בעלי עסקים מאילת - זקוקים לתזרים מזומנים? קבלו את הפתרון המושלם שבבנק לא יספרו לכם עליו

מאת: ניר אמיתי ● 12/7/2024 08:34 ● ערב ערב 2064
יציל פיננסים (מבית cal), החברה המובילה והוותיקה בתחום ניכיון כרטיסי אשראי לעסקים, הגיעה סוף סוף לאילת, ומזמינה את כל העסקים בעיר להצטרף למהפכת תזרים המזומנים שתשדרג לכם את העסק, תקל עליכם ותהפוך את תשלומי האשראי שלכם למזומן
בעלי עסקים מאילת - זקוקים לתזרים מזומנים? קבלו את הפתרון המושלם  שבבנק לא יספרו לכם עליו
''עסקים שעובדים איתנו נהנים מתזרים מזומנים ומגידול במחזור המכירות'’

 

 

 

 האתגרים איתם מתמודדים העסקים לא תמיד זהים, ואולם כל בעל עסק יודע שאחת המשימות המורכבות בניהול עסק היא שמירה על תזרים מזומנים מאוזן ויציב, שכן מדובר בגורם קריטי לרווחיות וצמיחת העסק. מנגד,  ניהול תזרים מזומנים לקוי הינו גורם מוביל לכשל עסקי. כך או כך,  המשימה הזו הופכת לקשה ומורכבת אף יותר בעת מלחמה. 
   אמנם עסקאות בכרטיסי אשראי הן נוחות ומגדילות את המכירות בעסק שלכם, אך הן גם עלולות להאט את תזרים המזומנים, להקשות על התפעול היום-יומי ולעכב את תוכניות הצמיחה. 
   כאן בדיוק נכנסת לתמונה חברת יציל, המציעה  את שירות ניכיון כרטיסי האשראי שלה, שיש מי שרואים בו בצדק – כפתרון האולטימטיבי.

 

ניכיון כרטיסי אשראי - הפתרון המושלם לעסק שלך


   בשוק התחרותי של ימינו, עסקים המעוניינים להישאר אטרקטיביים צריכים לאפשר ללקוחותיהם תנאי תשלום נוחים, שכן היכולת של בית העסק לגלות גמישות בפריסת התשלומים מהווה תמריץ לסגירת עסקה, ולמעשה מסייעת להגדלת המכירות. אולם, לא אחת קורה שהרצון להיטיב עם הלקוחות, פוגע בתזרים המזומנים של העסק לאורך זמן.
   הפתרון לכך הוא ניכיון כרטיסי אשראי - שירות יעיל במיוחד המאפשר לבעלי העסקים גמישות מלאה בבחירת המועד לקבלת כספי הסליקה בגין העסקאות שבוצעו בעסק שלהם בצורה מהירה ופשוטה לחשבון.
 
   הרעיון פשוט בתכלית: נניח שבית העסק שאינו עושה שימוש בשירותי ניכיון גבה מהלקוח שלו 5,000 ₪ ב-10 תשלומים בלי ריבית, הוא יזוכה על ידי חברת הסליקה שלו ,מדי חודש ובאופן יחסי בהתאם למספר התשלומים שהוא אפשר ללקוח, כך שבפועל הוא יקבל ,בכל חודש 500 ₪ (בניכוי עלויות), בעוד שאם היה משתמש בשירות ניכיון כרטיסי אשראי, כמו זה שמציעה חברת יציל, הוא היה מקבל את מלוא סכום העסקה (5,000 ₪ בניכוי עלויות) במועד שהוא יבחר . 
כנ"ל לגבי שאר העסקאות בכרטיסי אשראי בעסק שלך , במידה ואתה מזוכה במסלול ברירת המחדל של חברות האשראי, במקום להמתין לחודש הבא בכדי לקבל אותם מחברת האשראי תוכל לקבל את הכספים בתדירות גבוהה יותר שמותאמת לצרכים שלך. 
   אין ספק שעבור בעלי העסקים , היתרונות בשירותי יציל הם רבים. מן הצד האחד, הגדלה מבורכת של מחזור המכירות, ומן הצד השני מייצר תזרים מזומנים המאפשר לבעל העסק ליהנות מכל העולמות – לפתח את העסק, לקבל הנחות מזומן מהספקים, להתמקד בפעילות הליבה ולייצר חלופה אטרקטיבית להלוואות הבנקאיות.

 

מהיום, גם עסקים באילת יכולים להצטרף ולהוזיל עלויות


   מאז פרוץ מלחמת "חרבות ברזל", מצאו עצמם עסקים רבים מתמודדים עם אתגרים בלתי רגילים של מצב כלכלי מורכב ושוק בלתי יציב. התמודדות שכזו היא משימה מורכבת הדורשת תכנון מראש, גמישות מחשבתית וזריזות ובעיקר הבנה של הצרכים המשתנים של הלקוחות. כך שהצלחה עסקית הופכת למאתגרת יותר ותלויה בגמישות וביכולת של העסק להתאים את עצמו למצבים משתנים ולאי וודאות.  בדיוק מסיבה זו, נראה כי שירותי הניכיון של יציל צוברים תאוצה ומאפשרים לצלוח אתגרים פיננסיים מורכבים. 

   לפני כשבועיים, החלה יציל, להציע את שירותיה גם לעסקים באילת. עבורכם (בעלי העסקים) מדובר בבשורה של ממש שתאפשר לכם לחסוך בהוצאות וליהנות משירות ברמה שלא היכרתם. 

״הניכיון מייצר יתרון תחרותי משמעותי עבור העסקים״ אומר לנו מנכ״ל החברה, ניסים חליבה, ומוסיף כי ״דווקא עכשיו, בתקופה שלא מעט עסקים באילת מתמודדים עם אתגרים לא מבוטלים, חשוב שלא להישאר אדישים ולפעול באופן אקטיבי בכדי לשפר את מצב העסק. עסקים שעובדים עם יציל נהנים מתזרים מזומנים, משירות מצוין ומגידול במחזור המכירות לצד פתרונות אשראי נוספים״. 

 

מדוע כדאי להצטרף לשירותי הניכיון של יציל?


     חברת יציל, המתמחה בשירותי ניכיון כרטיסי אשראי מזה למעלה מ-40 שנה, הינה תאגיד עזר בנקאי והיא משרתת אלפי עסקים בישראל. 
החברה מיצבה עצמה כשחקנית המובילה בתחום הניכיון והיא מעניקה שירותי ניכיון, בתנאים מעולים, לעסקים קטנים ובינוניים כמו גם לחברות ועסקים גדולים. וכחברת בת של כאל, לקוחותינו יכולים להיות רגועים ובטוחים שהם מתקשרים עם גורם אמין ומקצועי. 
   יציל גם מחויבת לפעול על פי התקנים המחמירים ביותר לשקיפות, גילוי נאות ולא פחות חשוב, להגנה על המידע העסקי שלכם. עסקים שמשתמשים בשירותים של יציל נהנים משקיפות מלאה ומקבלת דוחות מפורטים ,שהופכים את החיים של בעלי העסקים ומנהלי החשבונות לנוחים וקלים יותר. 
"אנו גאים במוצר שאנו מספקים ללקוחותינו ,אשר הופך את הבקרה והניהול של עולם כרטיסי האשראי בעסק לכל כך פשוט" אומר אסף רדר – מנהל המכירות והשירות של יציל ומוסיף: "אנו מספקים, במגוון דרכים ובזמן אמת: דו"חות ונתונים על המצב הכספי של בית העסק, חשבוניות חתומות דיגיטלית ועוד מידע רב שהופך את ההתאמות והמעקב אחר עסקאות לקלים ונוחים" וכל זאת תוך מתן שירות איכותי, יעיל ומהיר – נסו אותנו!

 

אנו מתחייבים לטוב ביותר עבור העסק שלכם 


   מנהליה ועובדיה של יציל הוכשרו לתת מענה מקצועי תוך כדי הבנה והכרת הצרכים של כל בית עסק. כך למשל, אתר יציל והמענה הקולי הממוחשב, מאפשרים לבעל העסק להיות מחובר מכל מקום ובכל זמן ולהתעדכן במצב החשבון, להפיק דוחות ניהוליים ולהקדים זיכויים בלחיצת כפתור. מי שיבחר יוכל לקבל עדכונים לטלפון הנייד או למייל ואם זה לא מספיק, אז מוקד יציל זמין לרשות הלקוחות בימים א-ה בין השעות 8:00-15:00.

   ולסיכום, בין אם לאחרונה פתחתם עסק בעיר ובין אם אתם מנהלים עסק ותיק, הגיע הזמן שתצטרפו גם אתם להצלחה ותתחילו ליהנות מכל היתרונות העסקיים שהצגנו: 

כי אחרי הכול, כשמדובר בעסקים, מקצוענות זה שם המשחק!

 

זה מסובך להצטרף?


ההצטרפות ליציל פשוטה ואינה מצריכה להוסיף או להחליף את מכשיר הסליקה שברשותכם. אנו נגיע אליכם לבית העסק נתאים לכם את הפתרון הנכון עבורכם ולאחר מספר ימים תוכלו גם אתם ליהנות מהתועלות הרבות שהצגנו. 

אז למה אתם מחכים? הצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים. ■


  • מתן השירות כפוף לשיקול דעתה הבלעדי של יציל ולהוראות הסכם ההתקשרות עם יציל. השירות כרוך בתשלום עמלה וריבית בהתאם לתעריפון יציל 
  • אי עמידה בפירעון ההלוואה או האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל. המלווה : יציל פיננסים בע"מ

יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש