מיגון אש 2

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 27/7/2022 19:47 ● ערב ערב 3078
הגנה מפני אש היא מניעה או הגנה מפני התפשטות האש. שיטות הגנה מפני אש מחולקות בדרך כלל לאלו המכבות שריפה (כיבוי שריפות) וכאלה המגנות על מבנים מלכתחילה (מניעת שריפה).
מיגון אש 2
תגיות:

 

מהן מערכות מיגון אש?

 

מערכות מיגון אש משמשות במגוון הגדרות כדי למנוע, לזהות ולכבות שריפות אפשריות. הם נקראים או נקראים גם מערכות מיגון אש אוטומטיות.

אלו מספר הפונקציות העיקריות של מערכת הגנה מפני אש:

  • זיהוי נוכחות שריפה באמצעות מערכות אזעקה אוטומטיות
  • שליטה והפחתת השפעות שריפה בעזרת ציוד וטכניקות מתאימים לכיבוי אש
  • הגנה על רכוש מפני פגיעה בהשפעות של שריפה בלתי מבוקרת באמצעות איתור ומניעה.

מערכות הגנה מפני אש נחוצות כדי לסייע בהגנה על אנשים ורכוש מפני שריפות. ישנם שלושה סוגים כלליים של מערכות מיגון אש: "מנע, גילוי אש וכיבוי". מערכות מניעה פועלות על מנת לבלום שריפה לפני תחילתה על ידי התקנת ספרינקלרים בבניין או על ידי הרחקת חומרים דליקים ממקורות ההצתה הפוטנציאליים של הבניין. מערכות גילוי אש מורכבות מגלאי עשן שמשמיעים אזעקה כאשר יש עשן בתוך המבנה או ברגע שהם חשים חום. מערכות הכיבוי משתנות מאוד וכוללות כל דבר, החל ממערכת ספרינקלרים אוטומטית ועד מטף בודד.

 

כיצד אפשר למנוע שריפה באמצעות המערכות?

 

מערכות מיגון האש הן האמצעים הננקטים כדי למנוע, להתכונן ולכיבוי שריפות. ניתן למנוע שריפות על ידי התקנת גלאי עשן, אזעקות אש ומתזים אוטומטיים. אם פורצת שריפה, מערכות התרעה מוקדמות כמו מעגלי אזעקה וגלאים תרמיים יכולות לזהות אותה לפני שהיא מתפשטת. ניתן לכבות שריפות גם על ידי מטפים או על ידי השבתת אספקת החשמל במידה והשריפה נובעת מת

 

מה התפקיד של עורך דין חוזים?

 

עורכי דין הם האנשים החשובים ביותר בדיני חוזים. הם נחוצים כדי לוודא שהחוזים עומדים בסטנדרטים המשפטיים. הם גם צריכים לעזור לשני הצדדים להמציא פתרונות אפשריים לכל בעיה שעלולה להתעורר. ולבסוף, עורך דין חוזים עובד עם עדים ובודק אם משהו לא נכלל או אבד בהסכמים שנעשו. עורכי דין צריכים לדעת על כל מה שקשור בדיני חוזים כדי שיוכלו לספק שירות מעולה.

הפסקה הנ"ל עוסקת ביסודות דיני החוזים. דיני חוזים הם מונח רחב לדברים רבים אך בעיקר הוא עוסק בתנאים בין שני צדדים בחוזה. חוזים הם הסכם בין שני צדדים שכאשר נכרתם, מחייב אותם להתחייבות שבדרך כלל ניתנת לאכיפה על פי חוק. חוזה יכול להיות בכתב או בעל פה, ויכול להתבסס גם על עסקת לחיצת יד קודמת. במידה ויש צורך לחתום על חוזה, הרי חשוב ביותר למצוא את עורך הדין הטוב והאיכותי ביותר בתחום, כזה שיש לו ניסיון רב שנים בתחום ויש ביכולתו לצלוח את התיק בצורה  הטובה והמקצועית ביותר תוך התבססות על ידע רב ותחקיר.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת