במכון הדיאליזה של יוספטל תמצאו משפחה תומכת

מאת: יהודית קרנר ● 24/11/2023 05:29 ● ערב ערב 2064
המכון לדיאליזה בבית החולים יוספטל מעניק טיפול איכותי לחולי הדיאליזה תושבי אילת והסביבה, ולחולי הדיאליזה מהמפונים השוהים באילת
במכון הדיאליזה של יוספטל תמצאו משפחה תומכת
תוצאות מכון הדיאליזה בבית החולים יוספטל הן 100% לאורך השנים

אי ספיקת כליות כרונית או חריפה מוגדרת כאחת מחמש המחלות הקשות בעולם ובארץ. מדי שנה חלה עלייה של 5%-7% במספר החולים במחלה זו. בבית החולים יוספטל באילת, מטפלים שמונה אנשי צוות בכ-50 מטופלי דיאליזה ובכ-20 מטופלי טרום דיאליזה, מושתלי כליה ואחרים מהארץ ומחו"ל. צוות היחידה כולל ליווי וייעוץ רפואי צמוד של ד"ר בוריס זינגמן וכל מטופל זוכה לליווי צמוד רב מקצועי (רופא, אחות, עו"ס, דיאטנית).
בצד מכון הדיאליזה כולל המערך הנפרולוגי, גם מרפאה נפרולוגית ויתר לחץ דם, מרפאה פראדיאליטית (לחולים עם אי ספיקת כליות כרונית), מרפאת מושתלי כליה וצוות רב תחומי המלווה את המטופלים ומכין אותם לקראת ההשתלה.

 

טיפול תובעני הדורש קשר אישי 


מרבית מטופלי הדיאליזה זקוקים ל- 12 שעות דיאליזה בשבוע. אופי הטיפול מחייב את המטופלים לבלות שעות רבות במכון, כך שהקשר עם המטופלים עמוק ואמפתי ונוצרת תחושה של משפחה גדולה. אל המשפחה הזו הצטרפו לאחרונה בתקופת מלחמת ״חרבות ברזל״ מטופלי דיאליזה ששוהים באילת לאחר שפונו או התפנו מבתיהם.
מספרת שולי סלע מנהלת הסיעוד של המכון: "|אנחנו כצוות סיעודי מקבלים את כל המטופלים במקצועיות המתבקשת ועם מעטפת רפואית הכוללת גם עו״ס, ודיאטנית. הצוות הסיעודי מעניק בימי המלחמה טיפול מעטפת כוללת גם למפונים חולי דיאליזה השוהים באילת וזאת בתאום עם מכון הדיאליזה בו הם מטופלים בשגרה, ובכך אנחנו שומרים על המשך טיפול מותאם להם".
 


 

 איכות הטיפול באילת עומדת על ציון של 100%


במדד הליבה הלאומי, שמודד איכות דיאליזה (KT/V) תוצאות מכון הדיאליזה בבית החולים יוספטל הן 100% לאורך השנים, וגם במדדים הקליניים עומד המכון מעל היעד. הצוות מעניק מעטפת טיפולית על פי הסטנדרטים המובילים בארץ ובעולם, תוך התאמה אישית לכל חולה.
בימים אלה הולך ונבנה בבית החולים יוספטל מקבוצת כללית, מכון נפרולוגי חדש, גדול ומרווח משמעותית שיגדיל את מספר עמדות הדיאליזה פי שניים.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש