עגילים ופירסינגים – כיצד לבחור את הסטודיו בו נעשה?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 1/7/2022 09:31 ● ערב ערב 3075
פירסינגים ועגילים במקומות שונים בגוף דוגמת עגיל בטבור, ספטום או טראגוס, הפכו בשנים האחרונות לעניין שבשגרה עבור צעירות וצעירים בארץ ובעולם. במיוחד בשכבות גיל מסוימות ובקבוצות אוכלוסייה מסוימות, מדובר בדרך נפוצה ופופולארית לקשט את הגוף (ואולי גם למרוד מעט במערכת...). במידה וגם אתם/ן מתעניינים/ות בעגיל או פירסינג מסוג כלשהו – כיצד מומלץ לבחור את הסטודיו בו נעשה את העגיל/פירסינג? לא כולם אותו הדבר כמובן, ובחירה נכונה חשובה מאוד עבור הבריאות שלנו, כמו גם על מנת שנקבל בדיוק את מה שרצינו.
עגילים ופירסינגים – כיצד לבחור את הסטודיו בו נעשה?
תגיות:

 

סטודיו וותיק בתחומו המתמחה בפירסינג ועגילים למיניהם

 

נקודה רלבנטית ראשונה היא הניסיון של אותו סטודיו, ובפרט של אותו בעל מקצוע אשר אמור לעשות לנו את הפירסינג. מומלץ לבחור בבעל מקצוע מנוסה בתחום זה, ובסטודיו המתמחה ספציפית גם בעגילים ופירסינגים, כזה אשר כבר "עברו אצלו" לקוחות מרוצים רבים שיכולים גם להמליץ (את המלצותיהם ניתן למצוא לרוב באתר של אותו סטודיו). בפרט, בדקו האם לאותו בעל מקצוע ניסיון ספציפית בסוג הפירסינג בו אתם מעוניינים. לא מספיק שיהיה מנוסה בביצוע עגילים ופירסינגים, אלא שיחזיק בניסיון בסוג הפירסינג הספציפי בו אתם מעוניינים. לא כל פירסינג וכל מקום בגוף הוא אותו הדבר, וחשוב שבעל מקצוע זה יידע בדיוק מה הוא עושה. לכן, אל תהססו לשאול מהו הניסיון שלו בפירסינג ספטום, למשל (במידה ובזה אתם מעוניינים), בטראגוס או בכל סוג פירסינג אחר. במיוחד כאשר כבר לא מדובר בחור פשוט ו"וטריוויאלי" בתנוך האוזן, אלא במחט של פירסינג ובמקומות מיוחדים שונים בגוף (דוגמת הסחוס שבין הנחיריים במקרה של ספטום או סחוס אפרכסת האוזן במקרה של טראגוס), חשוב שמי שעושה לנו את החור יהיה מקצועי ובעל ניסיון רלבנטי וספציפי.

 

שמירה על ניקיון וסטריליות כאינדיקציה לרמת מקצועיות

 

נקודה נוספת, קשורה וחשובה לא פחות היא מידת הניקיון והסדר המאפיינים את אותו סטודיו ואת העבודה של אנשי המקצוע הפועלים בו. למעשה, מידת הסדר, הניקיון והסטריליזציה מספקים אינדיקציה חשובה ורלבנטית בנוגע לרמת המקצועיות של אותו מקום ואותם אנשי מקצוע, מכיוון שמדובר באלמנט בטיחותי בסיסי והכרחי עבור כל מי שעובד עם מחטים ועוסק באומנות גוף, דוגמת פירסרים ומקעקעים.

בדקו האם הסטודיו בו אתם שוקלים לעשות את העגיל/פירסינג נראה נקי ומסודר, כי שומרים בו על הניקיון ובפרט כי אזור הכיסא או המיטה בהם עושים את העגילים נשמר נקי וסטרילי. על אנשי המקצוע לעבוד תמיד עם כפפות ועם מחטים סטריליות, ולפתוח מחט חדשה ונקיה מאריזתה הסטרילית ממש לפני שעושים את העגיל. כל דבר פחות מזה מעיד על חוסר מקצועיות, אשר עלול לסכן אתכם – כאשר מחוררים אזור זה או אחר בגוף, גם אם מדובר בעגיל פשוט יחסית דוגמת עגיל בטבור או באוזן, חשוב מאוד לשמור על סטריליות מקסימאלית ועל ניקיון באותה סביבה. רק כך ניתן להימנע מזיהומים ושלל הבעיות אליהן הם יובילו...


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת