תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 8/3/2024 03:43 ● ערב ערב 3162
טיפ לילידי השבוע - כוכב וונוס נמצא במקום המחובר לתת המודע ולמקום שבו אינכם רוצים או יכולים להחצין את רגשותיכם ולשתף כל אחד בדבריכם. היזהרו במוצא פיכם.
תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

 

שני כוכבים שמביאים הזדמנויות טובות להצלחה נמצאים אצלכם במקום המקושר עם הקשרים החברתיים שלכם ולכן חשוב מאוד שתנצלו תקופה זו לחיזוק הקשרים האישיים שלכם. הכוכב מרקורי האחראי על התקשורת שנותן לכם את היכולת להבהיר את עצמכם בצורה רהוטה ומשמעותית, נמצא במקום שבו עליכם לשמור את מחשבותיכם לעצמכם.   


 

שור

 

הצורך שלכם בעצמאות גורם לכך שאתם חסרי סבלנות ועובדה זו לקראת האביב המתקרב גורמת לכך שאתם חשים בחוסר מנוחה פנימי. נסו להתערות בחברה כמה שיותר ולהחזיר אליכם חברים רחוקים שמזמן לא הייתם איתם בקשר, כמובן שזה גם הזמן להחזיר חברים קרובים שהיחסים איתם נותקו בשל ניגודי דעות.


 

תאומים

 

כוכבים משמעותיים נמצאים במקום המקושר עם הצורך להצליח גם מעבר לים בתחומים החשובים לכם שיכולים להביא לקידום הקריירה . השמש בשמיים עם הכוכב שלכם מרקורי שיכול לגרום לכם לשכנע כל אחד בצדקת הדרך שלכם וגם כוכב סטורן שאינכם אוהבים אותו, כי הוא מגביל את היכולת שלכם להתפתח, כולם כעת בבית הקריירה משפיעים עליכם.


 

סרטן

 

אתם נמצאים בזמן מאוד קריטי בחייכם ומתמודדים עם הצורך והיכולת לשלב בין התוכניות שלכם בחיים האישיים ובין הצורך לבנות את עצמכם מחדש מבחינה כלכלית. המקום שבו אין לכם התלבטויות הוא היכולת שלכם להתקדם בכל מה שקשור לנושאים החברתיים של חייכם ובעיקר בנושאים שבהם אתם רוצים לפתח את עצמכם.


 

אריה

 

כוכב האפשרויות החדשות המוכר בשמו יופיטר נמצא עדיין בבית הקריירה שלכם וגורם לכך שאתם עושים שינויים משמעותיים וכל הזמן חושבים כיצד להמציא את עצמכם מחדש על מנת להצליח בעבודה. בנוסף , בית הקריירה שלכם מופעל על ידי כוכב אוראנוס שמביא איתו שינויים ומהפכים ולכן אין לכם שקט בתחום זה, וכל הזמן אתם חושבים כיצד לבצע שינויים.  


 

בתולה

 

נושאי שותפויות מאוד משמעותיים בפרק זמן זה בגלל ריבוי כוכבים בבית השותפויות שלכם . אתם נמצאים כחצי שנה לאחר יום ההולדת ולכן תקופה זו הופכת להיות מאוד משמעותית עבורכם הפעם, ולמעשה בכל שנה בזמן הזה. זהו זמן שגורם לכם לחשבונות נפש עמוקים, אתם מרגישים את העיכובים בחייכם – אך פתרון עדיין אין.   


 

מאזניים

 

כוכבים חשובים ומשמעותיים מפעילים את בית העבודה שלכם ולכן עכשיו זה הזמן לבנות לעצמכם תוכנית עבודה ולעבוד לפי שלבים וסדרי עדיפויות נכונים. הכוכב שלכם וונוס נמצא בבית היצירה והילדים שלכם ולכן נראה שאתם נעזרים בכל מי שאתם יכולים על מנת שיעזרו לכם בהתמודדויות החדשות שלכם. חשוב שלא תסחטו את עצמכם יתר על המידה.


 

עקרב

 

נצלו את העובדה שבבית השותפויות האישיות שלכם נמצא כוכב השפע המוכר בשמו יופיטר על מנת לגייס לעצמכם את  מקסימום ההטבות שכוכב זה יכול להביא לכם. גם כוכב וונוס שאחראי על שותפויות נמצא אצלכם בבית המשפחה הגרעינית ולכן אתם בתקופה טובה לחיזוק יחסים אישיים ולפתיחת דף חדש בתחומי חייכם החדשים.  


 

קשת

 

כוכבים רבים נמצאים אצלכם במעגל הראשון של חייכם והוא - בית המשפחה. זוהי הזדמנות מצוינת עם התובנות החדשות שלכם להתמודד בנושאים שעד היום העדפתם להתעלם מהם וזאת כדי לפתוח דף חדש עם בני משפחה מדרגה ראשונה, שאולי לא חביבים עליכם, אך משפחה לא בוחרים ועכשיו זה הזמן הנכון לפתור חילוקי דעות ישנים .


 

גדי

 

נראה שכל מה שקשור לבית , למשפחה ולסביבת המגורים שלכם מופעל עכשיו ואתם ממש מעורים בתוך כל המתרחש. חשוב שתשתפו פעולה עם הקרובים לכם על מנת שתוכלו כולם לתכנן ביחד ולהגיע לעמק השווה בתחומים החשובים לכולכם. מומלץ לכם ללמוד לשתף פעולה ולא לחשוב רק על מה שנוח לכם.


 

דלי

 

בית הכספים שלכם מופעל על ידי ארבעה כוכבים מאוד משמעותיים . האחד הוא נפטון שגורם לכך שלא תמיד תראו את הדברים באור הנכון ואילו השמש בשמיים גורמת לכם לראות את הדברים באור נוסף, מרקורי שגורם לכם לרצות לתכנן תוכניות בנושא וגולת הכותרת סטורן שגורם לכם לקחת אחריות על כל התחום הכספי של חייכם.  


 

דגים

 

השמש הנמצאת במזל שלכם גורמת לכם לחוש שאתם יכולים להתחיל לפעול בכל תחום חיים בו תבחרו. הכוכבים מחייכים אליכם בפרק זמן זה ואולם הפעם אתם חייבים לשתף גם את הקרובים לכם בתוכניותיכם . למרות שכוכב סטורן המעכב והמכאיב נמצא במזל שלכם, הרי שהפעם אתם לוקחים את עצמכם בידיים ופועלים להתחלות חדשות.  


 

נייד: 2248626- 052

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש