תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 1/12/2023 10:09 ● ערב ערב 3148
טיפ לילידי מזל השבוע - ייתכן והשבוע עדיין תחוו תקופה של ירידה אנרגטית בגלל העובדה שאתם בתקופת יום ההולדת ואולם בתוך ימים מספר תרגישו שהאנרגיה חוזרת אליכם ותוכלו לפעול.
תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

 

 

טלה

 

הכוכב יופיטר שמביא שפע נמצא אצלכם בבית הכספים ומביא לכם התחלות חדשות בתחום זה שישמחו אתכם. ואולם, הצורך שלכם בעצמאות כלכלית לוקח אתכם אל מעבר למקומות שהתכוונתם אליהם מראש וייתכנו מצבים של עליות וירידות בתחום הכספי. כיוון שכך, אתם נוחים יותר לכעוס השבוע בעיקר על עצמכם והסביבה לא תמיד מפרגנת או מבינה את מחשבותיכם.


 

שור

 

אתם עדיין נהנים ממעבר כוכב השפע במזל שלכם למרות שכוכב יופיטר נמצא עדיין בנסיגה וגורם לכך שלעיתים קרובות מדי אתם יוצאים מפרופורציה עובדה שגורמת לכך שאתם חווים מתחים וקונפליקטים משמעותיים ביניכם לבין הקרובים לכם. נראה שהחיים עומדים להשתנות ועליכם ללמוד להתמודד עם שינויים שעד היום מאוד לחצו עליכם. הזמן שעובר, רק מקל עליכם את ההחלטות.


 

תאומים

 

השמש בשמיים ביחד עם כוכב מארס שמביא איתו עשייה אך גם מריבות יימצאו במהלך החודש הקרוב בבית הזוגיות והשותפויות שלכם ולכן צפו לכך שאנשים שאכזבו אתכם מאוד בתקופה האחרונה, יבואו לשוחח איתכם ולנסות לסגור מעגלים./ חשוב שתהיו סבלניים ואל תמהרו להסיק מסקנות כהרגליכם. זה הזמן להיות קצת יותר מכילים ומפוקסים כדי לשמור על איזון.


 

סרטן

 

הכוכב מארס המביא איתו כוחות פנימיים ואף פיסיים, נמצא בשבוע זה בבית העבודה והבריאות שלכם ונראה שאתם מאוד פעילים ואנרגטיים בכל הנוגע לעבודה שלכם. קיימת אפשרות לקבלת בשורות טובות שמגיעות מהמעגל הראשון שלכם הוא המשפחה הקרובה. נצלו את האנרגיות הטובות והמשפיעות שלכם על אנשים שאינם בסביבתכם האישית, לחיזוק מעמדכם האישי והמקצועי.


 

אריה

 

הכוכב יופיטר שנמצא בבית הקריירה שלכם מביא לכם התחלות חדשות ומרעננות בנושאי התפתחות אישית והשפעה על הזולת ומאוד חשוב שתתמודדו עם כל הגורמים החדשים שנכנסו לחייכם ותשכנעו אותם בצדקת דרככם. בנוסף, אוראנוס המביא שינויים נמצא בבית הקריירה שלכם וגורם לכם לחוסר יציבות, אך גם בצורך להתחלות חדשות, זהו שילוב חדשני ומאתגר .


 

בתולה

 

כוכב סטורן שידוע ככוכב מעכב אך גם כזה שגורם לקחת אחריות נמצא אצלכם בבית השותפויות כך שאתם בסימן של פרוק הקיים, או חיבור של התחלות חדשות. אלה מכם שאין לכם שותפות כלשהי כמו זוגיות אישית או עסקית יכולים למצוא את האדם שיגרום לכם לכך ואילו אלה מכם שנמצאים בשותפות ארוכת שנים יכולים להיכנס לתקופה של שינויים כאובים בנושא.  


 

מאזניים

 

הכוכב מרקורי שאחראי על התקשורת מבקר אצלכם החודש בבית המשפחה,  עובדה שמלמדת על כך שכנראה אתם הם אלה שלוקחים אחריות לתווך ולתקשר בין כולם. לאחרונה נתגלו חילוקי דעות ביניכם לבין הקרובים לכם כתוצאה מניגוד אינטרסים שבחודש הקרוב יוקצנו עד כדי כך, שלמרות ניסיונות הפיוס מצד אנשים קרובים , לא תרגישו שאתם באמת מוכנים לפיוס משמעותי.


 

עקרב

 

החודש נמצאת השמש בבית הכספים שלכם ביחד עם הכוכב מארס ועובדה זו מעידה על אינטנסיביות מרובה בכל הנוגע לכספים . בהחלט ייתכן שיש לכם תוכניות משמעותיות ואתם בודקים אם היא ברת יישום עבורכם. הכוכב וונוס שאחראי על יחסים בין אישיים נמצא אצלכם בבית המקושר עם תת המודע ולכן נראה שאינכם משתפים את הקרובים לכם בתחושותיכם.


 

קשת

 

השבוע עומד להיות מרגש מאוד עבורכם, כיוון שהכוכב מארס שמביא עשייה נמצא במזל שלכם ויגרום לכם לריגושים כאלה שימלאו את לבכם בשמחה. עברתם תקופה ארוכה ומשמעותית שבה היה לכם מאוד קשה וההתלבטויות לגבי דרך חייכם הדירו שינה מעיניכם. תקופה זו נגמרה כיוון שמיום ההולדת הקרוב, תעזו להיות אתם עצמכם והקליפות ששמתם על עצמכם, ינשרו לאיטם.


 

גדי

 

אתם פועלים בשני מישורים. מצד אחד נהנים מפופולאריות גוברת והולכת  מבחינה חברתית וגורמים לחברים ואנשים חדשים בחייכם להעריך מאוד את יכולותיכם. לעומת זאת, שלושה כוכבים מאוד משמעותיים נמצאים אצלכם בבית של תת מודע מה שמעיד על כך שאתם מעדיפים דווקא להישאר באזור הנוחות  שלכם והוא הבית האישי ולא במקום ציבורי – אבל נאלצים להתפשר.


 

דלי

 

אתם נמצאים בפני דילמות משמעותיות על רקע החיים המקצועיים שלכם ומתלבטים מאוד מה לעשות. מאחר ואינכם אובייקטיבים בדרך החשיבה שלכם. כוכבים משמעותיים כמו תקשורת , עשייה ופרסום נמצאים כרגע בבית החברה שלכם ולכן זה הדבר הנכון לעשות. פחות לחשוב על הקריירה שלכם ועל אפשרויות הקידום ויותר על אופן ביצוע שיווק אגרסיבי.  


 

דגים

 

אתם בתקופה די סוערת בחייכם בגלל ניגוד עניינים בין הצורך שלכם להתקדם ולקבל הכרה בכל מה שאתם עושים, ובין הצורך שלכם לרצות קצת חופש ושקט עבור עצמכם. ואולם, הכוכב סטורן שגורם לקחת אחריות נמצא במזל שלכם, גורם לכם לקחת אחריות ולעשות דברים שעד היום נמנעתם מטיפול בהם בגלל שלא רציתם להיכנס לפינות לא נוחות . ולכן הדילמה עומדת להיפתר.   


 

נייד: 2248626- 052

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש