הבירה חוזרת לאילת

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 21/9/2023 22:25 ● ערב ערב 3138
פסטיבל הבירה באילת חוגג עשור!4 ימים מהנים עם כ-40 בירות שונות ממבשלות מהארץ ומעולם. דוכני מזון מגניבים ומפתיעים. לצד הופעות חיות של אליאב זוהר, פלד שיארח את שאנן סטריט ונסטיה רוד, התקווה 6, עטרה וסבלימינל והצל,מופע מיוחד לפסטיבל לרגל חגיגות העשור – הג'ירפות מארחות את אביהו פנחסוב
הבירה חוזרת לאילת
תגיות:

פסטיבל הבירה באילת חוזר, זו השנה העשירית, אל טיילת חוף ניין ביץ', עם כ-40 סוגי בירה שונים ממותגים מוכרים לצד מבשלות בוטיק מקומיות, הופעות חיות של מיטב האמנים בארץ והרכבים אילתיים מקומיים וכמובן עם דוכנים של הדברים הטובים שאוכלים ליד הבירה. 
הפסטיבל, בתמיכת עיריית אילת ותאגיד התיירות, הוא בהפקת קבוצת יזמים אילתים מתחום ההפקות והאירועים, ששמה לה למטרה לקדם את העסקים בעיר ולמשוך אליה דווקא בעונת השיא מבקרים צעירים בחופשת חג הסוכות.

בגזרה הישראלית יחכו המותגים הגדולים: גולדסטאר, כולל מהדורת אנפילטרד ומכבי, כולל מהדרות 7.9% וגם מבשלות הבוטיק שיקבלו מקום של כבוד וביניהן ניתן יהיה ללגום גם מהבירות של אלכסנדר, הרצל, שפירא, שקמה ומלכה. 
מי שמחפש ניחוח יותר בינלאומי, יוכל למצוא בפסטיבל גם את בירת סול המקסיקנית, אסטריה דאם הישר מברצלונה, בלו מון - בירת הקראפט הנמכרת בארה"ב ועוד. 

גם כמה בירות קצת פחות סטנדרטיות ימתינו למבקרים כמו סומרסבי  - סיידר תפוחים אלכוהולי מדנמרק, או צ'רי שוף בירת דובדבנים בלגית (גם אחותה, לה שוף, תחכה בפסטיבל) לצד מבשלות גדולות ומוכרות מרחבי העולם - הייניקן ההולנדית, ווינשטפן ופאולנר הגרמניות, גינס האירית, טובורג הדנית ועוד. 

 

צילום: אלי לרנר

 

לצד כל הבירה, יוקמו גם דוכני מזון עם מנות טעימות שישלימו את חווית הפסטיבל והולכות נהדר לצד הבירה - סנדוויץ' בריסקט במעשנה, אסדו בבאן ובצלחת, פיש & צ'יפס, שניצל בחלה, נקניקיות הפסטיבל, שניצלונים, נאצ'וס ועוד
באמנות - הופעות חיות מעולות של מיטב האמנים וההרכבים בארץ - אליאב זוהר, פלד שיארח את שאנן סטריט ונסטיה רוד, התקווה 6, עטרה עם הלהיט "ילד מטריה", וסבלימינל והצל ולרגל עשור לפסטיבל – מופע מיוחד של הג'ירפות שיארחו את אביהו פנחסוב.

אלי לנקרי, ראש עיריית אילת: פסטיבל הבירה, המתקיים מידי שנה על הטיילת היפהפייה שלנו, הפך למסורת רבת שנים בה תושבים ואורחים, חובבי תרבות ובירה נפגשים ונהנים מארבעה ימים של מוזיקה משובחת, בירה איכותית ואווירה קסומה שרק עיר נופש כמו אילת יודעת להציע. אני מודה למפיקי הפסטיבל ולתאגיד התיירות אילת, שמביאים לנו מידי שנה פסטיבל משובח בניחוח בינלאומי ומזמין את כל התושבים שלנו להגיע לטיילת ולהינות מבירה ובריזה ומוזיקה טובה.
 
חג סוכות שמח"
פסטיבל הבירה אילת 2023, טיילת חוף ניין ביץ', 
2-5 באוקטובר 2023, חול המועד סוכות, 
מהשעה 20:00

הכניסה חופשית
לפרטים נוספים https://beer-city.com/


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש