איך בוחרים חברת מטבחים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 3/6/2022 10:29 ● ערב ערב 3071
כל בית מתהדר באיכות, בסגנון ובפונקציונליות של המטבח בו. על מנת שתוכלו להכין ארוחות כמו שצריך, חשוב לבנות מטבח שישמש אתכם בדרך בה אתם רגילים לעשות את הדברים, בצורה נוחה וכזו שמשקפת את האידאל שלכם. גלו מחדש דרכים לשפר את המטבח שלכם ולגרום לו להיראות כאילו נלקח מהסרטים.
איך בוחרים חברת מטבחים
תגיות:

 

בחירה של חברת מטבחים – דגשים שחשוב לדעת

 

כאשר בוחרים חברה המתמחה בבניית מטבחים אתם רוצים את הטובים ביותר. מטבח הוא אחד המקומות החשובים ביותר בבית, וכזה בו אתם מכינים את הארוחות וגם אוכלים. יש כמה דברים שאי אפשר בלעדיהם ושהם חייבים להיות נוכחים במטבח שלנו, כמו ארונות עליונים, תחתונים, מקרר, שיש, סטים של מגירות ועוד. דרך חברת מטבחים מעולה תוכלו לרהט את המטבח שלכם מחדש או לשנות בו אלמנטים כך שהם יתאימו בדיוק למה שאתם מחפשים.

 

סידור וארגון ארונות מטבח

 

אחד הדברים הבולטים ביותר במטבח וכאלה שהופכים אותו למה שהוא, זה כמובן הארונות. אפשר לתכנן את העיצוב הבסיסי של הארונות על פי אמות מידה נכונות, הזוויות והדרך בה הם יהיו פזורים ברחבי החלל. כמובן שתצטרכו לקחת בחשבון אלמנטים כמו תקציב, מרחב המוקצה לארונות, חילוק נכון שלהם והעיצוב החיצוני והפנימי. כדאי מאוד, במידה ואתם מתכננים שיפוץ או בניה של אזור המטבח מאפס, להעריך את הכמות המוערכת של כלים כמו סירים, מחבתות ושאר ציוד מטבח אותו תכניסו לארונות, ועל פי זה להקצות מספר ארונות בגודל המתאים.

 

שיש עמיד ויפה – הילכו יחד?

 

הרבה מאוד אנשים מרגישים שיופי ואיכות לא תמיד הולכים ביחד, אבל הם טועים. נכון, יש מטבחים עם שיש שרק כלפי חוץ נראה מבריק ויוקרתי אך אינו חזק ועמיד לשינויים ושימושים יומיומיים, ומצד שני מטבחים יותר סולידיים ועמידים עם מינימום עיצוב וסגנון. בבחירה של חברת מטבחים כדאי לבחור בחברה ששמה דגש על שני האלמנטים המרכיבים את סט השיש המושלם עבורכם. תוכלו לבחור מבין מגוון רחב של חומרים לשיש באופן שגם יתאים לסגנון המשפחתי שלכם וגם יהיה פונקציונלי עבורכם.

 

אי באמצע המטבח – כדאי או לא?

 

אם יש לכם מספיק תקציב ושטח, תוכלו לשקול בניה של אי באמצע המטבח. אי במטבח זו הזדמנות נהדרת לחוות רמת חיים של אמריקה כאן בישראל. על האי תוכלו לשבת יחד עם המשפחה צמוד לאזור הכנת האוכל, תוכלו להרכיב בו כיריים חשמליים וכמובן לשלב ארונות מוסתרים. אין ספק שאי באמצע מטבח היא אופציה נהדרת ושימושית במיוחד, אך ייתכן ותעדיפו לשמור את החלל לצרכים אחרים במטבח. אחרי הכל מדובר בהשקעה לא קטנה במיוחד שכל שינוי בה מצריך חשיבה מחדש.

על מנת שתוכלו לבנות, לחדש ו/או לשפץ את מטבח החלונות שלכם אתם חייבים לפנות לחברת מטבחים מקצועית, וותיקה, מנוסה ובעלת מוניטין חסר פשרות.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש