תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 29/12/2023 09:02 ● ערב ערב 3152
טיפ לילידי השבוע - הכוכב מרקורי שמביא איתו חשיבה חדשה נמצא בבית הכספים שלכם, כך שזה הזמן לפעול לחידוש וייעול כל הנושא הכלכלי שלכם. היעזרו באיש מקצוע.
תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

 

 

טלה

 

כוכב משמעותי כמו מארס שמביא איתו עשייה נמצא בבית המקושר עם תפיסת העולם שלכם ולכן נראה שאתם עוברים אירועים שונים שגורמים לכם להבין את החיים שונה ממה שהבנתם עד כה, ולכן גם גובה מכם מחיר רגשי. בנוסף, כוכב כמו סטורן שגורם למודעות נכנס אליכם לבית של תת הכרה וגורם לכם להיות מחוברים למחשבות הכי עמוקות שלכם ולהבנה שאתם חייבים לשנות את תפיסת עולמכם.


 

שור

 

אתם עסוקים מאוד עם כל מה שקורה בתחום השותפויות בחייכם ולכן זהו זמן מצוין לבדוק האם אתם נמצאים במקסימום היכולת שלכם לעשייה בהתאם לציפיות שלכם מעצמכם וכמובן מהשותפים לכם בעסק ובחיים. ייתכן שלקרובים לכם לא תמיד ברורה עובדה זו והם דורשים מכם לתת מעבר ליכולותיכם. הכספים שאתם עדיין מצפים להם, יש להם סיכוי להגיע כל עוד כוכב השפע במזל שלכם.


 

תאומים

 

אתם נמצאים לאחר תקופת מחצית השנה שזוהי תקופה שבה המסקנות כבר נלקחו בחשבון ולעיתים קרובות מדי עובדה זו גורמת לכם לתסכול ביניכם לבין עצמכם ולתהייה האם במהלך השנה האחרונה פעלתם נכון ומיציתם את מקסימום האפשרויות שעומדות בפניכם. ייתכן וזה הזמן לבקש את עצתם של אחרים שאתם מאוד מעריכים אותם, אך באותה ההזדמנות לא לשכוח גם להודות להם.   


 

סרטן

 

אלה ימים עמוסים עבורכם בגלל העובדה שהשמש בשמיים וגם כוכב התקשורת מרקורי נמצאים בבית השותפויות העסקיות שלכם ואתם נאלצים לעבוד מעבר לכוחותיכם ויהיה זה הזמן הנכון לקחת פסק זמן קטן עבורכם ולבדוק מיהם הפרטנרים המתאימים לכם כדי לחולל ביחד איתם את המהפך שהייתם מעוניינים בו בעיקר בחייכם המקצועיים , בהתחשב בעובדה שיש לכך השפעה גם על חיי הרגש.


 

אריה

 

כוכב וונוס שמביא איתו הקלה ושמחה במערכות יחסים וכספים נמצא אצלכם בבית המשפחה והמעגל הראשון של חייכם ולכן נראה שבשבוע הקרוב יהיו לכם בשורות טובות ומשמחות עם רגעי הנאה מלאים. ובכל זאת, מאחר וכוכב וונוס נוגע ליחסים בין אישיים ייתכן ויהיו לכם גם כמה רגעים של חוסר שביעות רצון ויהיה זה הזמן הנכון לתקן אותם בחיזוק היחסים הבין אישיים בעזרת וונוס.


 

בתולה

 

השבוע עומד להיות אינטנסיבי במיוחד בגלל העובדה שאנשים במעגל הראשון של חייכם ושבאופן טבעי החשבתם אותם כקרובים לכם מאוד מרגיזים אתכם ויוצרים אצלכם ניגוד בין התקווה והציפיות למציאות. נראה שבימים הקרובים תצטרכו להתעמת כמה וכמה פעמים עם מעגל זה, עד אשר תגיעו לתוצאות המצופות לפי דעתכם. נסו לבלות זמן איכות עם צעירים מכם , הם זקוקים לכם.


 

מאזניים

 

בתקופה הקרובה התקשורת הבין אישית בחיי המשפחה שלכם תהייה אינטנסיבית יותר כיוון שכוכב התקשורת נמצא בבית זה. כמו כן, כוכב זה נמצא בנסיגה כך שייתכן שיתעוררו דברים שלא חשבתם עליהם קודם כתוצאה מההתרחשויות האחרות ובעיקר בגלל כל  המלחמה שהעלתה אצלכם תובנות חדשות לגבי החיים. אל תתנו לאנשים שאינם טובים לכם אנרגטית להתיש אתכם.


 

עקרב

 

אתם המזל שיכול בתקופה הזו ליהנות באופן מלא מביקור כוכב וונוס שמביא אנרגיה טובה ובשורות טובות במזל שלכם. כוכב מרקורי נמצא בבית הסביבה הקרובה כך שייתכן שתהייה לכם תקשורת רבה ואפילו נסיעות קצרות על מנת למצות את מקסימום האפשרויות שנותן לכם כוכב זה. חשוב שתבינו שלעשות שינויים נדרשים יכולים להתבצע רק בעזרת כוכב וונוס שמביא איתו יכולות אלה.  


 

קשת

 

אתם המזל שלמרות שנהוג להגיד עליכם שאתם מזל ממוזל הרי שאתם חווים עכשיו קשיים סביב כל הנושא המשפחתי שלכם ומבינים לעיתים קרובות מדי שלמרות שיש לכם יכולות ושאיפות, הרי שבחיים לא תמיד הכול מסתדר כפי שאתם רוצים וצריך להתפשר עם הקיים. זה גם הזמן שלכם לנקות את שאריות העבר מחייכם שחוסמות אתכם מלהתפתח כראוי, ולהבין שלמרות הקושי, אפשר להתגבר.  


 

גדי

 

אתם עוברים את אחת התקופות היותר מעניינות בחייכם והיא יכולת התחברות לתת המודע כיוון שכוכב העשייה המוכר בשם מארס מפעיל אתכם ואת תת ההכרה שלכם. יש לכם הזדמנות אמיתית לשינוי במידה ואתם מעוניינים לפתח את חייכם בכיוונים חדשים. הגיע הזמן שלכם להגיע למקומות גבוהים אליהם אתם שואפים ועד היום מסיבות שונות לא הצלחתם לממש אותם. זה הזמן המתאים לתכנון יעדים.


 

דלי

 

נראה שעד היום חייכם המקצועיים היו מנוהלים בדרך מאוד ברורה או שלפחות ככה חשבתם והנה עכשיו בעקבות אירועים שונים בחייכם אתם מתחילים להבין שאתם רוצים עוד הישגים ואולי אפילו לצרף אנשים חדשים לצד המקצועי של חייכם . הכוכב שאחראי לכך ושמו וונוס נמצא עכשיו בבית הקריירה שלכם, כך שזה הזמן הנכון לעזור לעצמכם במימוש תוכניותיכם החדשות להצלחה .  


 

דגים

 

הצורך שלכם בעשייה מבחינת הקריירה שלכם מאוד דומיננטי השבוע אבל יש איתו בעייה בגלל העובדה שהכוכב נפטון יושב במזל שלכם כבר זמן רב ולא נותן לכם לפעול בצורה חופשית. בשל כך, אתם עלולים לשגות בהחלטות שלכם ולכן חשוב שתתייעצו עם אנשי מקצוע מתאימים בכל פעם שאתם מנסים לעשות שינוי. היכולת האינטואיטיבית שלכם לקרוא מצבים, תוכל לעזור לכם להבין מי מתאים לכם.    


 

נייד: 2248626- 052

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש