''הלקוחות שלי חוזרים בגלל הדיוק והפתרונות לבעיות הזוגיות והפרנסה שלהם'' – מוריה רון קוראת בטארוט

מאת: ניר אמיתי ● צילום: חיים דוד ● 1/10/2023 16:04 ● ערב ערב 2064
האם שגילתה על הפגיעה המינית של בתה, עורך הדין שגילה כי הצד השני זייף חתימה בתיק, היורשים המסוכסכים שביקשו לדעת מה יעלה בגורל ירושת המיליונים ● שיחה עם הקוראת בקלפי טארוט, מוריה רון, היא מסע מרתק אל נבכי נפש האדם ● עם ניסיון רב שנים, שהחל בסבתה המאומצת, ניצולת השואה, שקראה בקלפים, דרך הכשרה מקצועית מהקוראת מספר אחת ברוסיה ● כיום היא גאה להחזיק בתואר: ''קוראת הקלפים שלא פוחדת לומר לכם את האמת בפנים'' ● ''99% מהלקוחות, ובהם אנשי עסקים רבים, חוזרים אלי, לא רק בגלל הדיוק, אלא גם בגלל הכנות והישירות שלי'' ● וכיצד מסייעת מומחיותה בקריאת כף היד, כקריאה משלימה למצבים מורכבים
''אומרים לי שאני ישרה מדי, שאני אומרת את מה שאני רואה'' צילום: ליאת מייה לומברוזו
תגיות:

מי מאתנו לא מצא עצמו בשלב מסוים בחייו בצומת דרכים ונזקק לייעוץ והכוונה? בין אם אתם חסידים של עולמות המיסטיקה, ובין אם אתם סקפטיים, כנראה שרובכם עדיין הייתם סקרנים לדעת מה צופן לכם העתיד, או לכל הפחות האם אתם צועדים בכיוון הנכון בחיים. זו כנראה הסיבה שעד היום לא מעט מנהיגים פוליטיים ברחבי העולם פונים לייעוץ רוחני, ומקל וחומר, כך גם רובנו, כאשר מדובר בהחלטות הרות גורל.

הקריאה בקלפי טארוט התפתחה במאה ה-18 וכבר בערך בתקופת זמן זו נשזרו המיתוסים הידועים אודות הקלפים, בין היתר, שקוראים בקלפים ניחנו בכוחות על טבעיים ואולם, כיום ברור כי כולם כאחד הם בני תמותה רגילים, שכן הכוח שבטארוט אינו בקורא הקלפים, אלא דווקא באדם עבורו קוראים אותם. כמו כן, היכולת לקריאה מדויקת אינה תוצאה של "הארה" הנובעת מ'חבטה פתאומית בראש', אלא בעיקר היא פרי ניסיון, ידע עשיר ותרגול רב.

כבר בתחילת הריאיון עם מוריה רון, קוראת בקלפים ובכף היד, היה ניכר כי כל שאלה חושפת רובד מרתק בחייה של אישה מרשימה, בעלת יכולת אינטואיטיבית יוצאת דופן להביט אל תוך נבכי נפש האדם. ״אני לא נביאה״ היא מבהירה, במיוחד לאלו שמצפים ממנה לדעת עליהם כל פרט ופרט. לשיטתה, הקריאה היא הליך של חקירה משותפת בו היא מסייעת לאנשים לקבל את המידע המדויק לסוגיה שמעסיקה אותם. 

 

״שאלות מדויקות יביאו לתשובות מדויקות״.  מוריה רון

 

איך התגלגלת לעיסוק בקריאה בקלפים?

"אפשר לומר שאני בתחום כבר מתקופת הילדות״, היא מספרת, איך הכל התחיל מסבתה, שהייתה בעצמה קוראת בקלפים, אך מהר מאוד מתברר שיש לסיפור הזה יותר מרובד אחד, שכן לא מדובר בסבתה הביולוגית - ״אמא שלי, שהייתה נוסעת הרבה במסגרת עבודתה כעיתונאית ברוסיה, ראתה יום אחד בשדה התעופה, קשישה, ניצולת שואה, ממררת בבכי, ומיד ניגשה אליה ושאלה אותה מדוע היא בוכה? האישה השיבה כי הבן שלה זרק אותה והיא נותרה לבד, ללא מקום לגור בו. אז אמא שלי החליטה לקחת אותה תחת חסותה ולתת לה לגור אתנו. לימים הפכה האישה לדמות מפתח בחייה של מוריה, היא גידלה אותה וטיפחה בה את הסקרנות והמשיכה לעולם הנסתר.  

לדבריה, בברית המועצות, לא היה מקובל באותה תקופה לעסוק בתחום המיסטיקה ״לכן הרבה זמן לא עשיתי מזה עסק, אלא קראתי רק לעצמי ולבני משפחה, אבל עם השנים הבנתי שזה מה שאני אוהבת ורוצה לעשות״. וכך החליטה מוריה לחזור אל המקורות וללמוד קריאה בטארוט באופן יסודי, אצל לא פחות מאשר המומחית מספר אחת לתקשור ברוסיה.

לישראל שבה לפני שמונה שנים, ופתחה את העסק 'הממד השביעי'. ״למעשה היום אני יכולה לפתור כל סוגיה – מגניבות, דרך אלימות במשפחה ועד למקרי רצח״, היא מצהירה.

לאחרונה היא ובן זוגה הגשימו חלום ישן ועברו לגור באילת, אך מבחינת הלקוחות שהיא מלווה כבר שנים, המיקום אינו משמעותי -  ״כיום רוב העבודה שלי נעשית דרך הטלפון״  היא מעידה. 

 

 

סוד ההצלחה

 

קהל הלקוחות של מוריה מגוון מאוד וכולל את כל גווני האוכלוסייה, מנשים שפונות אליה בסוגיות של אהבה וזוגיות, גברים ששואלים לגבי פרנסה או עסקה גדולה ועד לחברי כנסת ואפילו עורכי דין שמתקשרים להתייעץ לפני משפט חשוב ומקבלים קלף מנצח.  ״עו״ד שפנה אלי, אמר לי שהוא  מרגיש שמשהו לא בסדר בתיק אבל הוא לא יודע מה, אז התחלנו לשאול שאלות ופתאום אני מקבלת תשובה שהצד השני זייף חתימות וכך הוא ניצח את המשפטֿ״, היא מספרת על אחת מבין שלל הקריאות המוצלחות שקראה בשנותיה בתחום.  במקרה אחר, ידעה לומר כיצד תחולק ירושה בין שלושה אחים ומנעה סכסוך משפחתי.  

מאות לקוחות בארץ ובחו״ל הולכים איתה יד ביד כבר שנים ורובם לא ידלגו על ייעוץ איתה לפני קבלת החלטה חשובה ואולם, כאשר מנסים להבין את סוד ההצלחה שלה, מגלים תשובה פשוטה למדי - היא לא מייפה את המציאות עבור לקוחותיה, היא אומרת את זה כמו שזה, גם כאשר זה לא הכי קל לשמוע. מעבר לכך, מוריה תמיד תבדוק האם ואיך ניתן לשנות ותחתור לקריאה מדויקת ככל הניתן -  מספיקה הצצה קטנה בעמוד הפייסבוק שלה כדי להתרשם מההודעות הרבות שהיא מקבלת מלקוחותיה - ״אבחנה מדויקת״, ״כל מה שאמרת קרה בגדול״, ״אכן הדברים קורים כפי שאמרת״, מעידים לקוחותיה השבים אליה לאורך שנים.

 

אז איך זה עובד?

למוריה יש כלל זהב בכל הנוגע לקריאה בקלפים - שאלות מדויקות יביאו לתשובות מדויקות. ״לכל קלף יש כ-200 משמעויות, ככה שזה מאוד מורכב״ היא מציינת ומוסיפה כי, שאלה אחת, מדויקת ככל שתהיה, יכולה ליצור הסתעפות של כ-30 קלפים. ״תחילה אני צריכה להבין את הרקע לשאלה, הקלפים עונים לשואל ולכן חשוב לי לראות את הדברים כפי שהם בעיניו. כמובן שתוך כדי הקריאה, אני עלולה לראות דברים אחרים, שהשואל לא ציין״. 

 

כמו מה למשל?

לפני מספר ימים, הגיעה אלי לקוחה, שביקשה לדעת מה המצב הנפשי של בתה, ובמהלך הקריאה ראיתי שהילדה עברה התעללות מינית על ידי אביה. היא הייתה בהלם מוחלט ואכן, בתה אימתה את זה.

 

מה קורה כשלא אוהבים לשמוע את מה שיש לך לומר?

אומרים לי שאני ישרה מדי, שאני אומרת את מה שאני רואה. לפעמים לא אוהבים לשמוע את התשובות ויש גם מי שטורקים את הדלת, אבל אני חושבת שעדיף לבן אדם לומר את האמת. למשל, כמו במקרה של אישה ששואלת אותי על חתונה בקרוב, אבל אני רואה שזה יקרה לה רק בעוד 5 שנים. זה לא תמיד קל לקבל, אז אני אעזור לה לראות את הצד החיובי ולבדוק איך יהיה נכון עבורה לנצל את הזמן או מה ללמוד בינתיים״. 

 

אולי זה לא כלכלי לומר את האמת?

בסופו של דבר, אלו שקשה להם לקבל את התשובה וכועסים ב-99% מהמקרים חוזרים אלי, כי התברר שצדקתי.

 

אילו חדשות לא תבשרי? ולמי לא תסכימי לקרוא בקלפים?

אני לא אבשר על מוות שלא ניתן לשנות. אבל אם יש סכנה שניתן למנוע אז אני כמובן אומר. לא אקרא בקלפים לגבר ששואל אם אשתו בוגדת בו, מחשש לאלימות.

 

למי מומלצת קריאה בכף היד?

כף היד היא מפת החיים שלנו והקריאה בה נותנת אינדיקציה טובה למצבו הבריאותי של האדם. למשל, לקוחה שקראתי לה בכף היד לאחרונה וראיתי שיש לה בעיות בכלי דם, התקשרה לספר לי שצדקתי והיא אף עברה צינתור. בכף היד רואים את הדברים הקריטיים שדורשים התייחסות דחופה. כמובן שלצורך קריאה מדויקת מומלץ להגיע לפגישה ולא להסתפק בצילום. ללקוחות שמגיעים אלי אני מתחילה קודם בקריאה ביד ואז עוברת לקלפים.

 

מדינת ישראל נמצאת בימים אלו בסחרור רציני, לאן כל זה הולך?

לצערי, נראה שאנחנו הולכים לקראת כמה שנים קשות מאוד מבחינה פוליטית - בחיים עוד לא ראיתי מפה כזו. אני רואה סיטואציה חריגה, שבה משבר בקואליציה מוביל לבחירות וביבי נתניהו יפסיד. קשה לראות מה יקרה אחר כך ואולם אני רואה מלחמה בכל מיני חזיתות שתמשך בין 3 ל-4 שנים, ובמהלכה המצב הכלכלי בארץ יהיה קשה.

 

אם לסכם, מה את הכי אוהבת בקריאה בקלפים?

הרגע הזה כאשר למישהו נופל האסימון, שזו לא הדרך , שעוד אפשר לשנות ואפשר להגיע למה שרוצים.

 

מוריה רון קוראת בטארוט

לייעוץ התקשרו: 052-5622612

פייסבוק

 


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש