שוד תחליפי החלב מרמי לוי

מאת: רותם נועם ● צילום: רותם נועם ● 29/6/2023 18:21 ● ערב ערב 3126
משטרת אילת עצרה (12.6) שלושה חשודים לאחר שאלה נמלטו מסניף רמי לוי בעיר כשברכבם כמות גדולה של תחליפי חלב החשודה כגנובה ● אחד מהעצורים הוא עובד סניף רמי לוי ● בסניף טוענים לסדרת גניבות בשווי עשרות אלפים
שוד תחליפי החלב מרמי לוי
מהסניף נגנבה סחורה בשווי עשרות אלפי שקלים. סניף רמי לוי באילת
תגיות:

על פי כתב הבקשה למעצר שהגישה משטרת מרחב אילת עולה, כי ב-12.6 בשעות אחר הצהריים, מסר אחד החשודים לשני חבריו עגלה ובה שלושה קרטונים של תחליפי חלב מסוג סימילק, מטרנה ונוטרילון, שגנב מסניף רמי לוי באילת, בו הוא עובד. האירוע שאותר על ידי אנשים שדיווחו עליו למשטרה, הוביל למרדף משטרתי בעקבות רכבם של השניים. במהלך המרדף פגעו השניים ברכב שביקש לחסום את דרכם, המשיכו לברוח והתנגשו ברכב שנסע בכביש. ברכב עצמו נתפסה הסחורה החשודה כגנובה. מעצרם של השלושה הוארך עד ליום 14.6, ובהמשך הוארך מעצרו של אחד מהם שוב עד ל-19.6, ובהמשך שוחררו בתנאים מגבילים עד ליום 26.6.
בכתב הערעור שהגיש אחד מהם לביהמ"ש המחוזי, על הארכת מעצרו (בקשה שנדחתה), הסביר סנגורו של החשוד כי הסיבה שנמלט מפני הרכב שניסה לחסום את דרכו, היא משום שבתקופה האחרונה נהרגו שני בני משפחה שלו בנסיבות דומות ומאחר ולא ידע כי המדובר בשוטרים, נמלט על מנת להגן על חייו. עוד מסר, כי הציג בפני השוטרים קבלות בגין רכשיה של 90-100 תחליפי חלב. נציג המשטרה סתר את דבריו וטען לעדויות תומכות בכך שמדובר בגניבה. ביחד עמו נעצרה גם רעייתו, וכן עובד סניף רמי לוי. בעת הארכת המעצר הראשונה אמר נציג המשטרה כי מעדויות עובדי החנות עולה כי מיוחסות לנאשמים עוד שלושה אירועי גניבה מהחנות, בסכומים גבוהים מאוד, כאשר מדובר במוצרים במחירים הגבוהים ביותר בחנות "מדובר על עשרות אלפי שקלים והכל התרחש בתקופה האחרונה". 
29665-06-23


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש