ה'בוטיק של הלן'. חנות עם 'קלאסה'

מאת: או-מד מדיקל ● ● ערב ערב 2455
קבלו את החנות שתעשה לכם את הקיץ. ה'בוטיק של הלן' (מרכז 'שלום'), שנפתח השבוע במרכז שלום מציע מבחר אקססוריז צבעוניים ומעוצבים. תיקים, כובעים, ארנקים, נעליים, תכשיטים ועוד. אשה אמיתית קונה אצל הלן. היום, יום חמישי, בשעה 16:00 הפתיחה החגיגית

הלן ביתן פרידה, נרגשת במיוחד לקראת הפתיחה החגיגית של ה'בוטיק של הלן', הבוטיק שלה. הפתיחה תתקיים היום, יום חמישי והיא, יחד עם בתה יוליה, עסוקות בסידורים אחרונים. הן תולות את התיקים, מתאימות את התכשיטים כשבין לבין נכנסים השכנים מהחנויות הסמוכות במרכז 'שלום' כדי לברך ולאחל בהצלחה. כל מי שנכנסת עומדת כדי להתפעל מהתוצגה המרהיבה.

מגוון מהמם של תיקים


ב'בוטיק של הלן' תמצאו מגוון אקססוריז מרהיבים, מעוצבים, צבעוניים ומיוחדים. חגורות, תכשיטים, אביזרים לשיער, צעיפים, סיכות סרטים, כובעים, תיקים, ארנקי יד, שרשראות לג'ינס וכפפות, כל אלו מהווים חלק מהמושג הרחב והנפלא הזה. השילוב הנכון באקססוריז יכול להשלים את הטוטאל לוק או לחילופין להזיק לו, אם לא יודעים מה בדיוק להוסיף. העיקר ב'בוטיק של הלן' הוא מבחר מהמם בתכלית של תיקים במבחר סגנונות, חומרים ועיצובים לוהטים. בגזרת התיקים נצטרך לבחור בין תיקים גדולים במיוחד (אוברסייז) או תיק יד קטנטן, כי כל מה שבאמצע - ממש לא בא בחשבון. ויש גם סטים שכוללים תיק גדול, תיק בינוני ותיק יציאה שטוח לנשיאה ביד, סוג של ארנקון. כולם באותו צבע, באותו עיצוב ומאותו חומר. פשוט מקסים. "יש אצלי מבחר תיקי קלף (תיקים שטוחים) ליציאה בצבעים מקסימים", אומרת הלן, "רציתי להביא צבע של קיץ. יש באילת הרבה שמש ואנחנו אוהבים צבעוני. די עם הצבע השחור!". התיקים מופיעים עם רצועות תליה, "אפשר לשחק עם זה", מעדכנת הלן, "אפשר להצמיד את הרצועות ואז התיק הוא תיק לתליה, או להסירן ואז הוא הופך לתיק לנשיאה ביד".
הלן, את נראית נהדר, שמחה ופורחת. פתיחת העסק עשתה לך טוב...
"בהחלט. אני נרגשת ושמחה. בשבילי זו הגשמת פנטזיה ישנה. יום אחד קיבלתי אומץ והחלטתי שזהו זה אני הולכת על זה. זה היה לגמרי פתאומי אבל התגובות הנלהבות מהסביבה ריגשו ושימחו אותי".
למה אקססוריז?
"האקססוריז מאד חשובים, אפילו יותר מהבגד שלובשים. אשה גם אם היא לובשת סתם שמלה מהשוק, האקססוריז יעשו עבורה את העבודה. מדובר בנעל יפה טובה שמושכת את העין או תיק מעוצב שמשדר נשיות וקלילות". ויוליה בתה מוסיפה, "אני מתעסקת באופנה הרבה שנים ואין באילת חנות לדברים מיוחדים כמו שיש פה".

כובעי קש מדוגמים


כל הימים, כל הימים חולמת אני על כובע קסמים...וכשאני מגיעה ל'בוטיק של הלן' אני נשבית מיד בקסמם של כובעי הקש המרהיבים, הרחבים, הצבעונים, שבאים עם תיקי קש מקסימים להשלמת מראה כייפי, קייצי, רענן ומושך. "כובעי הקש מאד אופנתיים כיום", אומרת הלן ומציעה לי למדוד כובע מרהיב בגווני חום אדמה, "מאוד חשוב ללכת עם כובע בקיץ. הכובעים והתיקים מגיעים ממעצבים ידועים באיטליה 'ולנטינו', 'קאבלי', 'בורני', 'קוברי', ואפשר לעשות גם הזמנות מקטלוגים מצולמים".
ב'בוטיק של הלן' תמצאו מבחר חגורות בשלל צבעים וטקסטורות, המיישרות קו עם הטרנדים המובילים, למראה סופר אופנתי. החגורה היא אביזר חובה בכל מלתחה. החגורות היום, הן כבר לא עוד אמצעי להכנסת הבטן פנימה והדבקתה לגב, אלא תוספת מנצחת שמעניקה ערך מוסף לבגד. קיימות חגורות במגוון גדלים, אורכים, צבעים ומרקמים, החל מחגורות גומי נמתחות ועד חגורות עור סקסיות בלוק אופנוענים, מחגורות 'בילד אין' המגיעות עם המכנס ועד חגורות קשירה למראה כפרי ורופף. חגורות המתאימות לכל שעות היום: חגורות עור, המגיעות עם אבזם מוזהב למראה אלגנטי, חגורות קלועות בעוביים שונים, צבעוניות עשירה, ושילובים מעניינים של עור וחבלים. למהדרין, ניתן ללכת על חגורות מותן עם אבזמים גדולים העשויות עור או סקאי, עם הדפסי נקודות במראה רומנטי, או עיטורי ניטים במראה פאנק. העונה לא נבהלים גם מחגורות בצבעי כסף או זהב במראה שנות ה- 80 הסקסיות, חגורות עור בצבעוניות במראה USED שבור, וחגורות עם הדפסים מוזהבים או כסופים למראה יוקרתי. טרנד בולט השנה הוא שובו של הפפיון כסמל לנשיות חזקה דומיננטית בטוחה בעצמה. הפפיונים מופיעים על חולצות, מעילים, נעליים, חגורות, קשתות לשיער ותיקים. "הבוטיק של הלן מיועד לנשים אמיתיות שיודעות מה זו אופנה", אומרת יוליה בתה של הלן.
נשים התקשטו מאז ומתמיד, אך בעונה הקרובה נראה ששווה להתעטר יותר מתמיד. קולקציות התכשיטים החדשות עשירות בסלסולים מתוחכמים, חומרים חדשים, אפקטים מיוחדים, אבנים בולטות, יהלומים, צמידי חוליות משגעים ומראות, שנעים בין אלגנטי לקלאסי ועד צבעוני ושובה לב. אפילו תכשיטים ממקרמה הולכים העונה. להשלמת המראה הוויקטוריאני נאמץ סיכות צווארון עם תבליט של אשה או עגילי שנדלייר ארוכים, שרשראות עדינות מזהב ותליונים בצורת לב או בצורת קמעות וסמלים מיסטיים. אקססוריז חשוב נוסף הוא הנעליים עקב או כפכף, מגפונים קצרים או סנדלים מעוצבות.
היום, יום חמישי, הפתיחה ?
"היום ה- 22 ביולי, בשעה 16:00. יגיע הרב הילל לתקוע מזוזה ולברך. תהיה הרמת כוסית ויוגש כיבוד. נשות אילת מוזמנות". (תדמית)

'בוטיק הלן'
כתובת: 'מרכז שלום', כניסה דרך בנק 'דיסקונט' ברחבה.
ימים ושעות פתיחה:
א' עד ה' מהשעה 9:00-13:00, ומ-16:00 עד 19:30.
ימי שישי מ-9:00 עד 13:00, שבת סגור.
טלפון: 08-6335657

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש