תביעה נגד משרד הביטחון

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 9/6/2022 15:52 ● ערב ערב 3071
פציעות הן בלתי נמנעות כאשר מדובר באנשים שעומדים על המשמר בוקר וערב כדי להבטיח את שלומנו. חיילים ועובדי כוחות הביטחון שומרים עלינו בכל רגע מפני מפגעים. עם זאת, גם הם אינם חסינים מפני פגיעות, ועל כן הם חשופים לפגיעות בכל רגע. חיילים ועובדי כוחות הביטחון הנפגעים ואינם יכולים להמשיך בשגרת יומם רשאים להגיש תביעה נגד משרד הביטחון כדי לקבל את התגמולים שהם זקוקים להם כדי להתקיים.
תביעה נגד משרד הביטחון
תגיות:

 

מי רשאי להגיש תביעה נגד משרד הביטחון

 

על מנת להגיש תביעה נגד משרד הביטחון יש צורך להוכיח שהפציעה נגרמה במהלך השירות הצבאי או שירות הביטחון, ולא כתוצאה מתאונה קודמת או מחלה שממנה סבל החייל או עובד הביטחון לפני השירות. כמו כן, קיימת אפשרות להגיש תביעה הן בגין פציעות נפשיות והן בגין פציעות גופניות. נוסף על כך, ישנם מקרים שבהם ניתן להגיש את התביעה גם בעבור פציעה שהתרחשה במסגרת חופשה מאושרת.

 

מתי כדאי להגיש את התביעה?

 

כאשר נגרמת פציעה, כדאי להגיש תביעה נגד משרד הביטחון סמוך למועד הפציעה. כי ברגע שיאושרו כל המסמכים, ניתן יהיה לקבל את הפיצויים כבר מהיום הראשון לשחרור. מעבר לכך, לפי החוק ניתן להגיש תביעות נגד משרד הביטחון בגין פציעה שהתרחשה בצבא במשך שלוש שנים ממועד הפציעה, אם כי במקרים מסוימים קיימת אפשרות להגיש גם בתום שלוש שנים.

 

לא מגישים תביעות לבד

 

כל מי שניסה להגיש את התביעה באופן עצמאי נתקל לא פעם בקשיים ואפילו בדחייה. העניין הוא שלא תמיד קל להתעסק גם עם הטיפולים הרפואיים, ההתמודדויות היומיומיות עם הפציעה וגם עם כל המסמכים שיש להגיש כדי לקבל את הכסף. מסיבה זו תביעה נגד משרד הביטחון ‏באמצעות עורך דין מומחה בתחום היא הבחירה הנכונה עבור כולם. עורך דין מקצועי הוא האדם שיעזור לכם להגיש תביעה לפי כל החוקים ולהוכיח שאתם זכאים לכספים. על כן, מומלץ לפנות לעורך דין מנוסה ומקצועי אשר יש לו משרד מסודר הקיים במשך כמה שנים טובות. עורך דין זה יעזור לכם להתמודד עם המצב.

אם אתם מחפשים עורך דין המתמחה בנושא תביעות נגד משרד הביטחון, הכירו את עו"ד עומר יעבץ. משרד עורכי הדין שלו מקבל שורה ארוכה של לקוחות ומעניק יחס אישי לכל אחד. המשרד צבר 26 שנים של הצלחה בתחום התביעות, ורבים מבין אנשי כוחות הביטחון והחיילים מצאו במשרד זה אוזן קשבת. אם גם אתם רוצים להגיש תביעה ולקבל את התקציב עבור הפציעה, משרדו של עו"ד יעבץ פתוח בפניכם.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת