צפו: במבצע ניקוי חופים שנערך הבוקר בחוף החשמל באילת

מאת: רותם נועם ● צילום: רותם נועם ● 26/9/2024 13:00 ● ערב ערב 3191
שקיות אשפה ופסולת רבות נאספו הבוקר ביום ניקוי חופים ארצי שנערך גם באילת בשיתוף עמותת צלול והמצפה התת ימי ● ביום השתתפו עשרות תלמידים מאילת ו-15 צוללים מתנדבים ● בין הפריטים שנאספו - בקבוקי פלסטיק, פחיות, בדלי סיגריות רבים ואפילו סנפירים ומצלמה שנמצאו על קרקעית הים
הילדים שחררו תמנון קטן שנתפס בטעות ברשת בחזרה לים

   לפני שעה קלה הסתיים יום ניקוי חופים ארצי שנערך גם באילת, בחסות הארגונים הסביבתיים ובהם "צלול", "אקופיס" "עמותת מדבר סביבה וים אילת" והמצפה התת ימי באילת. באירוע נטלו חלק 15 צוללים מתנדבים ועשרות תלמידי בית ספר מצפה ים באילת, שהנו בית ספר ירוק העוסק בקידום תכנים הנוגעים לאיכות סביבה.

   במהלך היום נאספו מקרקעית פריטים רבים ובהם בקבוקי פלסטיק, פחיות שתייה, סנפירים ואפילו מצלמה וחבילה אטומה (למרבה המזל) של דבק סיליקון. התלמידים ניקו את החוף מפסולת ובדלי סיגריות, ואפילו הצליחו לשחרר תמנון קטן שנתפס בטעות באחת הרשתות והוחזר על ידם לים.

 

 

   נציגת אקופיס שנכחה באירוע אמרה ל'יום יום' כי היא מקווה שהיום הזה שהתרחש בכל חופי אילת יוכל לשוב ולהיות אירוע שישלב גם את נציגי העמותה הפועלים בירדן ומצרים. "כיום אנחנו נאלצים לנסוע לאירופה על מנת לפשוג את עמיתנו מירדן ומצרים, אין לנו אפשרות לעבור את הגבול לעקבה ולהפגש איתם. יש שם אנשים שכן רוצים שיתוף פעולה איתנו, רק אתמול קיבלתי מחברים שלי שם הודעות בעקבות נפילת הכטב"מ באילת, שהתעניינו האם אני בסדר. צריך להחזיר את שיתוף הפעולה האזורי בתחום, כפי שהיה בעבר", אמרה. 

 


יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש

<