ליטל קוסמטיקה - הפינוק האולטימטיבי

מאת: סוזי שרם כהן ● ● ערב ערב 2455
אין על האווירה הנעימה במכון הקוסמטיקה של ליטל מרגע שנכנסים- מתמכרים. אפשר לחוש בשלווה משתלטת ובהבטחה לטיפול נעים. העיצוב העדין, המוזיקה השלווה. כורסאות העיסוי המבטיחות שהטיפול אכן יהיה נעים: בעוד הרגליים טובלות בג'קוזי מבעבע, הגוף מתענג על המסאז'. תוסיפו לכל אלו את טיפול הפדיקור המוקפד, מריחת הלק ותקבלו חוויה מענגת במיוחד

כקוסמטיקאית במספרתו של שי אזולאי, עד שיצר הנדודים גבר עליה. היא טיילה בעולם, נהנתה, עבדה והחליטה לחזור, לא לפני שבדקה איך מתנהלות הקוסמטיקאיות מעבר לים והשוותה אלינו. "הטיפול הישראלי הוא הרבה יותר מושקע, הרבה יותר יסודי, עם נגיעה אישית רבה". עם זאת, היא הצליחה להביא לנו בכל זאת משהו בניחוח חו"ל: "אחד מהבילויים המועדפים על חברותיי ועליי בימי שישי, היה ללכת למכון יופי, לשבת בנירוונה בכסא עיסוי ולקבל טיפול פדיקור. אחרי הטיפול הממכר, היינו יוצאות לקפה".
עם חזרתה, זכרה להביא גם לארץ את הכיסאות המיוחדים, שהם שילוב של ג'קוזי לרגליים וכורסת עיסוי לכתפיים, שכמות וגב תחתון. בעוד הלקוחה יושבת על הכסא ומתפנקת, היא מקבלת טיפול פדיקור רפואי וקוסמטי יסודי.
לאחרונה, משחזרה, התברר כי קהל לקוחותיה הגדול של ליטל נשאר נאמן ושב במהרה אל הטיפולים שאליהם התרגל כל השנים: טיפולי פנים, הסרת שיער בשעווה, עיצוב גבות, פדיקור, מניקור ושאר טיפולי היופי האולטימטיביים, ויחד עם החידושים, ההנאה רבה הרבה יותר.

ערב נשים מפנק


השמועה על הטיפול המהנה עשתה לה כנפיים והפכה עד מהרה למתנה המושלמת, לחברה או לבת הזוג, מתנת יום הולדת או מתנת יום האהבה (ט"ו באב, ממש בשבוע הבא), והכיף הוא, שאפשר לעשות זאת ביחד, בזוגות - חוויה משותפת.
כשהגיעו שתי חברות טובות להתפנק על ספות העיסוי, בעודן מקבלות פדיקור מפנק, הן העבירו הילוך, כשהבינו שאפשר לעשות במקום חגיגה, נוסח מסיבת בנות. המסיבות האינטימיות תפסו תאוצה והפכו להיט למפגש חברתי: מספר חברות מצומצם, קבוצת נשים העובדות יחד, מגיעות למקום, תחת האווירה הנעימה, לאור נרות, ריחות ארומתיים ומוזיקה נעימה, פותחות בקבוקי יין, מביאות סושי ונשנושים. בעוד שתיים מתפנקות על ספות העיסוי ומקבלות טיפול פדיקור, אחרות מקבלות עיסוי בחדר טיפולים סמוך, וברוטציה נעימה, מעבירות ערב מלא צחוק, חיוכים ולכידות חברתית. האווירה הנעימה, הבילוי המפנק, הופך את החוויה ליוצאת דופן, מרגיעה, משחררת ומחברת בין החברות.

יום הולדת לנסיכות


הנערות הרגישו, כי גם להן מגיע וביקשו מליטל לערוך יום הולדת מפנק. הקטנטנות, כמלכות ליום אחד, עוטות על עצמן מראה של נשים מגונדרות. הבנות, בנות התשע ומעלה, בעיקר בנות בגיל המצווה, מתפנקות במיני פדיקור ובמיני מניקור, מורחות לק צבעוני ומקושט, מתאפרות, עושות פן אצל הספר הסמוך מוטי וקנין ומרגישות גדולות ומאושרות. גם מסיבות יום ההולדת האקסקלוסיביות הפכו לשם דבר שאין לוותר עליו, והבשורה עוברת בין הבנות כחוויית נעורים, שאסור להחמיץ בשום פנים ואופן.

החנות של 'ליטל קוסמטיקה' ממוקמת במרכז חנויות האגס,
רחוב האגס, שחמון.
שעות פעילות:א'-ה' 09:00-20:00
יום ו' 09:00-13:00
טלפון: 057-3323334

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש