המדריך המלא לרכישת דירה מקבלן

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 15/7/2022 09:48 ● ערב ערב 3077
ניתן לומר ללא כל צל של ספר כי ביצוע רכישה של דירה, בין אם מדובר על רכישה של דירה חדשה ובין אם מדובר על דירה מיד שניה, היא אחת הרכישות הקריטיות ביותר במהלך חיינו. כמו כן, בעת בה אנו מעוניינים ברכישת דירה, ניכר כי ברוב המוחלט של המקרים מדובר בבחירה שתתלווה להשקעה כספית בגודל החסכונות שצברנו במהלך רוב חיינו ולכן, ההמלצה המרכזית תהיה לבצע בדיקה מעמיקה ויסודית טרם בחירה הדירה, במטרה להבטיח הימנעות מירבית מהפסדים ותקלות כאלו ואחרות. על מנת לעשות לכם סדר בבלאגן, ריכזנו עבורכם במאמר הבא את כל המידע הרלוונטי בנושא, כך שתוכלו להגיע מוכנים אל תחילת התהליך.
המדריך המלא לרכישת דירה מקבלן
תגיות:

 

יתרונות ברכישה דירה מקבלן
 


אפשר לומר בצורה חד משמעית כי אחד היתרונות היותר משמעותיים אשר מתלווים אל רכישת דירה מקבלן יהיה הסיכוי למבצע והנחה כזו או אחרת שכן, מיותר לציין שהעלויות של דירות יד שניה הינן עלויות קבועות אשר מסתכמות לכל היותר בהתמקחות קטנה שלא תוביל להוזלה משמעות במחיר הדירה בה אתם מעוניינים. מנגד, בעת בה מדובר על רכישת דירה מקבלן, אפשר להגיד כי לא פעם ולא פעמיים יהיה מדובר בדירות המשווקות במחירי הנחה במטרה לוודא כי הפרויקט אכן מאוכלס טרם סיום הבנייה. כמו כן, לא פעם ולא פעמיים הקבלנים השונים עשויים להציע לכם הנחות מגוונות שעשויות להוזיל את עלויות הרכישה או לחילופין להעניק לכם עזרה במימון המשכנתא שלכם.
יתרון משמעותי נוסף שיתלווה אל רכישת דירה מקבלן יהיה כזה המתקשר באופן ישיר למידת הבטיחות שכן, מיותר לציין כי בניינים חדשים לעומת דירות המוצעות ביד שנייה, הם בניינים אשר נבנים בצורת בנייה המבטיחה עמידות אל מול תנאי הטבע השונים כמו רעידת אדמה וכן הלאה. על כן, בעת בה אנו מדברים על בניינים וותיקים יותר המוצעים למכירה ביד שנייה, ייתכן כי יהיה מדובר בדירות שלא מכילות בתוכן חדר ממ"ד, בעוד שדירות המוצעות על ידי הקבלנים  השונים נבנות בשנים האחרונות עם תוספת של ממ"ד לצד תוספות מגוונות שונות.
 


האם מדובר בתהליך המחייב עורך דין קניית דירה מקבלן?
 


כאמור, ישנם לא מעט נושאים חשובים שיש לקחת בחשבון טרם ביצוע החתימה על החוזה אל מול הקבלן או לחלופין היזם ולכן ההמלצה המרכזית תהיה לא למהר, ולהיעזר בשירותיו של  עורך דין קניית דירה מקבלן. עורך דין קניית דירה מקבלן הוא כזה שיעניק לכם את האפשרות להתלוות אל שליטה מלאה ברזי המקצוע השונים וכמו גם, לקבל ליווי מעמיק שיוכל להתייחס לפרטים הקטנה בעסקה לצד כלל הסוגיות השונות שעשויות לעלות יחד עם חלוף הזמן. חשוב לציין כי בחלק מהמקרים, יאפשר לכם הקבלן להסתייע בשירותיו של עורך דין מטעמו - אך ניתן לומר כי מדובר בבחירה שגויה במרבית המקרים.
 


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת