החידושים בעולם מילוי הקמטים

מאת: תוכן שיווקי ● צילום: ● 2/8/2024 09:49 ● ערב ערב 2064
נדמה שכבר הכל סופר על הטיפול הנפוץ ● אך בעזרת טכנולוגיה מתקדמת והידע שמצטבר כל הזמן גם עולם מילוי הקמטים לא מזדקן בעצמו ולא נח לרגע ● המומחה של כללית אסתטיקה עם שמונה דברים חשובים על טיפולי מילוי קמטים
החידושים בעולם מילוי הקמטים

מאת ד"ר אופיר שיר-עז, מומחה בכירורגיה פלסטית ברשת מרפאות כללית אסתטיקה
 

   בשנים האחרונות, טיפולי מילוי קמטים הפכו לנפוצים ביותר בקרב צעירים ומבוגרים, נשים וגברים, בארץ ובעולם. בזכות ההתקדמות הטכנולוגית ניתן לשדרג את המראה בצורה בטוחה ויעילה, ולשפר את הביטחון וההרגשה. אבל האם אתם ואתן יודעים ויודעות את כל מה שבאמת חשוב לדעת על הטיפול הנפוץ? הנה 8 עובדות שלא בטוח ידעתם.

עדיין רואים את הבעות הפנים

   כאמור, אחד החששות המרכזיים בטיפולי מילוי קמטים הוא איבוד ההבעות הטבעיות של הפנים. בטיפולים מקצועיים ומותאמים אישית, ניתן לשמור על הבעות הפנים הטבעיות, כמו חיוך והרמת גבות, תוך הפחתת הבעות לא רצויות כמו עצבות וכעס. כך, ניתן ליהנות ממראה צעיר ורענן בלי לאבד את האופי הייחודי שלכם.

מתאים גם למפחדים ממחטים

   טיפולי מילוי קמטים אינם חייבים להיות כואבים. המחטים המשמשות בטיפולים אלו הן דקות במיוחד, וניתן להשתמש בחומרי אלחוש מקומיים כדי להפחית את תחושת הכאב. כך, גם מטופלים החוששים ממחטים יכולים לעבור את הטיפול בצורה נוחה וללא חשש.

במקום הראשון בוטוקס, חומצה היאלורונית ודיספורט

   החומרים הנפוצים והבטוחים ביותר לטיפולי מילוי קמטים הם בוטוקס, חומצה היאלורונית ודיספורט (Dysport). הבוטוקס והדיספורט פועלים על שרירי הפנים ומשתקים את קמטי ההבעה, בעוד שהחומצה היאלורונית מעניקה נפח ומראה חלק יותר לעור. חומרים אלו מאושרים על ידי ה-FDA ומבטיחים בטיחות ואפקטיביות.

לא חייבים לתחזק

   בניגוד למה שאולי שמעתם, אין חובה להמשיך בטיפולי מילוי קמטים אם אינכם מעוניינים בכך. ההשפעה של הבוטוקס נמשכת כארבעה חודשים, ושל החומצה היאלורונית כשנה. לאחר תקופה זו, הפנים חוזרות למצב הטבעי שלהן, ואין כל בעיה להפסיק בטיפולים.

פופולרי מאוד לא רק לנשים

   בשנים האחרונות, טיפולי מילוי קמטים הפכו פופולריים גם בקרב גברים. בין כאשר כמעט שליש  מהמטופלים בתחום זה הם גברים. גברים צעירים נוטים לפסל את האף בהזרקות, בעוד שגברים בגילי 50-40 מתמקדים בטיפול בקמטי המצח ובין הגבות. גברים מבוגרים יותר מגיעים להחזיר נפח לאזורי הלחיים.

פתרון לקמטים, אך לא תמיד לקפלים

   טיפולי מילוי קמטים יעילים מאוד בטיפול בקמטים קטנים ובינוניים, אך אינם מתאימים תמיד לקפלים עמוקים. קפלים הנוצרים כתוצאה מצניחת הלחיים, למשל, דורשים לעיתים פתרון ניתוחי לשיפור המראה. חשוב להתייעץ עם רופא מומחה כדי לקבוע את הטיפול המתאים ביותר עבורכם.

התאמת החומרים ותוכנית הטיפול באופן אישי

   סוד ההצלחה בעולם האסתטיקה הוא בהתאמת תוכנית טיפול אישית והתאמת הפתרון למצב הפנים הייחודי שלכם. התהליך בכללית אסתטיקה מתחיל בפגישת ייעוץ אישית. בפגישה זו בודקים את ההיסטוריה הרפואית של המטופל, מקיימים שיחת תיאום ציפיות ומגבשים יחד תוכנית טיפול מותאמת אישית. תוכנית זו מתחשבת במטרות האסתטיות של המטופל ובמאפייני העור שלו, ומבטיחה תוצאות מיטביות.

גם אם לא מרוצים יש פתרון

   במרפאות כללית אסתטיקה דואגים למעטפת טיפולית מלאה לכל מטופל. לכן, אם מטופל אינו מרוצה מהתוצאה, הוא או היא מוזמנים לביקורת בין שבועיים לחודש לאחר הטיפול, ואז מבצעים התאמות נוספות לפי הצורך. במידת הצורך, ניתן להוסיף חומר או מזרק להשלמת הטיפול לשביעות רצון מלאה. זה ממחיש את ההתחייבות שלנו לקבלת התוצאה הטובה ביותר למטופלים ומעניק להם ביטחון ונינוחות בכל שלב של התהליך.


יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש