המלון ישלם ביוקר: נפצעה בדרכה לבדיקת קורונה ותפוצה בעשרות אלפי שקלים

מאת: ניר אמיתי ● 10/5/2024 05:50 ● ערב ערב 3171
תושבת אילת שנפצעה ממפגע ברחבת מגרש חנייה של אחד המלונות בעיר, תבעה את המלון ואת חברת הביטוח שלו וזכתה בפיצוי של 90 אלף שקל ● עו"ד דן סודאי: ״הפיצוי בנסיבות העניין, משקף נאמנה את הנזק שנגרם לתובעת״
המלון ישלם ביוקר: נפצעה  בדרכה לבדיקת קורונה ותפוצה בעשרות אלפי שקלים
הטיפול המשפטי הוביל לעלייה של פי 12 בסכום הפיצוי. עו''ד דן סודאי

   ד׳, תושבת העיר אילת, בת 64, הגיעה בשעת לילה מאוחרת לחנייה מאחורי מרפאת ש.ר.פ במרכז העיר לצורך בדיקת קורונה. בצאתה מן הרכב לכיוון המרפאה, נתקלה בברזל שהיה תקוע ברצפת מגרש החנייה והעובדה כי לא הייתה תאורה במגרש, לא אפשרה לה להבחין במפגע. כתוצאה מכך, היא נפלה ונחבלה קלות בכתפה. 
   תחילה, הציעה חברת הביטוח סכום של של 7,500 ש״ח בטענה, כי לא נותרה לנפגעת כל מגבלה. אולם, לאחר שהופנתה למספר בדיקות רפואיות לרבות חוות דעת, מטעם משרדו של עורך הדין האילתי,  דן סודאי, המתמחה בתביעות נזיקין וביטוח, גובשה התשתית להגשת התביעה, ששינתה לחלוטין את תמונת המצב. 
   עו״ד דן סודאי: ״משרדינו הגיש תביעה לבית משפט השלום באילת בה צירפנו מספר ראיות המעידות על רשלנותו של בית המלון (בעליו של מגרש החנייה) בכך שלא דאג להסיר מפגעים ולא הקפיד על תאורה מינימלית לבאים בשערי מגרש החנייה״.

   עוד בטרם התקיים דיון ראשון בעניינה, הגישה חברת הביטוח המבטחת את בית המלון את הצעתה בשנית, זאת  לאור הממצאים הרפואיים של התובעת והנסיבות העובדתיות אשר הובילו לפגיעתה וסוכם לשביעות רצונה של הנפגעת, כי החברה תפצה אותה, כאמור,  בסך של  90,000 ש״ח.■  


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש