פעמיים בתוך שנה: משרד הבריאות השמיד מאות ק''ג של בשר ועופות באיטליז פאול באילת

מאת: מערכת יום יום באילת ● 18/6/2024 12:06 ● ערב ערב 3176
משרד הבריאות הודיע על השמדת 210 ק''ג של בשר ועופות באיטליז פאול באילת ● זוהי הביקורת השנייה בה נמצאת סחורה פגת תוף המועברת להשמדה באיטליז זה ● בעלי איטליז פאול: ''בשום אופן לא מדובר בסחורה ממקור לא ידוע ו/או שמסוכן לבריאות הלקוחות''
פעמיים בתוך שנה: משרד הבריאות השמיד מאות ק''ג של בשר ועופות באיטליז פאול באילת
''מתבצעות פעולות יצרניות ללא תשתית מתאימה, בתנאים ירודים'' (צילום אילוסטרציה)

   השבוע בוצעה ביקורת פתע ב"אטליז פאול " ברחוב המלאכה 7 ,אילת. הביקורת בוצעה ע״י מפקחת שירות המזון בליווי הרופאה הוטרינרית האחראית במחוז דרום של משרד הבריאות, כאשר מטרת הביקורת הייתה ביקורת שגרתית. במהלך הביקורת, נמצא כי מתבצעות פעולות יצרניות ללא תשתית מתאימה, בתנאים ירודים, ונמצאה כמות גדולה של מוצרים פגי תוקף ומוצרים ללא סימון על פי חקיקה.  בהוראת הרופאה הווטרינרית הושמדו כ-210 ק"ג של מוצרי בשר, עופות ודגים. מהמשרד נמסר כי: "הטיפול במזון מן החי, אחסונו ושיווקו ללא התנאים הנדרשים בחקיקה וללא עקיבות, עלולים להזיק לבריאות הציבור. משרד הבריאות והרשות המקומית ימשיכו לנקוט בצעדי אכיפה כנגד העסק".

   מאיטליז פאול נמסר בתגובה: "אנו מבקשים  להבהיר כי מדובר במוצרים אשר התקבלו מספק מורשה ועם כל האישורים התברואתיים הנדרשים, אולם הוקפאו בתפזורת במקום באריזה פרטנית בתוספת מדבקות ובשום אופן לא מדובר בסחורה ממקור לא ידוע ו/או שמסוכן לבריאות הלקוחות.
לכל סחורה שמתקבלת באטליז קיים רישום, מעקב ובקרה אשר מדווחים באופן קבוע לגורמי הבריאות הרלוונטיים. 

   בכל זאת אנו ממש מצרים על המקרה ופועלים למניעת המקרה בעתיד. חשוב לנו להדגיש, כי אטליז פאול פועל למעלה מ-50 שנה ומשרת את קהל הלקוחות באופן מקצועי, אמין, גלוי ומקפידים על כל כללי הסניטריה, גהות, תחת פיקוח חמור וקפדני של משרד הבריאות. כמו כן, ראוי לציין כי אנו מלווים באופן קבוע בפיקוח תברואתי של וטרינר צמוד, ברמה שבועית, תחת הנחיות משרד הבריאות. לאורך כל השנים הללו, מעולם לא היינו מעורבים חלילה במקרים העלולים לסכן את בריאות הלקוחות שלנו. נמשיך לשרת אתכם נאמנה, בתקווה לעוד המון שנים נוספות של שתוף פעולה".

*** 

   אין זו הפעם הראשונה בה מושמדת סחורה באטליז פאור באילת. המקרה הקודם ארע לפני כשנה, אז משרד הבריאות פרסם הודעה לפיה: ''ביום 18.06.2023 בוצעה ביקורת באטליז ' פאול ' באילת, ע''י נציגי שירות המזון במחוז דרום.  במהלך הביקורת נמצאו כ- 270 ק''ג של מוצרי בשר ועופות שאינם ראויים למאכל אדם – מרביתם פגי תוקף, חלקם בעלי תוויות המעידות על יצור מקומי, חלקם ללא תוויות כלל, חלקם הוקפאו במקום, ללא היתר ובתנאי תברואה ירודים. 

   מאיטליז פאול נמסר אז כי: "חשוב לנו להבהיר כי מדובר במוצרים פגי תוקף אשר היו מאוחסנים בהקפאה ואשר ייועדו להשמדה ו/או להחזרה לספקים השונים ובשום מקרה לא למכירה ללקוחות. אנו לוקחים את מלוא האחריות על הליקוי, לומדים את השתלשלות האירועים שהביאו לכך, ופועלים לאלתר לטיפול ובקרה בנושא".


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

 

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש