ב-OECD מפרגנים לחברת טראקנט מאילת

מאת: שחר קליין ● 28/9/2023 15:17 ● ערב ערב 3138
חנן פרידמן, מנכ''ל הסטארט אפ האילתי טראקנט, השתתף אמש (ד') בישיבת הבורד של פורום התחבורה הבינלאומי  (ITF)  שנערכה בפריז במשרדי ה-OECD ● פרידמן דן עם חברי הבורד על אתגרי שוק התחבורה והציג בפניהם את הטכנולוגיות החדשות של החברה ואת התוצאות מהשימוש בטכנולוגיות באירופה ● באירגון הודו למנכ''ל על שיתוף הפעולה והעניקו לו תעודת הוקרה על השתתפותו הפעילה בצוות החשיבה של הארגון שעסק בעיקרו בצמצום הפליטות בענף התחבורה והלוגיסטיקה באירופה
ב-OECD מפרגנים לחברת טראקנט מאילת
פרידמן מקבל את תעודת ההוקרה מהמזכיר הכללי של ארגון ה-ITF מר יאנג טה קים

פורום התחבורה הבינלאומי (ITF – International Transportation Forum) הוא ההתכנסות הגדולה ביותר של שרי תחבורה וגורמים מרכזיים בענפי התחבורה, התעשייה והאנרגיה, מכל רחבי העולם, הנערכת מדי שנה. מעת לעת נפגש גם הבורד של הארגון על מנת לדון באתגרים החדשים העומדים בפני ענפי הלוגיסטיקה והתחבורה בעולם.

הדיונים התמקדו בתפקידה של התחבורה בשיפור הרווחה החברתית, מתן תועלות לחברה וקידום ערכים של הכללה (Inclusion) תוך מזעור  של השפעות חיצוניות, כגון עומסי תנועה, זיהום אוויר ותאונות דרכים. הדיון השנה עסק גם בשאלה כיצד בעלי עניין (Stakeholders) בענף יכולים לקדם את חוסנו של הענף באמצעות תכנון טוב יותר לקראת זעזועים חוזרים במערכת התחבורה, כפי שאלה שחווינו בעת משבר הקורונה.

 

חנן פרידמן (במרכז) מדבר בעת מפגש ה-ITF בפריז

 

ה ITF  הינו פורום התחבורה הבינלאומי בתוך ה- OECD ארגון בין-ממשלתי המונה 63 מדינות חברות, והוא משמש ככלי חשיבה לעיצוב מדיניות בתחום התחבורה הבינלאומי והפנים מדינתי. הפורום מתכנס מידי שנה במדינה אחרת מבין החברות בארגון, למען עיצוב מדיניות תחבורה עולמית משופרת, ומשימתו היא לטפח הבנה מעמיקה יותר של תפקיד התחבורה בצמיחה כלכלית, בקיימות סביבתית ובהכלה חברתית ולהעלות את הפרופיל הציבורי של מדיניות התחבורה.

חנן פרידמן מנכ"ל טראקנט אמר בעקבות הפורום: "חברת טראקנט תמשיך בשיתוף הפעולה עם ITF . מדובר בצוות החשיבה המשמעותי בעולם, האמון על המלצות המדיניות של ממשלות רבות. זהו צוות רב השפעה שכל ייעודו להביא לשיפור בחייהם של מיליונים, באמצעות קידום תחבורה בת קיימא, שזו התמצית של טראקנט אנו רואים עצמנו שותפים מלאים לדרך. ורואים בבימה הזו כלי חשוב להעלאת המודעות לפתרונות המיידים שאנו מציעים לענף" לכבוד הוא לנו לקבל מהארגון תעודת הוקרה על שיתוף הפעולה רב השנים בינינו.

 


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

 

 

 

 

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש