היסטוריה: קרפור הגיעה לאילת

מאת: מערכת יום יום באילת ● 23/12/2023 15:39 ● ערב ערב 3151
קרפור ישראל, ענקית המזון הבינלאומית, מרחיבה את פריסת הסניפים הארצית והשיקה לראשונה סניף דיסקאונט באילת שפועל בפורמט קרפור מרקט. הפתיחה התקיימה ביום ה' (21.12.23) ואתם מוזמנים לסניף הראשון של קרפור בעיר הדרומית, הממוקם בברח' חטיבת גולני במרכז ONE
גוזרים את הסרט על סניף קרפור אילת

 

 

ביום חמישי האחרון התקיימה פתיחתו של סניף קרפור הראשון באילת. לפתיחה החגיגית בגיעו המנכ"ל, מיכאל לובושיץ, סמנכ"ל התפעול רפי משיח ויו"ר הוועד, אלי אייל.  מי שדאגו לסידור הסניף כך שיראה טיפ טופ ויעביר את החוויה המלאה של הרשת המפורסמת, הם ביסו, אילנה ונתנאל חמו, מנהל הסניף האילתי. 

 

ביסו, אילנה ונתנאל חמו, מנהל הסניף האילתי

הסניף החדש באילת, בדומה לסניפים שהושקו מוקדם יותר השנה, תוכנן על ידי קרפור והוקם לפי הקונספט של הרשת תוך עמידה בסטנדרטים הבינלאומיים שלה.

בסניף ניתן למצוא מגוון רחב של מוצרי קרפור, ביניהם מוצרי מזון, מוצרים אורגניים, מוצרי טואלטיקה וניקיון, קצבייה משובחת ומוצרי נון פוד וכמובן מאפיה בניחוח צרפתי והכול באיכות אירופאית ובמחירים הנמוכים ביותר בשוק.

 

הנהלת קרפור בפתיחה החגיגית של סניף אילת

 

מיכאל לובושיץ משנה למנכ"ל קרפור ישראל: "אנו שמחים וגאים לפתוח את הסניף הראשון של קרפור באילת. הרשת ממשיכה בתכנית העבודה שלה ובדגש על המשך צמיחה והתרחבות משמעותית של הסניפים ברחבי הארץ. בימים קשים אלה, אנו רואים צורך בלתי מתפשר להמשיך להציע את מוצרי קרפור האיכותיים ביותר, במחירים שוברי שוק במגוון קטגוריות. הרשת תומכת בתוצרת ישראלית עם מכירת חקלאות ישראלית ואף קיום יום מכירות ייעודי- ימי שלישי ישראלי, כל זאת על מנת לסייע למשק ככל יכולתנו".

 

 

 

 


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש