיצע הוא מוגבל והביקוש רק הולך ועולה – ההמתנה יכולה להגיע לזמנים כמעט אין סופיים, ורבים המטופלים שמוותרים עליו בדרך – וחבל שכך.

לעומת זאת, היום ניתן למצוא כמה וכמה חברות שמפעילות טיפולים בתא לחץ באופן הרבה יותר מוגבר, זמין ומיידי. חברות כמו חברת MyDoctor, לדוגמה, הן חברות שמפעילות מערכי טיפולים הרבה יותר אינטנסיביים כדי לאפשר לכל מטופל או מטופלת שמעוניינים בטיפול בתא חמצן אכן להגיע אליו בטווח הקרוב.

 

תא לחץ של חברת MyDoctor – האם כל אחד יכול להשתמש בו?

 

חברת MyDoctor מפעילה מערכי שירותים רפואיים ענפים וגדולים במיוחד, ומזמינה את כלל אזרחי ישראל להשתמש בשירותי תא לחץ שלה. לצד כתבי שירות מצוינים שאליהם ניתן להצטרף בתור מנויים, טיפולי תא לחץ פתוחים לכל מי שמעוניין בהם, וכל מה שתצטרכו לעשות הוא פשוט ליצור קשר עם החברה ולתאם את התור הקרוב שלכם. הרימו טלפון עוד היום ותוכלו לקבל פרטים כמו זמינות, מחיר ועוד פרטים שעשויים לעניין אתכם לקראת הטיפול.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש