דווקא בחורף: חופשה באילת מחוץ לעונה

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 19/9/2023 12:40 ● ערב ערב 3137
אילת היא יעד נופש פופולרי הממוקם בקצה הדרומי ביותר של ישראל – אזור מדברי יפהפה המאופיין במזג אוויר נעים, חופים מדהימים, חיי הלילה התוססים ובתי מלון מפנקים. כך, הבחירה לרוב תהיה חופשה באילת בקיץ. אבל אנחנו רוצים להציע אופציה אחרת. מה הייתם אומרים אם היינו מציעים לכם לנסוע לאילת דווקא בחורף או בין החגים?
דווקא בחורף: חופשה באילת מחוץ לעונה
תגיות:

 

חופשה באילת שיוצאת מגדר הרגיל

 

נשמע לכם מוזר? ובכן, אספנו כמה סיבות שאולי יגרמו לכם לחשוב אחרת. לשקול שוב את האפשרות של חופשה באילת דווקא מחוץ לעונה:

 

  • מזג אוויר נעים - אחת הסיבות העיקריות לבחור באילת לחופשה חורפית היא מזג האוויר המתון והנעים שלה. בעוד ביעדים אחרים הטמפרטורות מקפיאות, אילת נהנית מטמפרטורות יום חמימות יחסית, המושלמות לפעילויות בחוץ. למעשה, הטמפרטורה הממוצעת באילת בחורף היא סביב 20 מעלות צלזיוס, מה שהופך אותה לבריחה האידאלית למי שמחפש לנוח, ועדיין לצאת להסתובב.
  • פעילויות ואטרקציות - אילת מציעה שפע של פעילויות ואטרקציות המתאימות לכל הגילאים ותחומי העניין. עבור משפחות, ישנן אפשרויות רבות ידידותיות לילדים, כגון ריף הדולפינים או פארק המצפה התת ימי. למיטיבי לכת אפשר אפילו לקפוץ לפארק תמנע! אכן, יש לא מעט פעילויות מהנות באילת גם בתקופת החורף.
  • צלילה גם בחורף - עבור אלה המחפשים הרפתקאות ואינם חוששים מטמפרטורת מים קרה יחסית, שוניות האלמוגים המקיפות את אילת מספקות הזדמנויות מצוינות לשנורקלינג ולצלילה. הים האדום ידוע בזכות מימיו הצלולים ובעלי החיים הימיים המגוונים, מה שהופך אותו לגן עדן לחוקרים תת-ימיים.
  • חופשה לנפש – אם אתם נוסעים ללא ילדים, הרי שזו ההזדמנות המושלמת לחופשת ספא. קחו לכם כמה ימים להירגע, להתפנק בעיסויים מרגיעים וטיפולים שפשוט יעשו לכם טוב. מכיוון שזוהי תקופת החורף, כמעט ואין תורים או עומס במכוני הספא, כך שתוכלו ליהנות מהמתקנים מבלי להמתין או לחלוק אותם עם נופשים נוספים.
  • חופשה באילת של קולינריה וחיי לילה – מה לא נאמר על המסעדות הנפלאות באילת ועל חיי הלילה? אלא שגם כאן, בתקופת הקיץ לרוב קשה מאוד למצוא מקומות פנויים להגיע אליהם. לעומת זאת בחורף, תוכלו פשוט לצעוד לתוך המסעדה האהובה עליכם מבלי להזמין מקום, ולסיים את הערב במסיבה מצוינת באחד הברים או המועדונים בעיר. ביננו, הרבה יותר כיף לרקוד ולקפוץ כשהרחבה אינה מלאה. 

 

נופש מעולה בכל עונות השנה

 

לצאת לסיבוב בטיילת הריקה והנעימה, לבקר במצפה התת ימי מבלי לעמוד בתורים, למצוא חנייה בקלות בכל מקום ברחבי העיר. אכן, יתרונות רבים יש להחלטה לצאת אל חופשה באילת בימי החורף ואנחנו מקווים שכעת, גם אתם עומדים לקפוץ על ההזדמנות וליהנות מחופשה מדהימה שאתם הולכים פשוט לעוף עליה. אז למה אתם מחכים? בואו לסגור את חופשת החורף הבאה שלכם, ולהתמכר לשקט והשלווה של אילת.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש