הורחב מעון היום השיקומי

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 14/9/2023 15:00 ● ערב ערב 3137
כחלק מהרחבת המענים לפעוטות עם צרכים מיוחדים, הורחב מעון היום השיקומי "ניצן" עם תוספת קומה שניה. את המעון מפעיל האגף לשירותים חברתיים בעירייה באמצעות עמותת "צעד קדימה", כחלק ממגוון רחב של שירותים ומענים לקהילה עם צרכים מיוחדים. היום (ג') נחנכה הקומה השנייה בשיתוף כל הגורמים השותפים, ביניהם המוסד לביטוח לאומי, קרן שלם, משרד הרווחה והביטחון החברתי, הורים לילדים במעון ומתנדבים המלווים את המעון, ביניהם גמלאים, חיילי חיל הים ויחידת החבלה של משטרת מרחב אילת.
הורחב מעון היום השיקומי
תגיות:

מעון היום השיקומי "ניצן" הפועל באילת כבר 25 שנים, נותן מענה לפעוטות עם צרכים מיוחדים בגילאי לידה עד שלוש. בשנת 2016 עבר המעון מהמבנה היביל בו הוא פעל למבנה חדיש שנבנה לצד המכון להתפתחות הילד בלב שכונת האלמוגים. המבנה החדש שנבנה אז על ידי הביטוח הלאומי, מפעל הפיס ועיריית אילת באמצעות החברה הכלכלית לאילת, נתן מענה ל-20 פעוטות והוא כלל 2 כיתות גדולות, חדר טיפולים (ממ"ד), חדרי צוות וחצר מאובזרת במשחקי חצר מותאמים. מאחר וגם המבנה החדש היה צר מלהכיל, האיץ ראש העירייה – אלי לנקרי, את הרחבתו ובשנה האחרונה בוצעו העבודות כולל בניית קומה שניה ומעלית. הרחבת המבנה אפשרה פתיחה של כיתה שלישית וקליטה של 30 פעוטות לעומת 20 כיום.

 

 

היום (ג') נחנכה כאמור הקומה השנייה במעמד ראש העירייה – אלי לנקרי ובהשתתפות כל הגורמים השותפים, ביניהם גיא סלומון – מנכ"ל עמותת "צעד קדימה" המפעילה את המעון עבור האגף לשירותים חברתיים בעירייה, ריבה מוסקל – מנכ"לית קרן שלם, מור צ'נדור – מנהלת פרויקטים בקרן לפיתוח שירותי נכים במוסד לביטוח לאומי, שרון לוי – מפקחת מחוז דרום במשרד ההרווחה והביטחון החברתי, ד"ר שושנה קבוט  שניהלה את המכון להתפתחות הילד וד"ר יעל רפפורט המנהלת אותו היום, עו"ס פרידה בן לולו – מנהלת האגף לשירותים חברתיים במינהל שח"ק בעירייה וצוות האגף, צוותי מינהל הנדסה בעירייה והחברה הכלכלית לאילת (חכ"א) שליוו את ביצוע העבודות. כל הגורמים הודו בהתרגשות לצוות הנפלא והמסור בניהולה של סיוון טסמה. ריגשה במיוחד דניאלה, אימא לשתי בנות המטופלות במעון שסיפרה בדמעות על ההתקדמות האדירה של בנותיה והודתה בשם ההורים לצוות המעון ולכל הגורמים השותפים שפועלים ללא הרף להעניק להורים ולילדים תקווה לצד טיפול חם ומסור.

 

 

לצד הרחבת מעון היום השיקומי, פועלת כאמור העירייה להרחיב כל העת את השירותים והמענים, ביניהם מסגרות חינוכיות, מרכז למשפחות, מרכז תעסוקה שיקומי, גני משחקים נגישים ובקרוב בנייה של מרכז יום טיפולי סיעודי ובריכה טיפולית שייבנו כחלק משדרה מיוחדת לצד בית ספר "אורים" לחינוך מיוחד


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש