תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 22/3/2024 03:30 ● ערב ערב 3164
טיפ לילידי השבוע - השבוע הקרוב יעבור בצורך להפנים את הרגשות האישיים שלכם ולצערכם עובדה זו גורמת לכם לחוש בדידות, כיוון שאין לכם כרגע עם מי לשתף רגשות.
תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

 

נראה שאתם חשים בבדידות מסוימת כיוון שאילוצים בחיים הכריחו אתכם להתנהל אחרת ממה שאתם מרגישים ויחסים שעלו בעבר על שרטון, מתחילים לצוץ מחדש רק שהפעם יש סיכוי להעלות אותם על דרך המלך ואתם מאוד שבעי רצון מכך. התקשורת שלכם עדיין לא במיטבה, כתוצאה ממשקעים שעדיין לא נפתרו, אך גם זה יסתדר.    


 

שור

 

ימי השבוע יעברו עליכם בדרך מופנמת במיוחד ואתם תרגישו שאתם מעדיפים להישאר בפינה שלכם ולא לצאת משבלונה זו. ואולם אירועים חברתיים יכריחו אתכם לצאת מהקונכייה שלכם ונראה שתעבירו את הזמן ביחד עם אנשים קרובים אליכם, בין שאתם רוצים ובין שלא . דווקא חיכוך הכרחי זה ייצור את הטוויסט שהייתם צריכים.  


 

תאומים

 

בדרך כלל אתם אנשים שאומרים את כל אשר על ליבם, אלא שנראה שהפעם תצטרכו לעשות חושבים לפני שאתם מדברים ותשקלו מילים כדי שאחר כך לא תצטרכו לשאת בתוצאות. אתם בולטים ומוכרים בכל מקום בו אתם מופיעים ולכן זהו בדיוק הזמן שבו כדי ליהנות בעתיד תצטרכו להשקיע קצת יותר בשדרוג המקום המקצועי שלכם.


 

סרטן

 

אתם נמצאים בתקופה מעולה מבחינה מקצועית כיוון שאתם בולטים בתחומכם וזוכים להוקרה רבה בעבור מעשיכם. נסו להשקיע קצת יותר בקידום עצמכם דרך מערכות יחסים, כיוון שנראה שכרגע זה המקום ממנו אתם יכולים לצמוח. מאחר וכוכב התקשורת נמצא בבית הקריירה שלכם, אל תיקחו כעובדה מוגמרת כל הבטחה שתקבלו. 


 

אריה

 

אתם נמצאים בתקופה שבה אתם חייבים להוכיח לעצמכם שאתם מצליחים במטרות שלכם ומנסים לעשות את המקסימום על מנת שדעתכם תישמע. אתם מוכנים ללמוד דברים חדשים כדי לשפר את איכות חייכם, גם אם הם זרים לכם מלכתחילה. זה הזמן לחשוב השבוע על חופשה קצרה שבה תוכלו להתרענן ולצאת ממעגל הקשיים שהיו לכם לאחרונה.


 

בתולה

 

נראה שהימים בתקופה האחרונה משפיעים עליכם בצורה מאוד אינטנסיבית כיוון שאתם עמוסים בעבודה וגם בבית. זה בדיוק הזמן שאתם צריכים לעזור לעצמכם להפחית נטל מעל עצמכם על מנת שתוכלו להספיק ולהיות בסדר עם כולם כמו שאתם אוהבים ושואפים. למרות שאתם אנשים חדים ושנונים בדרך כלל, היזהרו מאמירת הערות ביקורתיות.  


 

מאזניים

 

אתם נמצאים בתקופה מאוד משמחת שבה יש לכם יכולת ליהנות מהחיים באופן האישי וגם המקצועי, כיוון שאתם נמצאים במקום טוב מבחינה אישית .  ייתכן ואנשים שנמצאים בקשר איתכם לא מסכימים עם דעתכם, אך אתם יכולים להגיע לליבם  ולשכנע אותם עם נועם הדיבור שלכם. זוהי תקופה טובה מאוד לחיזוק הקשרים על רקע עבודה משותפת.  


 

עקרב

 

השבוע תהיו עסוקים בחיק המשפחה הגרעינית ותנסו לשהות כמה שיותר זמן ביחד, כיוון שאתם שמים לב שאינכם עומדים בתוכניות של עצמכם ואתם נאלצים לבקש עזרה מאחרים בכל פעם שאתם מעוניינים להתחיל בפרויקט חדש. זוהי תקופה מאוד משמעותית בחייכם ולכן מומלץ לכם להיעזר בכל מי שמוכן להושיט לכם יד.  


 

קשת

 

כוכבים רבים נמצאים אצלכם בבית המשפחה הגרעינית ולמרות שאתם מרגישים שאתם צריכים לקחת אחריות חדשה על עצמכם בין שאתם רוצים או לא, חשוב מאוד שתשמרו על עצמכם וגם על הכוחות שלכם. למדו להרפות והשתדלו לא לפעול מתוך תחושה שכל דבר חייב להיות מתוכנן בצורה מדוקדקת, עובדה שגורמת לכם להיות כל הזמן בשליטה.


 

גדי

 

זוהי תקופה מאוד לא פשוטה עבורכם ואתם מרגישים שעוצמת חוסר המנוחה גובר אצלכם עד כדי אי סבלנות לשמוע אחרים. מה שבאמת חשוב לכם הוא להצליח , אך כל הזמן אתם מרגישים שעדיין חסר לכם הדרייב האחרון על מנת להצליח וליישם את התוכניות העיקריות שלכם, שכבר מזמן שאפתם להגיע אליהם ונראה שעם שינויים קלים תצליחו בכך.  


 

דלי

 

זוהי תקופה מעניינת ואינטנסיבית מבחינה אישית וכלכלית. אתם נמצאים בתקופה שבה היחסים עם הקרובים והמעגל הראשון שלכם עמוסה למדי. ייתכנו שינויים מפתיעים במעגל המשפחתי הקרוב שלכם ולמרות שעדיין תחוו תחושה נעימה , מיחסים בין אישיים עם הקרובים, עדיין תהיו מושפעים תחת השינויים שנכפו עליכם לאחרונה.   


 

דגים

 

כוכב השפע נמצא במקום המקושר עם הסביבה הקרובה שלכם ולכן נראה שאתם מחוברים יותר מתמיד למשפחה ולצורך להיות ביחד עם אנשים שאתם אוהבים. כוכב וונוס שהיא מלכת היחסים נמצאת אצלכם במזל וגורמת לכך שאתם מקבלים בשורות טובות מאנשים אהובים, ויש לכם צורך להתפנק וליצור לעצמכם רגעים טובים גם עם הסביבה.  


 

נייד: 2248626- 052

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש