בני אילת עפה מהגביע

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 27/9/2024 01:59 ● ערב ערב 3191
אחרי שעלתה אוטומטית שלב בגביע כי מכבי קריית גת לא התייצבה למשחק, סיימה בני אילת את דרכה במפעל ביום שלישי האחרון לאחר הפסד לא מחוייב המציאות 1:0 מול הפועל בית שמש מליגה ב' בה משחקת אילת, שמחפשת העונה עלייה ● הבשורות הרעות של אילת לקראת משחק הבית הקרוב מול רמלה (מוצאי שבת 28/9 שעה 21:00) - השוער הראשון שחר בן יקר לא ישחק בגלל יד שבורה, שחקן הרכש הטוב של אילת יאיר סתוי, הורחק באדום ממשחק הגביע (שני צהובים) וייעדר גם הוא
בני אילת עפה מהגביע
ייעדר מהמשחק בשבת בגלל פציעה- השוער שחר בן יקר ● צילום: רון בלומנטל

   קבוצת בני אילת של המאמן שבתאי טסל פתחה את העונה בדהירה על רכבת הרים מטורפת. מצד אחד, הפסד בית מביש 6:1 מול שגב שלום של איברהים אבו רקייק האקס ומנגד, אילת חזרה בשישי האחרון ממשחק חוץ מול העולה החדשה לליגה ב', בני כסייפה (המשחק התקיים בדימונה בהעדר מגרש מסודר של המארחת) עם ניצחון חשוב מאוד של 1:0.
   אלא שאז הגיע משחק הגביע בבית (שלישי) וגם הפעם, במקום שאילת תדע לנצל את הביתיות, הצליחה דווקא האורחת, הפועל בית שמש, למצוא את השער בדקה ה- 65 ללא מענה מצד בני אילת שסיימו את פרק הגביע לעונה הנוכחית.

 

ניצחון חוץ חשוב


   אחרי התבוסה בבית דווקא לקבוצה של איברהים אבו רקייק ואחרי השטיפה שקיבלו מההנהלה, היה ברור לכולם כי הניצחון במשחק החוץ מול כסייפה חשוב גם בשביל המורל, אבל בעיקר לטובת חיזוק הביטחון העצמי. שחקני אילת עלו למגרש לחוצים אלא ששנייה לפני השריקה למחצית קרן שתורגם ממצב נייח לשער 1:0 של עומר מזרחי, הוריד את אילת לחדר ההלבשה עם אנרגיות חדשות. אילת עלתה חדשה למחצית השנייה והשער השני, הפעם מרגלו של איתי מורנו, לא איחר להגיע בדקה ה- 60, שער שהעלה את אילת ליתרון 2:0 . בדקה ה- 70 ניצלו המארחים טעות של השוער שחר בן יקיר, שעלתה לאילת בשער מיותר 2:1. כסייפה ניסו עד לסוף המשחק למצוא שוב את השער של אילת כדי לנסות לסחוט שוויון אבל את זה חבורת ההגנה של אילת לא איפשרה להם. ומי שלא ראה את השמחה של שחקני בני אילת בסיום המשחק, לא יבין עד כמה הם עלו לחוצים למשחק מתוך כוונה לשנות את התבוסה שספגו בבית.

 

שניים חסרים


   בשבת (28/9) תארח אילת בבית את הפועל רמלה (21:00), לרוע מזלה של אילת, שני שחקנים בולטים ייעדרו משורותיה - השוער הראשון שחר בן יקר ששבר את ידו במהלך אימון השבוע ושחקן הרכש הטוב יאיר סתוי, קשר אמצע, שהורחק מהמגרש במשחק הגביע לאחר שקיבל שני צהובים - צהוב ראשון על הרמת רגל גבוהה וצהוב שני על גליץ מסוכן של שתי רגליים. שוערה השני של אילת, שי טימסוט יתפוס בשבת את מקומו של בן יקר. ■


יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש

<