הבעל החרדי שמנהל חיים כפולים עם ערביה - הטור של הלורד אריסטו

מאת: לורד אריסטו דה סילבר ● 16/9/2022 10:54 ● ערב ערב 3086
האישה חושדת שמשהו לא בסדר עם נסיעות העסקים התוכופות של בעלה החרדי למרוקו ולתדהמתה, היא מגלה שכל הזמן הזה, הוא ניהל חיים כפולים כחילוני ובגד בה עם ערביה. כעת היא חוששת מאוד לשם הטוב של משפחתה בקהילה החרדית ולא יודעת איך להתמודד עם התגלית. לא תאמינו מה היה ללורד אריסטו לומר לה
הבעל החרדי שמנהל חיים כפולים עם ערביה - הטור של הלורד אריסטו
לורד אריסטו דה סילבר
תגיות:

לורד אריסטו שלום, בזמן האחרון, בעלי כל חודש טס למרוקו - פעם זה לעסקים, פעם לעלות לקברי צדיקים. בעלי דתי עם כיפה שחורה. הפעם אמר לי שהוא מלווה משפחה עשירה לטיול שורשים שלהם והם ביקשו שיצטרף אליהם. לא יודעת למה, אבל היה לי חלום ובחלום ראיתי את בעלי זורק את טבעת הנישואים שלנו ומחבק בחורה צעירה על שפת הים. זה עורר אצלי חשדות כי בזמן האחרון בעלי כל הזמן עייף, לא מרגיש טוב, לא בא לו עכשיו וכל זה ממש לא מתאים לו. הוא היה נדבק אלי בכל שעה חופשית ובלי עין הרע, יש לנו 7 ילדים. אז הסקרנות גברה על החתול והחלטתי לחטט לו בדברים וחשכו עיני. מצאתי תמונה שלו עם בחורה והם מחובקים ממש כמו בחלום, ובעלי בבגדים חילוניים השם ישמור. עכשיו הכל ברור לי. יש לו במרוקו אישה נוספת ואולי גם ילדים. בעליֿ, החרדי, שנתתי לו את כל חיי מגיל 17, גדלתי את ילדינו, אהבתי אותו ללא סוף וכבדתי אותו, עכשיו בוגד באלוהיו, אמונתו, אשתו ומשפחתו עם גויה ערביה. אוי אוי לה, לבושה הזו, בושה וכלימה אדירה. מי ירצה לקחת את הבנות שלי לאישה? 

חברה חילונית סיפרה לי עליך ועל הניסים שאתה עושה ולכן בקשתי שהיא תתקשר אליך. אני מפחדת לספר למשפוחה שלי או לרב וחוששת לעתיד ילדינו. בעלי מאוד מכובד אצלינו ואם יתגלה מי הוא באמת סופינו יהיה מר. כולם קוראים לו צדיק.

לורד אריסטו: גברת יקרה, לצערי הסיפור הזה עם בעלך קורה הרבה במרוקו. ישראלים רבים מחזיקים שם, כמו גם בתאילנד וקובה, אישה כפילגש קבועה. הרבה מהנשים שלהם יודעות ושותקות כי ככה הן חיות בשקט את חייהן שלהן והרבה מהן פשוט לא מעוניינות לפרק את הנישואים ואת הבית או לפגוע בילדים. גם במקרה שלך, תאלצי לעשות בחירה. הוא יכחיש נמרצות ויתנגד. אחרי הכל, הוא חייב לשמור על מעמדו ושמו הטוב. אני מציע לך לא לומר לו כלום כי תוך שנה אני רואה שהוא יחלה. זה יתחיל שם והוא לבד יבין שזה אות משמים. לצערי, תוך 6 שנים את תהפכי לאלמנה. המחלה הקשה לא תתרפא. עדיף לא לפתוח פה לשטן ולא לעורר מהומה במשפחה. בעלך כמו גברים רבים -נפל לטומאה, לבגידה המגעילה הזו, אבל השם רואה הכל ושמך הטוב ושמה הטוב של המשפחה לא יפגע. את תזכי לחתן את כולם ושמו של בעלך ישאר צדיק. את סודך רק את ואלוקים תדעו. תבורכי אשת חיל ואמן אהבת אלוקים תאיר ביתך לתמיד.


לורד אריסטו דה סילבר הוא חוזה גורלות ומתקשר מקצועי - דור עשירי לשושלת של מתקשרים ומגדי עתידות. לורד אריסטו (Lord Aristo De Silver) מגדיר עצמו כמנהיג רוחני. הוא מברך ומרפא באמצעות אנרגיות, ומבצע טיפולים מיוחדים נגד עין הרע. בנוסף, לורד אריסטו דה סילבר נותן שירותי ייעוץ אישי וזוגי, ניתוח אישיותי, טקסי טיהור אווירה, טיהור הגוף והנפש, קריאה בכף היד ובקלפים מיסטים. כמו כן, הוא מופיע לעיתים רבות בבתי מלון, מקיים הרצאות בחוגים פרטיים או ציבוריים ונבחר למדיום המילניום. לורד אריסטו דה סילבר מציע את שירותיו באיזור אילת, אך מוכר גם בחו"ל לרבים.    לייעוץ התקשרו 0523255765


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת