תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 25/8/2023 02:08 ● ערב ערב 3134
טיפ לילידי מזל השבוע - כוכב התקשורת מרקורי יימצא במזל שלכם במשך כל החודש הקרוב בנסיגה, וייתן לכם יכולת דיבור מעולה להסביר את תוכניותיכם ולקדם את עצמכם בתחומים המתאימים לכם.
תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

 

הכוכב וונוס נמצא בבית היצירה והתחביבים שלכם ומאפשר לכם התחלות חדשות ומשמחות בתחומים אלה. נסו לשתף אנשים קרובים מהמעגל הראשון של חייכם שישמחו ביחד איתכם כך שתוכלו להפיק מרגעים אלה יצירתיות מרשימה שתועיל למסגרת המשפחתית. מומלץ לכם השבוע לא להגיע להכרעה בשום תחום בו נדרשים אומץ והחלטה להפר את האיזון בו אתם חיים.


 

שור

 

הכוכב אוראנוס המביא איתו שינויים , מודעות וקדמה נמצא במזל שלכם כבר כמה שנים ולכן אתם מרגישים שאתם חייבים לנפץ את הקיים על מנת לבנות לעצמכם חיים חדשים. זהו זמן מעולה לא לברוח ממצבים בהם נהגתם בעבר לברוח בגלל חוסר נוחות ולהתעמת גם עם דברים שאינם מתאימים לכם. זה הזמן שלכם לעשות עבודה פנימית, להגיע להחלטות משמעותיות ולא לפחד לבצע אותן.


 

תאומים

 

הכוכב יופיטר נמצא במקום המחובר עם תת המודע שלכם ולכן מאפשר לכם התחלות חדשות ותקופה טובה יותר בכל מה שאתם מבקשים לעצמכם. ואולם, להליכה קדימה יש מחיר אישי ולפעמים אתם מתבקשים להתנתק מתחומי עבר שכבר אינם מתאימים לכם יותר. אל תרגישו רגשות אשם מאחר ואתם רוצים לצעוד קדימה בחייכם, זה הדבר הנכון עבורכם על מנת לבנות צורת חיים חדשה וטובה יותר.ה


 

סרטן

 

הכוכב וונוס נמצא בבית הכספים שלכם ומביא לכם שפע של אפשרויות חדשות להתמודד עם תחום זה. אבל... מאחר והכוכב בנסיגה לא בטוח שאתם במצב להבין שכל מה שמתרחש אכן קורה לטובה כיוון שיש לכם אפשרות לעשות שינויים, אך בכל זאת אתם מרגישים שהדברים תקועים עבורכם. הסביבה הקרובה תבוא לעזרתכם. חשוב שתפעלו ביחד, כי כשאתם מתאגדים יש לכם יותר כוח להצליח.


 

אריה

 

הכוכב וונוס נמצא במזל שלכם וייתן לכם את היכולת לממש את עצמכם מבחינה אישית וחברתית ולהביע את דעותיכם ורגשותיכם בתחומי החיים השונים. תמצאו שאתם פופולאריים יותר מתמיד ומהווים מוקד משיכה לחברים קרובים ואף רחוקים ובכך תרגישו שאתם נהנים ממלוא תשומת הלב. כמו כן, זה הזמן לחשבונות נפש לגבי אנשים שונים ולהחליט כיצד אתם פועלים בעניין.


 

בתולה

 

אתם נמצאים בתקופה שהיא סביב יום ההולדת ולכן אתם מעוניינים ליישם תוכניות אישיות למרות שנראה בתחילה שיקשה עליכם לעשות זאת. הקשיבו לקול הפנימי שלכם בכל פעם שאתם רוצים לתכנן תוכניות והן נוגדות במידה רבה את המציאות בה אתם חיים ופועלים. נסו לצאת מהקיבעון המחשבתי בתחומי החיים השונים, והרשו לספונטניות לזרום אל תוך חייכם ולהעשיר אתכם בשמחה.


 

מאזניים

 

בתקופה הקרובה מומלץ לכם לעסוק בנושאים חברתיים שבהם אין לכם צורך להגיד את דעותיכם האישיות בתחומים שונים. כוכב התקשורת מרקורי נמצא במזל שלכם במקום המחובר עם תת המודע  ולכן מחשבותיכם מופנמות יותר ונושאים חדשים מעסיקים אתכם מחשבתית, אך עדיין אין זה הזמן לשתף את האחרים בתחומים אלה. זרמו עם האינטואיציה הטבעית שלכם והקשיבו לה.


 

עקרב

 

כוכבים רבים נמצאים אצלכם עכשיו בבית הקריירה ובמקום המקושר עם התחום החברתי של חייכם. יש לכם רצון וצורך עז להתמודד עם מציאות חדשה אך מתוך נוחות ודחיינות לעיתים אתם מעדיפים לדחות למחר את מה שכדאי לעשות היום. כדאי שתתעוררו אל מול המציאות של  חייכם ותתחילו להבין ולהתיישר עם הקו הקיים ולא לנסות לכופף את המציאות למול הרצונות שלכם.


 

קשת

 

אתם עסוקים בהעצמה אישית דרך מערכות יחסים ומודעות במשפחה הקרובה ולמעשה בכל תחומי החיים. נראה שהגעתם לשלב בחייכם בו אין לכם צורך להתייעץ עם אחרים לגבי מהו המשך דרככם ובמידה ואתם מספיק קשובים לאני הפנימי שלכם – אתם יכולים לקבל את המידע הנחוץ לכם להמשך. אנשים באים לקראתכם גם במקומות מאוד בלתי צפויים ואתם נהנים מתחושה של אפשרויות חדשות.


 

גדי

 

אתם נמצאים בהתחלות חדשות שבהן אתם יכולים להגיד שהנה השגתם מטרות ועכשיו הגיע הזמן שלכם להמשיך בעשייה, אך במקביל מומלץ לכם גם לקחת לעצמכם כמה ימי מנוחה כיוון שנראה שאתם עסוקים מאוד ומגיעים למצבים בהם אתם מרגישים מותשים. הגעתם לשלב של התחלות חדשות ואנשים מסביבכם מוכנים לעזור לכם ככל יכולתם, כך שההצלחה שלכם היא למעשה הצלחה גם של הסובבים לכם.


 

דלי

 

אתם נמצאים כבר בחצי השנה שלאחר יום ההולדת וזהו עדיין הזמן המתאים עבורכם לחשבונות נפש שאתם חייבים לעשות. נראה שהחיים מזמנים לכם שינויים והתחלות חדשות. אל תרשו לחוסר המנוחה הטבעי שלכם לערער לכם את הביטחון ונסו ליצור מערכות יחסים טובות והוגנות עם הקרובים לכם, גם אם נראה שאתם אינכם זקוקים לכך – אלא ההיפך. בדקו את התגובות שלכם ושמרו על הגינות.


 

דגים

 

נושאי בריאות הטרידו אתכם לאחרונה כיוון שנראה שעבדתם קשה מדי ואתם מרגישים צורך לנוח, אך בגלל הנסיבות אינכם יכולים לעשות זאת. כיוון שכך, אינכם צריכים לחכות לחולי כלשהו שיגרום לכם לחוסר אנרגיה ויפיל אתכם למשכב, הרשו לעצמכם לקחת את החופשות הדרושות לכם בכוח כדי לחזק את עצמכם. בעבודה השקיעו מינימום אנרגיה וחכו לימים טובים יותר.


 

נייד: 2248626- 052

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש