ביטוח נסיעות לחו"ל

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 5/8/2022 10:15 ● ערב ערב 3080
4 יתרונות בולטים ברכישת ביטוח פספורט קארד, אך רגע, איזו סוכנות ביטוח?
ביטוח נסיעות לחו''ל
תגיות:

 

שמירת כסף בצד ל'מקרה חירום'? לא אצלינו

 

רבים הנוסעים לחו"ל למטרות שונות מודעים למצב בו עלולים להופיע מקרי חירום כאלה ואחרים אשר יצריכו מהם הוצאות רבות מאלה שתוכננו מראש. ועל כן, מצטיידים בכסף מראש אותו שומרים בצד עבור מקרים מעין אלה.

פספורט קארד מודעת לסיכון הקיים בשמירת כסף בצד, בפרט כאשר נמצאים במדינה זרה והנטייה לבוא עם כסף מזומן שבמקרים רבים עלול להיאבד או אף, להיגנב.

ברכישת ביטוח נסיעות לחו"ל דרך פספורט קארד לא תצטרכו להצטייד מראש בכסף למקרה חירום, מלבד כרטיס הנראה ככרטיס אשראי אותו תטענו אך ורק במקרה הצורך, כך שלא תצטרכו לדאוג לביטחון הכסף שלכם.

 

איתכם בכל מצב

 

מצבי חירום בחו"ל, החל מאובדן כבודה ועד מצבים רפואיים המעוררים סטרס וחרדה בפרט כאשר שוהים במדינה זרה, ובמקרים רבים, ללא מכרים, הינם מצבי משבר לכל דבר ועניין, ובמצבים מעין אלה פספורט קארד לא עוזבת אתכם אף לרגע אלא מלווה אתכם יד ביד בכדי להתמודד כראוי ובקלות עם המצב אליו נקלעתם.

גם אם התעורר מצב חירום באמצע הלילה למשל, פספורט קארד זמינה עבורכם בכל שעה משעות היממה, ללא כל תלות במקום שהותכם על רחבי הגלובוס.

מכל מקום בגלובוס, ובכל שעה ביממה, פספורט קארד איתכם, ולמענכם!

 

ביטוח מבטיח, לכולם!

 

ישנם ביטוחים המתאימים למטרות ספציפיות או לטווח נסיעה מוגדר, אך אצל פספורט קארד המצב שונה. פספורט קארד מיועדת לכולם, כן, גם עבור אלה שנסיעות לחו"ל הם בגדר דבר שבשגרה. להם למשל, מציעה פספורט קארד תכנית ספציפית מותאמת, ללא כל צורך לשבור את הראש בכל נסיעה מחדש.

 

מגוון דרכים לפנות אלה

 

בחו"ל? מתמודדים עם מצב חירום כזה או אחר?

אנחנו אתכם בשלל דרכים!

אל שירות הלקוחות של פספורט קארד תוכלו לפנות ממגוון רחב של דרכים, החל מחיוג אל פספורט קארד טלפון ועד פנייה באמצעות האפליקציה הייעודית שלנו, הודעת וואצפ או מסנג'ר.

 

כך תבחרו סוכנות ביטוח לביטוח בטוח

 

סוכנויות ביטוח קיימות לרוב, אך למי יש זמן לשבת ולהשוות מחירים, לבדוק את מידת המקצועיות וכיוצא בזה? קחו נשימה, כי 'קשרים', עושה את העבודה.

ישנם כמה פרמטרים שצריכים לעמוד לנגד עינכם טרם בחירת סוכנות ביטוח איכותית: מחיר משתלם, התאמה מדויקת למצבכם ומטרותיכם וכן שירות זמין, נגיש וקל. בפרמטרים אלה, מצטיינת חברת הביטוח 'קשרים', המאפשרת לכל לקוח באשר הוא רכישת ביטוח קלה, מהירה ומותאמת ללא בירוקרטיה או הוצאת אנרגיה מיותרת.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש