אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 24/11/2022 10:00 ● ערב ערב 3095
טיפ לילידי השבוע -הכוכב וונוס שמביא איתו צורך בהתחדשות כלכלית יימצא השבוע במזל שלכם ויגרום לכך שתהייה לכם אפשרות ליהנות מדברים חומריים שיוכלו לשדרג את תנאי חייכם.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

 

כוכבים משמעותיים נמצאים בבית המקושר עם תפיסת העולם שלכם ולכן נראה שאתם עוברים אירועים שונים שגורמים לכם להבין את החיים שונה ממה שהבנתם עד כה ולכן גם נגבה מכם מחיר רגשי. בנוסף, כוכב כמו סטורן שגורם לכם להיות רציניים במה שאתם עושים, אך נמצא כרגע בבית החברים והחברה מעידים על כך שבעצם אתם מרגישים די בודדים וצריכים לחשב מסלול מחדש.    


 

שור

 

אתם עסוקים מאוד עם כל מה שקורה בתחום השותפויות המקצועי בחייכם ולכן זהו זמן מצוין לבדוק האם אתם נמצאים במקסימום היכולת שלכם לעשייה בהתאם לציפיות שלכם מעצמכם, כיוון שנראה שלממונים שלכם זה לא תמיד ברור ולכן הם דורשים מכם לתת מעבר ליכולותיכם. הכספים שאתם כל כך מצפים להם, עדיין מתעכבים ולא מתקבלים ולכן זה הזמן בלית ברירה להפעיל את הרזרבות הכספיות שלכם.


 

תאומים

 

אתם נמצאים בתקופה שהיא מחצית השנה שלאחר יום ההולדת ולכן עובדה זו גורמת לכם לתסכול ביניכם לבין עצמכם ולתהייה האם אתם פועלים בכיוון הנכון. ייתכן וזה הזמן לבקש את עצתם של אחרים שאתם מאוד מעריכים אותם, אתם אנרגטיים מאוד והחיים שלכם אינטנסיביים בגלל נסיגת מארס במזל שלכם, אך דווקא זה הזמן לתת את מקסימום יכולותיכם – אך בפרופורציה.  


 

סרטן

 

אלה ימים עמוסים עבורכם בגלל העובדה שהשמש בשמיים וגם כוכב התקשורת מרקורי נמצאים בבית העבודה שלכם ואתם נאלצים לעבוד מעבר לכוחותיכם ויהיה זה הזמן הנכון לקחת פסק זמן עבורכם ולבדוק מיהם הפרטנרים המתאימים לכם כדי לחולל ביחד איתם את המהפך שהייתם מעוניינים בו בחיים המקצועיים והאישיים. בכל מקרה, את מירב ההשקעה שלכם מומלץ לכוון לתחום יחסי האנוש והגיבוש בעבודה.


 

אריה

 

כוכב וונוס שמביא איתו הקלה ושמחה במערכות יחסים נמצא אצלכם בבית המקושר עם מערכות יחסים על רקע משפחתי וחברי ולא בהכרח עם אנשים בני גילכם. כמו כן, זה הזמן להיות יותר יצירתיים בכל תחומי העיסוק שלכם ולתת את מיטב מרצכם כדי לקדם את עצמכם מבחינה שיווקית. זה הזמן גם לסמוך על עצמכם ביצירת רעיונות חדשים ולא להסתמך רק על דעות של אחרים.


 

בתולה

 

השבוע עומד להיות אינטנסיבי במיוחד בגלל העובדה שאנשים במעגל הראשון של חייכם ושבאופן טבעי החשבתם אותם כקרובים לכם מאוד, די מאכזבים אתכם ויוצרים אצלכם ניגוד בין התקווה והציפיות למציאות. נראה שבימים הקרובים תצטרכו להתעמת כמה וכמה פעמים עם מעגל זה, עד אשר תגיעו לתוצאות המצופות לפי דעתכם. נסו לבלות זמן איכות עם צעירים מכם, הם זקוקים לכם.


 

מאזניים

 

בתקופה הקרובה תהיו עסוקים מאוד עם הסביבה הטבעית שלכם שהם לא בהכרח בני המשפחה וזאת כתוצאה מהעובדה שכוכבים רבים נמצאים אצלכם במקום המקושר עם אנשים קרובים, אך מדרגה שנייה ובכל זאת חשוב שתיקחו אחריות על הנעשה. השינויים שנעשו ברובם כתוצאה מסגנון חייכם, גורמים לכך שכולם רוצים להיות במחיצתכם. יש לכם כריזמה טבעית ואתם חייבים להפעיל אותה.   


 

עקרב

 

אתם המזל שיכול בתקופה הזו ליהנות באופן מלא מביקור השמש וכוכב וונוס האחראי על מערכות יחסים במזל שלכם, כיוון שאתם יכולים למצות את מקסימום השפעת הכוכבים בנושאי כספים ובנוסף, גם בגלל העובדה שמארס שכרגע נמצא בנסיגה הינו השליט המשני שלכם,  ונותן לכם יכולת, אנרגיה ועוצמה לפעול מבחינה כספית למען המטרות שלכם. אתם מבינים בתקופה זו את החיים בדרך שונה לחלוטין.


 

קשת

 

אתם המזל שעוברים את אחת התקופות היותר קשות של חייכם מבחינה אישית וגם כלכלית בגלל העובדה שסטורן הכוכב שמביא איתו קשיים נמצא אצלכם במקום המקושר עם הסביבה הטובה עובדה שגורמת לכם לרצות לשנות את חייכם מבלי ליפול כלכלית . זה גם הזמן שלכם לנקות שאריות העבר מחייכם שחוסמות אתכם מלהתפתח.שילוב נכון בין השניים יביא אתכם לתקופה של צמיחה.


 

גדי

 

אתם עוברים את אחת התקופות היותר מעניינות בחייכם כיוון שיש לכם הזדמנות אמיתית לשינוי במידה ואתם מעוניינים לפתוח את חייכם בכיוונים חדשים ולנתק עצמכם מהישן. הגיע הזמן שלכם להגיע למקומות גבוהים אליהם אתם שואפים ועד היום מסיבות שונות לא הצלחתם לממש אותם. הדרך הנכונה לעשות זאת הוא לעשות שימוש בכל הכוכבים הטובים שמשפיעים אליכם בבית תת המודע ונותנים צוהר לעולם חדש עבורכם.   


 

דלי

 

נראה שעד היום חייכם האישיים מבחינה חברתית היו מנוהלים בדרך מאוד ברורה או שלפחות ככה חשבתם והנה עכשיו בעקבות אירועים שונים בחייכם אתם מתחילים להבין שאתם רוצים עוד הישגים וקשרים בחייכם ואולי אפילו לשנות את הכיוון המקצועי שלכם. הכוכב שאחראי על עשייה ושמו מארס, נמצא עכשיו בבית היצירה שלכם, כך שזה הזמן הנכון לחשוב באופן מקצועי מחוץ לקופסא.   


 

דגים

 

נראה שאתם לכודים תחת תפיסת עולם משלכם בעקבות העובדה שהכוכב שלכם נפטון יושב במזל שלכם כבר זמן רב ולא נותן לכם לפעול בצורה חופשית. בשל כך, אתם עלולים לשגות בהחלטות שלכם ולכן חשוב שתתייעצו עם אנשי מקצוע מתאימים בכל פעם שאתם מנסים לעשות שינוי. היכולת האינטואיטיבית שלכם לקרוא מצבים תוכל לעזור לכם להבין יותר לעומק מיהם האנשים שאתם יכולים להיעזר בהם.   


  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

 אסטרולוגית ויועצת משפחתית נייד :0522248626


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת