תחזית אסטרולוגית שבועית 26/09/24

מאת: צילה שיר-אל ● 27/9/2024 01:32 ● ערב ערב 3191
טיפ לילידי השבוע - בשבוע הקרוב תוכלו לגייס משאבים פיננסיים על מנת שתוכלו לבדוק את התחום הכספי, כיוון שיש לכם הזדמנויות להתחלות חדשות .
תחזית אסטרולוגית שבועית 26/09/24
תגיות:

טלה

השמש בשמיים מאירה את בית העבודה שלכם כך שזה הנושא שנבחן ונבדק עבורכם ובעיקר מביא לכם הזדמנויות בנושא. זה הזמן לעשות את חשבונות הנפש הנדרשים לכך. נראה שיש לכם אפשרויות להתחלות חדשות ואתם מקבלים הזדמנויות חדשות להצליח בתחומים המאוד חשובים לכם והם מימוש הפוטנציאל האישי שלכם.


 

שור

הכוכב מארס שמביא עשייה נמצא במקום המקושר עם העולם הסביבתי שלכם ונותן לכם הסתכלות ומימד חדש על החיים. נראה שאתם מאוד חוששים לומר את דעתכם כיוון שאתם רוצים להיתפס כהרבה יותר חזקים ממה שאתם בעיני הסביבה הטבעית ולכן ביחד עם נושאי תקשורת לסוגיה השונים שיעלו בשבוע הקרוב, אתם צריכים לוודא שאתם מובנים לזולת.   


 

תאומים

 

בשבוע הקרוב תאלצו להשקיע את כל זמנכם בתחום האישי. וונוס הכוכב האחראי על מערכות יחסים נמצא אצלכם במקום המקושר עם השקעת יחסי אנוש בנושאי העבודה שלכם , כך שאם אתם רוצים להצליח אתם חייבים ללמוד לעבוד בשיתוף פעולה ולכן זה גם הזמן לנסות ולדחוף את היחסים למקום טוב יותר, ולפתח מערכות יחסים טובות שיקדמו אתכם.


 

סרטן

 

השמש בשמיים בלוויית כוכב התקשורת מרקורי נמצאים אצלכם במקום המקושר עם כל נושאי המעגל הראשון של חייכם ולכן התחום הרבה יותר משמעותי עבורכם בשבוע הקרוב. נראה שגם נושאי ילדים חשובים מאוד ואתם צריכים לבדוק עם עצמכם האם אתם משקיעים מספיק זמן כדי ליצור זמן איכות.  ייתכנו חיכוכים על רקע כספי ועל כך שאתם צריכים להיות יותר מחושבים ואף לפעול בצורה חסכונית, עקב תנאים חדשים שנוצרו בשטח.


 

אריה

 

השמש בשמיים ביחד עם כוכב התקשורת המוכר בשמו מרקורי נמצאים אצלכם במקום המקושר עם היכולת שלכם ליצור יחסים שכנות ורעות טובה עם הסובבים אתכם בסביבת המגורים הטבעית שלכם. את העזרה לה אתם מצפים, תקבלו מאנשים קרובים שאינם בהכרח המשפחה שלכם , כיוון שייתכן והמשפחה לא תסכים עם צורת ההתנהלות שלכם.


 

בתולה

 

בפרק זמן זה של חייכם אתם פועלים מתוך מחשבה מעמיקה של מהם הנושאים שמנהלים אתכם בחיים וקיים בכם צורך לקבל תשובות מדויקות  שייתנו לכם את התשובה לדרך חייכם ובעיקר במובן האישי של חייכם הכוללים שותפויות בכל הצורות רגשיות וגם עסקיות. ייתכן שמבחינה כספית אתם עדיין מהססים, אך הסביבה תומכת בכם וסומכת עליכם מאוד.


 

מאזניים

 

השמש בשמיים ביחד עם כוכב התקשורת במזל שלכם, כך שנראה שזה הזמן הנכון לבדוק איזה עוד דברים אתם יכולים לעשות עבור עצמכם על מנת להתפתח ולהתקדם. נצלו קשרים חברתיים שיעזרו לכם להתקדם באופן שכזה שתוכלו להיעזר בהם גם בהמשך. הכוכב שלכם וונוס נמצא בבית הכספים שהוא מקום טוב מאוד להתחלות כלכליות.   


 

עקרב

 

מרבית הכוכבים נמצאים בבית תת המודע שלכם. כך שמצד אחד אתם נמצאים לפני יום ההולדת שלכם והאנרגיות אינן כפי שהייתם מצפים מעצמכם. ומצד שני, הכוכבים שנמצאים בבית זה גורמים לכם לרצות להתכנס יותר אל תוך עצמכם ולהבין מהם הדברים שעושים לכם טוב ועל מה אתם מוכנים ואף רוצים לוותר על מנת שתוכלו להתקדם.


 

קשת

 

נראה שמבחינה חברתית אתם נמצאים באחת התקופות היותר טובות שלכם כיוון שהשמש בשמיים מבקרת אצלכם במקום הידוע כאירועים חברתיים משמחים. כמו כן נראה שתעדיפו לא לחשוף את רגשותיכם ותעדיפו לשמור אותם לעצמכם. ושוב, אל תתנו לחששות ולפחדים לנהל אתכם מעבר למה שאתם מסוגלים להכיל. 


 

גדי

 

אתם נמצאים בתקופה שבה המניות המקצועיות שלכם בעלייה. נראה שאתם מבוקשים בכל מקום ואנשים משחרים לפתחכם. המילה שלכם הינה משמעותית מאוד ואנשים אוהבים אתכם בעבור מה שיש לכם להציע. ולמרות ההצלחה אתם מייחלים לקשרים אמיתיים מבחינה אישית למרות שאתם בתקופה שנכנסים לחייכם הרבה אנשים חדשים.


 

דלי

 

הכוכב סטורן שמביא איתו עוצמה ונבנה מתוך קושי , נמצא במקום המקושר עם הכספים שלכם. נראה שאתם נמצאים בהתלבטות כלשהי בין לעשות מה שטוב לכם באופן אישי ובין מה לעשות כדי להיטיב עם האחרים. זה הזמן הנכון עבורכם להחליט שאתם נמצאים בסדר העדיפויות הראשון ומתוך כך לנהל את התוכניות שלכם בחיים.   


 

דגים

 

אתם נמצאים בתקופה מאוד עמוסה מבחינה מקצועית ואישית בגלל העובדה שלקחתם על עצמכם אחריות חדשה שלעיתים נוגדת את האפשרויות הטבעיות שלכם. זה הזמן הנכון לשחרר קצת לחץ ולהרשות לעצמכם לנוח. אתם נמצאים בימים שמבחינה אישית עוברים עליכם הרבה דברים ובכל פעם אתם מנסים להוכיח לעצמכם מחדש, שאתם מצליחים לעמוד בציפיות.


 

נייד: 2248626- 052

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש

<