'סנטה פה' מציגה- קולינריה קייצית מרעננת

מאת: סוזי שרם כהן ● ● ערב ערב 2456
מסעדת 'סנטה פה' היא מוסד קולינרי מהמובילים באילת. אדי לוגסי השף, הבעלים והנשמה של המקום, חולק את זמנו בין הסועדים לבין המטבח בו הוא משגיח בקנאות על טיב ואיכות המנות. אחת לתקופה הוא רוקח ומציג בפנינו תפריט עונתי חדש. קבלו את התפריט הקיצי הקליל, המתאים לנשנוש בכל עת = מסעדת 'סנטה פה', לבילוי קייצי מושלם

מסעדת 'סנטה פה', היא ללא ספק מוסד קולינרי משובח, מהמובילים באילת. המסעדה שהחלה את דרכה בשנת 2001 כמסעדה מקסיקנית, הביאה טעמים ייחודיים לחיכנו, העשירה אותנו בטורטיות פריכות ופאהיטאס, שעועית שחורה ושאר מעדנים מקסיקנים הרבה לפני שהשאר התחילו לגלגל את הרעיון, המסעדה הקדימה את זמנה והביאה את הבשורה. עם השנים המסעדה שמרה על צביונה הייחודי, מנות הדגל המובילות ממשיכות ללוות את התפריט, אך עם זאת, אדי לוגסי, הבעלים והשף, לא חושש, להוסיף מנות חדשות ולשנות מנות אחרות. היום, התפריט במסעדה מעיד על הבגרות והניסיון הרב שצברו בה. התפריט מציע מגוון רחב של מנות איכותיות שנבחרו בקפידה בשילובים מדהימים של טעמים, מטבח בגוון אמריקאי חדשני.
ארוחה ב'סנטה פה' היא חגיגה, בעיקר לאוהבי הבשר בבחירה בבסיס התפריט הוותיק, נפתח בעילית המנות המובילות, מנת כבד האווז בקונפיטורת בצל ומנגו והקרפצ'יו פילה בקר המלווה בבצלי שאלוט. אחרי מנות הפתיחה המעידות כי צפוי רק טוב, מגיעות המנות העיקריות במלוא הדרן, הטייגר שרימפס ברוטב שמנת, חלב קוקוס ופטריות טריות חגיגה לחיך, צלעות הטלה השרויות במרינדה מיוחדת, או 300 גרם סטייק אנטריקוט לחובבי הבשר הם אופציה מחייבת, בשר בקר איכותי ללא פשרות. לקינוח, המנות המנצחות, שאין לצאת מבלי לטעום: 'המדונה ספיריט', אם כל הקונוסים, שוקולד לבן במילוי מוס שוקולד חום ולבן והקרם בורלה, המוגש בקונפי אגסים. 'סנטה פה' מציגה היום לקהל לקוחותיה תפריט רחב ועשיר, מנות בעלות איכות טעם ואיכות מוצרים שאין שנייה להן, תפריט בו כל אחד יכול למצוא לו את המנה המועדפת עליו.

לצנן את הקיץ


הקיץ הגיע, ואדי, ששם את יהבו במטבח, אוהב ליצור ולבשל. השנה הוא רקח עבורנו תפריט קייצי ומרענן. אדי ביקש לשמור על צביון המסעדה ועם זאת להעניק ללקוחותיו אפשרויות חדשות ומרעננות, הוא החליט להרכיב תפריט ייחודי ארבע פעמים בשנה, על פי עונות השנה, כל עונה והתפריט המתאים למאפייניה. התפריט הראשון נחשף לשיפוטנו, המנות מייצגות את הקיץ נאמנה, מנות קלילות, פשוטות, אך מדויקות בטעמן. לזוג שבא להתפנק בערב רומנטי, תפריט הקיץ נפתח בטעמים חדשים. בין המנות המעוררות אפשר להרכיב ארוחה מדהימה וקלילה מסלט בורגול, שרימפס בטחינה וסילאן, סביצ'ה דג ים הכבוש בלימון וסלט תרד רענן וטרי, אפונה צעירה עם גבינה בולגרית, את הארוחה מלווה בירה קרה, קוקטייל אבטיח קר, או קאיפיריניה קפואה. ארוחת טעימות פשוטה, ללא התחכמות פיוג'ן מיותרת. אדי מציג את טיב הפשטות ומציג בפנינו את הדבר הבא, שימוש בחומרי הגלם המשובחים ביותר, בלסמי מצוין, שמן זית מעולה, ירקות טריים מוצרים איכותיים וטיבול נכון ומדוייק זו העדפה האמיתית שלנו.
אדי לוגסי, מתבל בנוכחותו את המסעדה, לרגעים מדלג בין אורחי המסעדה, ברובם אילתים וותיקים ואורחים ששבים לפקוד את המסעדה בכל הזדמנות שהם בעיר. כשאדי לא סב לשולחן עם אורחיו הוא במטבח, דואג באופן אישי שהמנות יצאו מדוגמות וטעימות מתובלות ומדויקות. אדי הוכיח שוב כי הוא יודע את נפש לקוחותיו, מצליח להרכיב מנות שאינן מורכבות, אך עם זאת טעמן מופלא, החדשנות שבמטבחו מביאה אלינו הפעם את התפריט הקיץ המרענן.

'סנטה פה' ממוצבת כקולינאריה במיטבה, מסעדה המתהדרת באוכל איכותי, עכשווי וטעים ועם זאת ממציאה את עצמה בכל תקופה ומתעדכנת. תפריט הקיץ החדש הביא להכרה כי במטבחו של אדי יש הפתעות ותמיד יש למה לצפות. (תדמית)

’סנטה פה'
מיקום: בחזית מלון 'קיסר’
ימים ושעות פתיחה: כל השבוע מהשעה 12:00-24:00.
טלפון: 08-6338081

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש