כתב אישום נגד תוקף מנהלת שירות התעסוקה באילת

מאת: מערכת יום יום באילת ● 6/5/2024 10:03 ● ערב ערב 3170
אתמול (ראשון) הוגש כתב אישום כולל בקשה למעצר עד תום ההליכים נגד תושב העיר (44) בגין תקיפת מנהלת שירות התעסוקה באילת (2.5) ● מהחקירה עלה כי הנאשם ניגש למשרדה, סגר את הדלת אחז בגרונה, טלטל אותה וחנק אותה עד שנשימתה נעתקה, זאת על מנת להביע את מורת רוחו על השירות שקיבל ● כל הפרטים
כתב אישום נגד תוקף מנהלת שירות התעסוקה באילת
תגיות:

חקירת אירוע האלימות שהתרחש ביום חמישי (2.5) בלשכת התעסוקה באילת, העלתה כי הנאשם ניגש למשרדה של מנהלת הלשכה לאחר שבקשתו לקבלת כספים נדחתה, ואז סגר את הדלת, אחז בגרונה, טלטל אותה וחנק אותה עד שנשימתה נעתקה. למשמע זעקותיה, הגיעו אנשים ששהו במקום ובהם מאבטח המקום, שניסה להפריד את הנאשם מהמנהלת. בתוך כך, תקף הנאשם גם את המאבטח בכך שדחף אותו בחוזקה. במעשיו גרם למנהלת כאבים שהצריכו טיפול רפואי. 

הנאשם, בן 44, תושב אילת, נעצר בלשכת התעסוקה. העבירות המיוחסות לו הן תקיפת עובד ציבור ותקיפה סתם.

בתאריך 3.5.24 הובא בפני בימ"ש השלום באילת שדחה את בקשת המשטרה להאריך מעצרו והסתפק בחלופת מעצר בית. חוקרי המשטרה שהיו סבורים כי מדובר במקרה חריג במיוחד, ביקשו לעכב ביצוע החלטה זו, והגישו ערר לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, שהפך את ההחלטה והורה על השארתו במעצר עד לתאריך 5.5.24 לטובת מיצוי החקירה בעניינו.

אתמול (ראשון), בהתאם לממצאי החקירה והראיות שאספו החוקרים, הגישה שלוחת התביעות במרחב אילת כתב אישום ובקשה למעצר של החשוד עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

מהמשטרה נמסר: פעילות ממוקדת זו היא חלק ממגוון פעולות למימוש תכנית "טווח אפס" של משטרת מרחב אילת  - תכנית ממוקדת לטיפול בעבירות אלימות חמורה ובריונות, במסגרתה נוקטים השוטרים באפס סובלנות כלפי עבירות אלימות בכלל ואלימות כנגד עובדי ציבור בפרט.

תובע פלילי עו"ד דרור אקלר: "הנאשם תקף את עובדת הציבור הבכירה ללא כל התגרות מצידה ולאחר שתכנן את מעשהו. נסיבות ביצוע העבירה מלמדות כי הנאשם לא שולט ביצריו וכפועל יוצא לא שולט במעשיו, משכך גובר אינטרס ההגנה על הציבור ורכושו על אינטרס חירותו של הנאשם".

 


 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש