אב ושני בניו מאילת נעצרו בחשד שהפעילו רשת להברחת שב''חים לאילת

מאת: רותם נועם ● צילום: דוברות המשטרה ● 26/9/2024 13:44 ● ערב ערב 3191
תופעת העסקת השוהים הבלתי חוקיים באילת הולכת והופכת מאז פרוץ המלחמה לתופעה של ממש וזאת בשל המחסור החמור בכוח עבודה זמין בפרויקטים רבים של בניה ● האב ושני בניו מאילת, חשודים כי הפעילו רשת להברחת שב''חים לאילת, הלנתם בעיר ואף זייפו להם תעודות ● המשטרה שעצרה שניים מהם כבר לפני שבוע ושחררה אותם, הודתה בדיון: ''ייתכן שנעשתה טעות''
אב ושני בניו מאילת נעצרו בחשד שהפעילו רשת להברחת שב''חים לאילת

   משטרת אילת עצרה אב ושני בניו מאילת בחשד כי היו מעורבים בהבאת 13 שוהים בלתי חוקיים תושבי יהודה ושומרון, לעבודה באילת. אב המשפחה ואחד הבנים נעצרו כבר ביום חמישי שעבר, ואולם בהמשך שוחררו. טוען המעצרים הודה בדיון: "יכול להיות שנעשתה טעות והם שוחררו".

כאמור, אתמול נעצרו השלושה (שניים מהם בשנית), לאחר שאחד הבנים נתפס בדרכו מבסיס סיירים לאילת והשני נתפס עם מוצגים קשורים בבית המשפחה באילת. הבוקר, הובאו, כאמור, השלושה להארכת מעצרם בביהמ"ש השלום בעיר.

   על פי החשד, השלושה לא הסתפקו בהבאת השב"חים לאילת ובהלנתם בעיר אלא אף זייפו עבורם תעודות מזהות.

   טוען המעצרים אמר בדיון: "הגרסה שלהם (של שלושת בני המשפחה – ר.נ) לא מחזיקה מים, עומדת בניגוד מוחלט למה שתפסו באוטו ולמה שאמרו השב"חים. יותר מזה, אין מצב שמישהו מדבר עם חברוני ולא יודע 27 שהוא חברוני לפי המבטא, המבטא של החברוני מיוחד מאוד". עוד הוסיף כי במהלך הימים בהם היו משוחררים המשיכו לעבור עבירות בהיקפים גדולים. מי שהפלילו את השלושה היו השב"חים עצמם. כשסנגורם של השלושה העיר כי הם יכלו להעלים ראיות במהלך השבוע האחרון בו היו משוחררים, השיב טוען המעצרים: "אני לא נותן ציון לחוכמה שלהם, יכול להיות שהם לא חכמים בכלל ושהם עשו עבודה בצורה מאוד מטומטמת".

   החשודים מצדם צחקו למשמע דברים אלה. טוען המעצרים נעלב ודרש כי העצורים יוצאו מהאולם: "לא באתי לפה שיצחקו עלי", קבל בפני השופט סמי ישראל, שהסתפק בנזיפה.

סנגורם של השלושה הדגיש כי אין להם עבר פלילי וכי אחד מהם סיים את לימודי רפואת השיניים בגאורגיה לא מזמן וכי הוא אינו קשור כלל לפרשה.

   טיעונים אלה פחות הרשימו את השופט שהאריך את מעצרם עד ל1.10.24 תוך שהוא מציין כי הוא אינו עושה אבחנה בין השלושה.


יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש

<