ברברה

מאת: גוניור ● ● ערב ערב 2085
ברברה


* בביה"ס גולדווטר פינקו את התלמידים בהפסקה פעילה ורטובה עם מוסיקה פיצוצית ותותח קצף. החבר'ה התרטבו והוכיחו ששבועות הגיע.
* מועצת התלמידים בביה"ס חילקה אגב מסיבה ומים קרטיבים חינם לכל החבר'ה. בנות שכבה י' התייצבו להדגמת הקרטיבים והצטלמו למזכרת קרירה...

* במהלך היום חילקה מועצת התלמידים הבית סיפרית פרסים לתלמידים. בין הפרסים היו, איך לא, רובי מים, בובות מתנפחות, משרוקיות וכל מה שרק עשה רעש ושמייח. ניצן שגיב, אחראית היום הירוק בביה"ס מציגה את הפרסים.

* וכמו תמיד כשמדובר בחגיגות בית ספריות תפסו ה- דיגי'ס הצעירים את העמדה המוסיקלית והקפיצו את החבר'ה. קבלו את (מימין לשמאל) - דיג'י ספי סובל, איציק טופיקיאן, מאור עמר וידידה. כל הרעש והבלאגן נעשו תוך כדי התחשבות ב10- כתות שעברו בגרויות ממש באותה שעה. באסה להם.

תמונת כתבה


* ובשעה מאוחרת של היום עלו ההכנות לקראת תחרות 'נער ונערת אילת' מדרגה. משעת אחר הצהריים המוקדמות התייפיפו הבנות מאחורי הקלעים. שימו לב למאפרות חברת איל מקיאג' הנאמנות, שעבדו שעות על טיוח ואיפור הבנות. בתמונה המאפרות עושות את זה לחן מרציאנו ושירן כהן.

* אייזיק, מעצב השיער של שוקי זיקרי עבד קשה על השיער. בתמונה אייזיק מיפייף את שרית פרטז.

* בזמן שהבנות העלו עשן בחדרי ההלבשה שמאחורי הקלעים, הבנים שיחקו אותה COOL והסתלבטו בזמן שנשאר עד לתחרות. אגב הם גם חילקו ציונים לבנות כשאלו יצאו מחדר האיפור ועברו לחדר התלבושות. עלק שופטים.

* והנה ג'נט מ'שוקי זיקרי' עושה את אורנית אביטן ליפה קצת יותר...

* בסביבות השעה 19:15 גברה ההתרגשות מאחורי הקלעים כשחבורת 'מה קשור' הגיעו למקום. הבנים לא ויתרו על תמונה למזכרת עם ציון גולן (שלישי מימין) הכי קטן והכי מצחיק בחבורה.
תמונת כתבה


* ואז התברר שחן בן אפריים המועמד ל'נער אילת' ואותו ציון גולן מ'מה קשור', דווקא מזכירים אחד את השני ולא רק בגובה. מה אתם אומרים?

* יפות יפות שבא לבכות. בעוד שהבנות היו לחוצות בהכנות שלקראת התחרות, הגיעו למקום שתי יפיפיות אחרות עם תארים. נטלי זינו המדהימה (ימנית) 'נערת אילת' של השנה שעברה ונערת 'מעריב לנוער'. ואנה ברובר הגבוהה והפצצתית נערת מעריב לנוער מלפני שנתיים. השתיים התייצבו לתמונה עם שרית, אחראית תחרויות בסוכנות הדוגמנות 'יולי'. והמתחרות שראו את כל היופי הזה, החסירו עוד פעימה.
תמונת כתבה


* ביום שאחרי הזכיה, היתה ישראלה אבטאו מלכת ביה"ס גולדווטר. היפיפייה השחומה קיבלה מחמאות לרוב, לא רק מהתלמידים, אלא גם מהמורים והמורות שלא נשארו אדישים. בתמונה, המורה אורה כדורי, מתפעלת מהיופי.

* למי שעדין לא יודע, לנער אילת, נדב זא'ן יש חברה צמודה צמודה ומקסימה בשם שירלי חי. השניים כישרונים בעיצוב וציור והם אלו שעיצבו את תפאורת הבמה בטקס נערת אילת. ציוריה של שירלי הכשרונית התנוססו על הקיר במתנ"ס יעלים בתערוכת בני נוער מרהיבה. הנה היא והציורים לפניכם.

* איציק אדרי הוא לא רק כתב במדור ג'וניור אלא הוא גם דובר מועצת נוער עירונית והוא גם מי שבנה את אתר ההצבעה לחביב וחביבת הקהל באתר האינטרנט של 'ערב ערב'. במסגרת כל הכובעים האלו, עבד איציק קשה בשבוע הנוער ודאג שהכל יעבור בשלום וידווח לתקשורת. יופי מותק!

* ובזמן שכל החבר'ה העבירו חוויות על היום הירוק, נצפה אדם שהחליף בבוקר את פיפין, מזכירתו של ראש העיר, עסוק עד מאוד בקריאת חומר ממחברת. מה קרה מותק? לא נשאר לך זמן להתכונן למבחנים בבית?

* שאול ומאור, חברים נאמנים לא הסתפקו בצפיה בלבד בתחרות, השניים הגיעו מאובזרים בשלטי עידוד לחברים על הבמה - חן בן אפריים וגיא דדון.

* בעקבות פיצוץ מסיבת הנוער בנמל, זמן קצר אחרי שהתחילה, בגלל מכות, רשמו התקליטנים הצעירים אכזבה רבתית. מי שהספיקו לנגן במסיבה היו אור זיתון, אור אזרזר, יקיר ביטון, וההרכב "פסיכו יוניברס'. לא הספיקו לנגן בכלל - מאור גרוסמן ואלעד ויונטה ותחשבו על זה, שכל תקליטן היה צריך לעלות על הבמה לשני סבבים... באסה. בתמונה דיג'י יקיר ביטון ואור אזרזר.

ברברות קטעים

* בזמן שהחבר'ה חגגו בביה"ס גולדווטר את היום הירוק בהפסקה פעילה ותותח קצף, חגגו המורים בחדר המורים את האוטוטו יציאה לחופש הגדול. זו היתה אמורה להיות הרמת כוסית, אבל בפועל זה נראה כמו ארוחה של ממש.
* וזה עוד לא נגמר. אחד התלמידים המתקנאים אמר לאחד המורים, 'סחתיין על הארוחה'. המורה בתגובה "חכה שתהיה מורה, גם אתה תקבל".
התלמיד למורה "תודה אבל לא תודה, אני מוותר על האוכל ולא רוצה להיות מורה". ותחשבו על זה.
* במהלך תחרות 'נערת אילת' דפק ליאב ממן הופעת יחיד על הבמה ממש בשלב הסופי. אם שמתם לב הוא היחיד שצעד קדימה כשכולם נשארו מאחור. הופס, קורה.

* מי שכמעט התעלפה על הבמה בשלב שאלות השופטים היתה שירן כהן הבובונת שרק רעדה ובקושי נשמה שלא לדבר על זה שהיא בקושי זכרה מה המוטו שלה בחיים. בסוף נפל האסימון.
* בעוד שבגולדווטר הביאו ביום ירוק תותח קצף, בבי"ס אלון הסתפקו במוסיקה בלבד. בבי"ס בגין התוכניות נהרסו בגלל בעיות טכניות והחבר'ה רשמו התבאסות.

* חצי שעה אחרי שכיכבו על הבעיה בתחרות 'נער אילת' על תקן נערי החלומות, נצפו שניים מהבנים הולכים מכות נמרצות בקטטה ההמונית שגרמה לפיצוץ האירוע. בפעם הבאה צוות המיונים צריך להוסיף גם את השאלה - מתי בפעם האחרונה הלכתם מכות...

* ביום שאחרי היום הירוק יצאו החבר'ה לחופשת שבועות. כולם, אבל ממש כולם שרצו בחוף מלון 'דן' שהוא עכשיו בשיא האיניות ותנחשו מה היתה שיחת היום? כמובן הזוכים בתחרות נער ונערת אילת. ושימותו הקנאים.
* במהלך היום הירוק החליפה שיר קולנגי את מנהלת הסוכנות היהודית באילת חגית שילה. קולנגי שאהבה את התפקיד היתה תקועה בחדר פיצפון בגודל 4X4 במשרדי הספריה העירונית. עם כל הכסף שיש לקנדים המליאנים ועם כל הכסף שיש לסוכנות, לא ברור למה לא משקיעים כמה גרושים כדי לשפץ ולהגדיל את המשרד המצוקמק.
* החבר'ה שהיו אמורים להחליף את שדרני הרדיו חתמו על אכזבה אמיתית כשהגיעו בבוקר וגילו שכולם הבריזו להם לטובת שיחות השלום בעקבה. אז הם סתם העבירו את היום.
* לעומתם כל אלו שהחליפו את עובדי העירייה נהנו מפינוקים ומארוחות עיסקיות למיניהן.
* המסקנה העיקרית אליה הגיעו מרבים המוחלפים ביום הירוק היתה, שבני הנוער של היום יודעים הרבה יותר מהם לפחות בכל הקשור לענייני מחשבים ואינטרנט. תשאלו את דוברת העירייה, שדווקא איציק אדרי גאון המחשבים החליף אותה...

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש