הדרך היעילה להתנהל מול רשויות המס בארה"ב

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 27/7/2022 19:33 ● ערב ערב 3078
העולם הפך לכפר גלובלי קטן, מה שמאפשר להמון בעלי עסקים ישראלים לנצל את מגוון ההזדמנויות שמציעה להם ארץ האפשרויות הבלתי נגמרות – ארצות הברית. השווקים מאפשרים להרוויח הון מהכישורים שלכם ומרמת הניהול העסקי שניחנתם בם, מה שמאפשר התפתחות עסקית ואישית אדירה בנוסף לרווחים הכלכליים לעומת בארץ, אך יחד עם זאת חשוב לזכור שמערכת המיסוי האמריקאית עלולה לתפוס אתכם לא מוכנים דיו.
הדרך היעילה להתנהל מול רשויות המס בארה''ב
תגיות:

 

חשיבות רבה למינוי רואה חשבון אמריקאי מקצועי

 

התנהלות פיננסית לא נכונה של בעלי עסקים ישראליים שלא ממש מבינים בחוק המיסוי האמריקאי עלולים לשלם בגדול, במידה והם לא שכרו את שירותיו של רואה חשבון מיסוי אמריקאי. רואה חשבון זה הינו בעל תואר בראיית חשבון עם ידע נרחב ומקצועי בכל הנוגע להתנהלות העסקית הנכונה מול רשויות המס המנוהלות בארצות הברית בצורה אחרת ממה שנהוג כאן בארץ.

על מנת לחסוך מעצמכם תסבוכת רצינות מול גורמי אכיפת החוק האמריקאי, חשוב למנות רואה חשבון אמריקאי שיעמוד לצידכם ויסייע לכם בכל הדרוש, שזה אומר מילוי וחתימה על דו"חות וטפסים רלוונטיים.

 

תפקידו של רואה חשבון אמריקאי

 

רואה חשבון מיסוי אמריקאי הוא רואה חשבון מוסמך ומקצועי עם התמחות בחישוב המס המחושב בארצות הברית, והוא בדרך כלל מסייע לבעלי עסקים ישראליים, מי שעושה רילוקיישן, פותח סניפים גם בארץ וגם בחו"ל, בעלי גרין קארד או בעלי אזרחות כפולה ישראלית-אמריקאית.

מי שיש ברשותו נכס מניס, עסק או הון רווחי בארצות הברית חייב לתאם את התשלומים של המס בתיאום למה שאותה מדינה בארה"ב מחייבת על פי חוק, וזה כמובן כולל את מה שאתם כבעלי עסקים משלמים ומתואמים עם רשות המס הישראלית במקביל. כדי לא לשלם כפול ולא להיות מתואמים, אתם חייבים למנות רואה חשבון מיסוי אמריקאי שינהל את החישוב הפיננסי המסובך והמורכב הזה לפרטי פרטים.

 

מילוי טופס 1040 – הגשת טפסי חישוב המס באמריקה

 

מילוי טופס 1040 הינו אחת הפעולות הבסיסיות והחשובות ביותר אותן מסייע לכם רואה חשבון מיסוי אמריקאי למלא. מדובר בטופס הצהרה לרשות המסים האמריקאית, ה- IRS, בגין כלל ההכנסות החייבות במס שברשותכם. ישראליים בעלי אזרחות אמריקאית או גרין קארד חייבים כל שנה להגיש את טופס 1040 אפילו אם הם לא גרים בפועל בגבולות ארה"ב, וכן מי שהיגר לארה"ב ונחשב תחת מעמד תושבות לצורכי מס. טופס 1040 כולל בתוכו את כלל סוגי ההכנסות השונות שחייבות במס לפי חוקי המיסוי האמריקאי.

 

מילוי דוחות בנוגע לנכסים מחוץ לגבולות המדינה

 

רואה חשבון מיסוי אמריקאי יסייע לבעל העסק לדווח כמדי שנה על חשבונות פיננסיים שנמצאים מחוץ לגבולות ארה"ב, כמו למשל בישראל, וזאת דרך מילוי טופס FBAR. זה נוגע לכלל הנכסים הפיננסים שבבעלותו מחוץ לארה"ב, כמו למשל תיקי ניירות ערך, חשבונות בנק, פיקדונות, מניות, חסכונות, קרנות פנסיה והשתלמות, ביטוחי מנהלים ועוד. הדיווח מחויב על פי חוק במידה וערכם המצטבר של הנכסים הללו עולה על k10 דולרים.

בכל הנוגע לניהול חכם של עסק ונכס בישראל וארצות הברית, אתם חייבים להסתייע בשירותיו של רואה חשבון אמריקאי שיעשה לכם סדר בדברים!


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת