חמישה כוכבי יופי לאילת

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 28/9/2023 12:17 ● ערב ערב 3139
גם השנה זכתה אילת בדירוג הכוכבים המרבי בתחרות הארצית ''קריה יפה ומקיימת בישראל יפה'' לשנת 2022. התחרות בחסות המועצה לישראל יפה, משרד הפנים ומרכז שלטון מקומי, מדרגת ערים ומועצות מקומיות המעניקות את איכות החיים הטובה ביותר לתושבים ודואגות לאיכות הסביבה. לצד טיפוח המרחב הציבורי, יזמה העירייה השנה גם ניקיון בחזית בניינים בשכונות הוותיקות על מנת לעודד את הדיירים לשמור על המרחב הפרטי וכך להשביח את איכות החיים וגם לשמור על איכות הסביבה. ראש העירייה – אלי לנקרי ברך את צוותי העירייה על העשייה ואת מתנדבי קריה יפה המלווים את התחרות שנה אחר שנה.
חמישה כוכבי יופי לאילת
תגיות:

העיר אילת המשתתפת כבר 18 שנים בתחרות הארצית, זוכה שנה אחר שנה בדירוג הכוכבים המרבי (5 כוכבי יופי) ומידי 5 שנים זוכה בדגל היופי - אות הניתן לערים ויישובים מצטיינים. עוד בזכות ההתמדה, זכתה אילת במהלך השנים גם באות "עשור של הצטיינות" ובאות הצטיינות נוסף כאחת מארבע הרשויות המשקיעות הכי הרבה באיכות החיים של תושביהן ובפעילות למען הקהילה. לצד תחרות קריה יפה משתתפת אילת במכלול התחרויות שמקיימת המועצה לישראל יפה לטובת קידום איכות החיים ואיכות הסביבה, ביניהן קריה יפה, בטיחות בדרכים ומקלטים ציבוריים. גם בתחרות אלה זוכה אילת מידי שנה בדירוג הכוכבים המרבי.

 

במעמד הענקת התעודה לראש העירייה ולמנהלי האגפים בעירייה, אמרה דורית צוברי – מנהלת מרחב אילת והערבה במועצה לישראל יפה: "טיפוח העיר והשיפור המתמיד ניכר בכל פינה, בכיכרות, בפארקים, במוסדות החינוך וגם בשכונות. אלה לצד התחדשות שגם היא ניכרת בעיר עם מוסדות אקדמיים חדשים, התחדשות עירונית בשכונות, אטרקציות ועוד".

מצורפת תמונה של ראש העירייה – אלי לנקרי, מנכ"ל העירייה - פיליפ אזרד, ראש מינהל לתושב - עופר אברהם, מנהל אגף שירותים עירוניים – מישל בוגנים ומתנדבות המועצה לישראל יפה.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש