טסים לחו"ל בראש שקט עם ביטוח נסיעות פספורט קארד

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 22/7/2022 11:34 ● ערב ערב 3078
תכננתם במשך זמן רב את החופשה שלכם בחו"ל, אך ישנם דברים לא צפויים. תוכלו למצוא את עצמכם במצב שבו תאלצו להתמודד עם הוצאות שלא חזיתם אותן מראש. הוצאות רפואיות מגיעות תמיד בהפתעה, אפילו אם הסיכוי לפציעה או פגיעה תמיד נמצא על הפרק. אף אחד לא חושב לעצמו כי דווקא בחופשה בחו"ל, הוא יאלץ להתמודד עם הוצאה גדולה מסוגה. רוצים לטוס לחו"ל בראש שקט? כל מה שאתם צריכים לעשות זה לסגור ביטוח נסיעות פספורט קארד. ביטוח הנסיעות היחיד שיאפשר לכם לטייל בחו"ל מבלי לדאוג מאף הוצאה שקשורה למצבכם הבריאותי.
טסים לחו''ל בראש שקט עם ביטוח נסיעות פספורט קארד
תגיות:

 

הארנק שלכם נשאר בכיס

 

הבעיה העיקרית עם ביטוחי נסיעות אחרים היא שהם מאלצים אתכם לשלם כסף בזמן אמת. רק כאשר תגיעו לארץ תוכלו לתבוע את חברת הביטוח שתחזיר לכם את הכסף. לעיתים מדובר על פרוצדורה שלוקחת זמן רב, כזאת שרק מגבירה את תחושת התסכול שלכם. הכסף שאתם משלמים על הטיפול הרפואי בא על חשבון הכסף שתכננתם להוציא בחופשה עצמה. עם ביטוח הנסיעות פספורט קארד אתם יכולים להשאיר את הארנק שלכם בכיס. כל מי שעושה ביטוח passport card מקבל כרטיס מגנטי שפועל בדיוק כמו כרטיס אשראי. את התשלום על הטיפול הרפואי אתם עושים עם הכרטיס הזה, מבלי שתצטרכו לשלם בעצמכם. כמה שזה קל, ככה זה גם מאוד פשוט וידידותי מכל היבט אפשרי.

 

כיסוי ללא דמי השתתפות עצמית

 

נדרשתם להוציא סכום מסוים על טיפול רפואי בחול? אינכם צריכים לשלם דמי השתתפות עצמית להפעלת הביטוח. חברות ביטוח שונות יכולות לדרוש מכם לשלם דמי השתתפות עצמית גבוהים יחסית. כאן אתם יודעים כי ההוצאות הרפואיות שעלולות להיות גבוהות לא דורשות מכם אף תשלום. תוכלו לטפל בעצמכם בצורה הכי טובה מבלי שתצטרכו לחשוב פעמיים לפני שתעשו זאת. הרי כל מי שמטייל בחו"ל ירצה לדעת כי הוא יכול לקבל את הטיפול הרפואי הנדרש בעת הצורך. כאשר מסתכלים על פספורט קארד מחיר מגלים כי הוא אפילו יהיה משתלם יותר. כל זאת מבלי שתמצאו את עצמכם מוציאים שקל מהכיס שלכם במהלך החופשה הקרובה.

 

מוקד שירות לקוחות מסביב לשעון

 

בכל מדינה יש את הזמן שלה, ולא תמיד השעות במדינה שבה אתם נמצאים יהיו חופפות לשעות בארץ. מה שאומר שיכול להיות שדווקא באמצע הלילה בישראל, יהיה עליכם להפעיל את הביטוח. מוקד שירות הלקוחות של פספורט קארד זמין מסביב לשעון כדי להעניק לכם שירות מקצועי. המטרה היא שכל אחד מהמבוטחים ידע שיש לו אל מי לפנות במקרה שבו תהיה שאלה או בעיה. הצוות זמין כדי להטעין את הכרטיס ועל מנת לספק מענה לכל שאלה שמטרידה אתכם. כך תוכלו לטפל בעצמכם בצורה טובה, ולחזור לארץ אחרי שנהניתם בחופשה שלכם בחו"ל.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת