נערכים לפתיחת שנת הפעילות

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 25/7/2024 21:52 ● ערב ערב 2064
כמדי שנה, בין קייטנות ומחנות הקיץ לתוכנית ״קיץ בטוח באילת״ המיועדות לבני הנוער בחופש הגדול, נערכת רשת המתנ״סים באילת לפתיחת שנת הפעילות הקרובה עם הרשמה מוקדמת לחוגים במבצע מדהים שימשך רק עד סוף חודש יולי: חודש פעילות חינם למזדרזים להירשם ● קבלו רשימה חלקית של החוגים החדשים מהם תוכלו לבחור...יהיה מויי כיף
נערכים לפתיחת שנת הפעילות
תגיות:

   קרוב ל-250 פעילויות וחוגים יש לרשת המתנ"סים באילת להציע לילדים ולבני נוער באילת, המרוכזים בחוברת הפעילות ובאתר המתנ"ס. הפעילויות הן מגיל לידה (עיסוי תינוקות מגיל 3 חודשים) ועד לגיל השלישי – מועדוני גיל הזהב במתנ״סים יעלים, בית רובין וקולייר.
   היצע החוגים והפעילויות כולל חוגי ספורט, ובהם: בית הספר לכדורגל, כדורגל – מכבי חיפה, כדורסל, טניס כולל טניס פצפונים, פוצ׳יוולי, כדורעף וכדורשת וזאת לצד חוגי אמנות, תיאטרון, מחול, קפוארה, בישול, אנגלית ועוד.

   לאחר שנה מאד לא פשוטה אותה עברנו כולנו, ובניסיון לחזור לשגרת הפעילויות לילדים, נוער ומבוגרים, שמחים ברשת המתנ"סים לפתוח את ההרשמה לשנת הפעילות הקרובה - תשפ״ה

 

 

השנה, באמתחתנו חוגים חדשניים ומיוחדים בהם:

 

  •    ״רופאים צעירים״ - חשיפה לעולם הרפואה - הקניית ידע והבנת תהליכי התורשה, עולם החיידקים, סוגי מחלות וחיסונים. הכרת גוף האדם - מערכת הדם, הלב, הנשימה ומערכות אחרות. ביקור במרכזי רפואה בעיר ומחוצה לה ועוד.
  •    קורס תדמיתנות ותפירה מהצעד הראשון - לראשונה באילת - לימודי תדמיתנות בהם ניתן לעצב את הבגד המושלם, שישתלב עם הדמיון והטעם האישי, בנוסף לימודי טכניקות תפירה שונות ותפירה במגוון סוגי בגדים.
  •    הגנה עצמית - קרב מגע ואומנויות לחימה (ג'ודו ג'ויגיסטו, איגרוף תאילנדי. אייקידו ולחימה משולבת) המקנה כישורים שיעניקו לילדים בטחון עצמי וחוסן מנטלי ופיזי גדולים יותר.
  •    סריגה אמנותית - בקבוצה קטנה, המקנה מיומנויות מוטוריקה עדינה ושימוש נכון בטכניקות סריגה. בחוג נלמד לסרוג אביזרים, תיקים, חפצי נוי ועוד.
  •    ריקוד זומבה בוליווד למבוגרים - הריקוד הבוליוודי הוא שילוב של מספר סגנונות מחול: קלאסי, מודרני ובעיקר שילוב בין מזרח למערב ומושפע מעולם היוגה, הגמשת הגוף והמחשבה ומלווה במוסיקה הודית קלאסית קצבית ולבוש הודי ססגוני, צבעוני ומעוטר.
  •    "גבר, בוא נדבר" - לנוער. מפגש שבועי של "מעגל גברים צעירים" המדברים על כל הנושאים המעניינים אותם ושמעסיקים אותם בגיל ההתבגרות הכוללים מין ומיניות, זוגיות צעירה, מגדר, ניפוץ מיתוסים ועוד.
  •    מדעדודס - חוקרים צעירים (בהדרכת בית יציב) ביצוע ניסויים ותופעות מרתקות במגוון תחומי המדע. הפעילות מעודדת את הסקרנות הטבעית של המשתתף לחקור את העולם בו אנו חיים.
  •    יוגה לילדים - חוויה לחיזוק רצועות הכתפיים והרגליים, קשר עין ויד, חיזוק ההקשבה, תרגילי נשימה, חוסן פיזי וחוסן נפשי ועוד.
  •    Just move-street בואו לרקוד איתנו היפ-הופ, אפרו-ביט וסטריט דאנס. טכניקת מחול בונה כח, קואורדינאציה, ביטחון עצמי דרך תנועה ומוזיקה עכשווית.
  •    הכרות עם עולמם של הכלבים - לומדים לתקשר עם חברו הטוב ביותר של האדם! החוג מאפשר לילדים הזדמנות ייחודית ללמוד כיצד לחנך ולתקשר עם כלבים.  איך לגשת לכלבים חדשים, לטפל ולחנך את הכלבים שלנו. החוג מאפשר לפתח כישורים חברתיים ואישיים: סבלנות, תקשורת, אחריות, אמפתיה ומעניק לילדים תחושת ביטחון עצמי ויכולת לעמוד מול אתגרים. את החוג מלווים כלבים מטופלים ומאולפים.
  •    תיגוף - תיפוף על הגוף בהנאה. שעה מאתגרת בה נתופף על הגוף. נתבלבל, נצחק, נתרכז ונצליח, תוך חיבור למוזיקה ולקבוצה. נפתח קואורדינציה ויכולת ריכוז, מיקוד וחידוד החושים. תיגוף הינה שיטה שפותחה על-ידי אייל גלזנר, מחנך ואמן מוזיקלי, חבר מיומנה לשעבר. השיטה פועלת לשיפור יכולות אישיות ולחיבור בין הקצב לאישיותו של כל אדם באמצעות תיפוף על הגוף ואפקטים קוליים.
  •    בואו לעשות כסף - לומדים חינוך פיננסי מגיל צעיר! כסף והחלטות פיננסיות מלוות אותנו בכל מקום כבר מגיל צעיר! בין אם זה כשיוצאים עם ההורים לקניות בסופר או לקניון או כשצריך להחליט מה לעשות עם דמי הכיס. בחוג נלמד מושגים בסיסיים בכלכלה המודרנית דרך משחקים פיננסים שיעזרו לנו ליישם את החומר הנלמד בצורה הטובה ביותר. נפתח מיומנות, מודעות והתנהגויות פיננסיות שיאפשרו לנו לקבל החלטות מושכלות בהווה ובעתיד בתחום הפיננסי.
  •    משחק מול מצלמה - בואו להיות הגיבורים של הסרט! ידעתם שמשחק מול מצלמה ומשחק על במה הם שונים לגמרי? בחוג נלמד את יסודות המשחק, נעבוד על דמויות ומונולוגים, נלמד איך לעמוד מול מצלמה ולגשת לאודישנים, נעבוד על יצירתיות ונפתח את הביטחון העצמי, נשחק, נצחק ובעיקר נהנה!. החוג מועבר על ידי בוגרת בית הספר למשחק של ענת ברזילי.    
  •    קסם המזרח - מסע במחול מזרחי לנשים ונערות. שעה של כיף, הנאה ושחרור. דרך המחול המזרחי נעבוד על קואורדינציה, תנועות אגן ויציבה. נלמד את יסודות המחול המזרחי ונתנסה בסגנונות שונים, נרקוד בשילוב אביזרים וניתן ביטוי ליצירתיות שבך.

 

   אלו חלק ממגוון חוגים חדשים מהם תוכלו ליהנות השנה ברשת המתנ"סים, אז אם נדלקתם, אתם מוזמנים

 

לצלצל 3577*

 

לשלוח הודעה בווטסאפ 08-6307003

 

או להיכנס לאתר: eilatmatnasim.org.il ולהירשם לאחת (או יותר) ממגוון הפעילויות והחוגים השונים.

 

מזכירים לכם שההרשמה המוקדמת מסתיימת ב-31.7 וכרגע ניתן לקבל חודש פעילות חינם.

 

   בנוסף, אתם מוזמנים גם לבקר בספריות במהלך הקיץ. שימו לב, עובדי המתנ״סים והספריות יצאו לחופשה מרוכזת בתאריכים 4-17.8.24 (למעט קייטנות הגיל הרך, המעונות ותוכנית ״קיץ בטוח באילת״) 

שיהיה קיץ מהנה לכולם ■


יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש