איך למצות את הכישורים והיכולות שלכם?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 28/8/2023 10:34 ● ערב ערב 3134
לכל אחד מאיתנו יש כישורים ויכולות – וזאת עובדה! רק שכעת יכולה עולה השאלה מה אנחנו עושים בכדי להוציא אותם החוצה? כידוע, יש לא מעט אנשים אשר במשך חיים שלמים לא נותנים לכישורים שלהם מקום ולהוציא אותם החוצה.
איך למצות את הכישורים והיכולות שלכם?
קרדיט תמונה: pexels
תגיות:

לכל אחד מאיתנו יש כישורים ויכולות – וזאת עובדה! רק שכעת יכולה עולה השאלה מה אנחנו עושים בכדי להוציא אותם החוצה? 
כידוע, יש לא מעט אנשים אשר במשך חיים שלמים לא נותנים לכישורים שלהם מקום ולהוציא אותם החוצה.
אז אם גם אתם מרגישים שיש בכם כישורים ויכולות שלא יוצאים החוצה, שאתם עובדים בעבודה שלא באמת עושה חסד אתכם ושבכלל, משהו חסר לכם..
אז כמובן שאף פעם לא מאוחר מדי לתת דרור לכישורים שלכם ויש לא מעט פעולות בהן תוכלו לנקוט על מנת להוציא את היכולות הללו החוצה.

להלן חלק מהרעיונות שיאפשרו לכם להשיג את המטרות שלכם:

 

תחילה למדו לזהות את הכישורים שלכם


בשביל שתוכלו לתת לכישורים שלכם את המקום והבמה חשוב שבשלב הראשון תלמדו לזהות ולהגדיר אותם. הן את הכישורים והן את החוזקות שלכם. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא בצורה של רשימה. תוכלו לכתוב בה את מה שאתם טובים בו.

 

הבינו איך אתם יכולים להוציא את אותם הכישורים אל הפועל


אחרי שהגדרתם והבנתם את הכישורים שלכם, בשלב הבא חשוב שתבינו איך ניתן להוציא את הכישורים האלו אל הפועל. אם נחזור רגע לעניין הרשימה, כדאי גם להעלות את האפשרויות הללו על הכתב וליצור רשימה. בשלב הבא, ובהתבסס על אותה הרשימה תוכלו לקבוע לעצמכם יעדים ברורים – אלו מהכישורים שלכם אתם רוצים להוציא החוצה ובאלו דרכים אתם הולכים לעשות שימוש על מנת להוציא אותם החוצה.

 

הקפידו על למידה מתמשכת


חשוב לזכור כי מיומנויות שונות אינן מהוות כדבר סטטי; הן דורשות אימון ושיפור מתמיד. כדאי להישאר מעודכנים בהתפתחויות האחרונות באותם התחומים ולהשקיע זמן בלימוד מיומנויות חדשות המשלימות את הקיימות שלכם – על מנת לשכלל את הכישורים שלכם ולפתוח צוהר לעוד דרכים להוציא אותם החוצה.

 

יצירה של פודקאסטים


אם אתם מרגישים שיש לכם מה לספר ומה לשתף ואתם מחפשים את הדרך האופטימאלית להוציא את הדברים החוצה. אחת הדרכים באמצעותן תוכלו לממש את הרצון הזה הוא באמצעות פודקאסטים.
כמובן, שבשביל להוציא פודקאסט חשוב שיהיה לכם קודם כל רעיון וקונספט – לדוגמא, ראיונות של אנשים הקשורים לנושא הפודקאסט וכיוצא בזה..
מעבר לכך, אתם צריכים את הציוד המתאים – שיכול להיות שיש לכם אותו כבר בבית כמו: מחשב, מיקרופון וכיוצא בזה..
בשלב הבא, תוכלו להתחיל ולהוציא אל הפועל את הפודקאסט שלכם וכמובן, לצמוח ביחד איתו ולצידו.

 

בלוגים ורשתות חברתיות


דרך נוספת להוציא את הכישורים שלכם החוצה או להביע את מה שאתם רוצים להביע עוברת בהקמת בלוג או ביצירת עמודים ייעודיים ברשתות החברתיות. כמובן, שכדאי לתכנן בדיוק מה אתם רוצים להוציא אל הפועל, מה יהיה הקונספט של העמוד, למי הוא פונה ומה הולך להיות בו. תכנון מקדים ישפיע במידה רבה על טיבו ועל איכותו של העמוד ועל השאלה עד כמה הוא יאפשר לכם להשיג את המטרות שלכם.

 

שינוי קריירה


מאוד יכול להיות שהדרך היחידה שתמצה בסופו של דבר כנכונה בעבורכם לבטא את הכישורים והיכולות שלכם עוברת בשינוי קריירה.
זכרו שאף פעם לא מאוחר מדי לעשות שינויים ותמיד מוטב מאוחר מאשר לעולם לא. כך שאם אתם מרגישים שאתם לא ממצים את עצמכם בעבודה או שאתם לא מסופקים מהקריירה שלכם זה בדיוק הזמן לעשות שינוי. נסו להבין איך אתם עושים את השינוי הזה, מאוד יכול להיות שתגלו שהדרך היחידה להשיג את המטרה עוברת בלימוד של תחום חדש או מצריכה יציאה משמעותית מהקופסא.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש