איך לבחור רואה חשבון אמריקאי בישראל

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 3/6/2022 10:30 ● ערב ערב 3071
רואה חשבון אמריקאי (CPA)הינו איש מקצוע המסייע בתיווך כלל העניינים הפיננסים שיש לאזרחים בעלי גרין קארד מול ההתנהלות המסועפת והמורכבת של מערכת המיסים בישראל ובארצות הברית. בשל המורכבות הקיימת בין התיאום עם התנאים והתקנות של מערכת המיסוי האמריקאית, אזרחים רבים עלולים למצוא את עצמם משלמים כפול שלא כדין בשל חוסר חישוב נכון של המס, אי דיוקים בתשלומים או אפילו קנסות שלא לצורך. רק רואה חשבון אמריקאי מוסמך ומקצועי יכול לעשות לכם סדר ולהשיב את השקט אל מול מערכות המיסים בישראל ובארה"ב.
איך לבחור רואה חשבון אמריקאי בישראל
תגיות:

כיוון שמערכת המיסוי האמריקאית דורשת מכל אזרח בעל גרין קארד חובת תשלום מיסים, אין זה משנה אם הוא חי בתוך ארה"ב או בישראל – הוא חייב לשלם גם אם הוא משלם לרשות המיסים כאן בישראל. מצב זה יוצר כפל של תשלומים גבוהים עבור אנשים שיש להם גם עסקים בישראל וגם בחו"ל.

 

קצת פרטים על מהות עבודתו של רואה חשבון אמריקאי

 

רואה חשבון אמריקאי הינו רואה חשבון מוסמך המנהל את ענייניהם הכספיים והפיננסים של אנשים המחזיקים באזרחות כפולה- ישראלית ואמריקאית – או גרין קארד. מבין תחומי הסיוע הבסיסיים של כל רואה חשבון אמריקאי אפשר למנות הקמה של מיזם וניהול הפעילות העסקית, בה רואה החשבון מנסח יחד עם הלקוח את כלל המסמכים הרלוונטיים לצורך סקירת הניהול של כלל הפעילויות הפיננסיות. זה נעשה על מנת ליצור אופטימיזציה לגבי יצירת המבנה הפיננסי לצרכי תשלומי מס ותכנון ראוי של התייעלות עסקית.

 

מילוי של טופס 1040 לצרכי דיווח על מסך הכנסה

 

בדוח 1040 יש את כלל הפירוטים לגבי ההכנסות של הלקוחות הרשומים תחת פיקוח רשויות המס האמריקאיות, בהקשר של השנה שחלפה. רואה החשבון האמריקאי מסייע ללקוחותיו למלא בצורה מפורטת, מדויקת וחוקית את הדיווחים הרלוונטיים למסך ההכנסה בארצות הברית. התשלומים והחישובים נקבעים על פי סטטוס של הלקוח – רווק, נשוי, גיל פרישה ועוד.

 

סיוע במילוי של טופס NR1040

 

אם הלקוח הינו תושב במדינה זרה, הוא צריך למלא גם טופס NR1040. טופס זה מפרט את כלל הפעילות העסקית המתנהלת בגבולות ארה"ב וכוללת את כלל הכנסותיה עם כל הפירוטים הרלוונטיים.

 

עזרה מול פיצויי ההון של הלקוח

 

דברים נוספים כמו פיצויי של הון הלקוחות יכולים להיות תחת עדיפות בענייני הטיפול במס, וזאת במידה והם עשויים בצורה מפורטת ונכונה. על מנת שזה ייצא לפועל אתם חייבים להיעזר ברואה חשבון אמריקאי שיעשה לכם סדר ויסייע לכם למלא באופן מפורט והגון את הפירוטים לגבי פיצויי הון על מנת להשיג עדיפות בטיפול.

 

השקעות בנדל"ן בארה"ב לא עושים ללא רואה חשבון אמריקאי

 

בשל שלל ההזדמנויות לרכוש דירה להשקעה בארה"ב יש המון ישראלים שקופצים על ההזדמנות הזו, אך יש לעשות זאת בשיקול דעת ותחת פיקוח זהיר של רואה חשבון אמריקאי מוסמך. הוא יסייע לכם להתנהל נכון ולשלם את המיסים פדרליים, העירוניים, מיסי עיזבון ועוד.

עושים עסקים באמריקה ובישראל? פנו אל רואה חשבון אמריקאי ותתחילו להגשים את החלום!


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש