צפו: פגיעה ישירה בנמל אילת - שני פצועים

מאת: מערכת יום יום באילת ● 25/9/2024 20:39 ● ערב ערב 3190
בהמשך להתרעות שהופעלו הערב בשעה 20:19 במרחב העיר אילת, נמסר מדובר צה״ל, כי זוהו שני כלי טיס בלתי מאוישים שהגיעו מכיוון מזרח (ככל הנראה מעיראק) לעבר מרחב העיר אילת ● ספינת טילים של חיל הים מסוג ''סער 5'', יירטה כלי טיס בלתי מאויש אחד וזוהתה נפילה של כלי טיס בלתי מאויש נוסף שפגע בהאנגר של נמל אילת ● כזכור, בחודש אפריל נפגע האנגר אחר בבסיס חיל הים הסמוך מפגיעת כטב''מ ● מד״א דיווחו על 2 פצועים קל באזור הנמל, כתוצאה מרסיסים ● סריקות של כוחות הביטחון עדיין מתבצעות באזור ולכן הציבור מתבקש שלא להגיע לאזור ולהישמע להנחיות פיקוד העורף ● המיליציות הפרו-איראניות בעיראק קיבלו אחריות לשיגור כטב''מים לעבר ''מטרה חיונית'' באילת ● אין בשלב זה כל שינוי במדיניות ההתגוננות באילת
תמונה מהרשתות החברתיות לפי סעיף 27 א לפי חוק זכויות יוצרים

מעיריית אילת נמסר: בהמשך לאירוע הנפילה שארע הלילה (ד׳) באילת, קיים ראש העירייה - אלי לנקרי שיחות עם מפקד פיקוד העורף ומפקד האוגדה המרחבית וכן הערכת מצב יחד עם מפקד נפת אילת של פיקוד העורף - אל״מ שמוליק יחזקאל וגורמי החינוך והביטחון בעירייה. בהערכת המצב עדכן מפקד נפת אילת, כי אין שינוי נכון לרגע זה במדיניות ההתגוננות. במסגרת זו הוחלט שהלימודים מחר (חמישי 26.9) יתקיימו כרגיל בכל מוסדות החינוך.

זה המקום לציין את חשיבות השמירה על ההנחיות של פיקוד העורף. הנחיות מצילות חיים כפי שהוכחו גם באירוע שארע הלילה, במסגרתו נפגעו השניים מאחר שנשארו ברכב בעת הישמע ההתרעה ולא פעלו בהתאם להנחיות. הפגיעה שלהם היתה כתוצאה מרסיסי חלונות הרכב.

חובש רפואת חירום במד"א דוד כהן סיפר: "הגענו למקום במהירות רבה, במקום ראינו הרס בבנין תפעולי סמוך. פצוע שהיה במקום גבר בן 68 שסבל מרסיסי זכוכית ומעט חתכים היה בהכרה מלאה ובמצב קל ביותר, גבר נוסף בן 28 שנפגע גם הוא ונחבל משפשופים בידיים  התהלך במקום ואף הוא נפגע פגיעות קלות בלבד. הענקנו לפצועים טיפול רפואי בשטח שכלל עצירת דימומים וחבישות והבם לא נזקקו להמשך טיפול בבית החולים."

ממשטרת אילת נמסר: כוחות משטרת מרחב אילת הוזעקו לפני זמן קצר, עם קבלת דיווח אודות נפילת כטב״מ במרחב העיר אילת. שוטרים ובהם חבלני משטרה  פועלים כעת על מנת לבודד את זירת הנפילה. 

הנזק הערב בנמל אילת. צילום מהרשתות החברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

 

הפגיעה הקודמת בהאנגר בבסיס חיל הים באילת בחודש אפריל השנה.  צילום: לפי ס' 27 א לפי חוק זכויות יוצרים

 


 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש

<