'קרנבל' עושה איתכם בית-ספר

מאת: או-מד מדיקל ● ● ערב ערב 2456
אין אמא בעיר (שלא לדבר על הילדים) שלא מכירה את חנות 'קרנבל', הממוקמת במרכז 'שחמון', מול בית הספר 'היובל'. ברבות השנים קנתה לה החנות שם, כמו גם קהל לקוחות גדול שחוזר בכל שנה לערוך כאן את קניותיו בדרך חזרה אל ספסל הלימודים, ולא בכדי. ככה זה כשאתה מצליח לשמור על אמינות בקרב הלקוחות

בימים אלו שלקראת החזרה לבית הספר, עברה 'קרנבל' מתיחת פנים והפכה לאימפריית החזרה אל ספסל הלימודים. הצעצועים פינו מקומם לערימות של מחברות, קלסרים, מגוון תיקים, קלמרים ושלל מאפייני בית הספר, וההורים, יחד עם ילדיהם, הופכים את הקנייה במקום לחוויה של ממש. הצבעוניות, כרגיל שולטת. מי שישכיל לא לחכות לרגע האחרון ולהקדים את קניותיו לקראת החזרה אל ספסל הלימודים, ייהנה כאן ממבחר אדיר של מוצרים ומבצעים. גם השנה כמו בשנים הקודמות ניתן לרכוש ב'קרנבל' את חולצות כל בתי הספר בעיר, במחירי מבצע.

כש'ניקי' הכבשה פגשה את 'אוניל'


מי לא שמע עלNICI הכבשה המפורסמת שמככבת השנה ובענק במדפי החזרה אל בית הספר. ב'קרנבל' תוכלו למצוא את מיטב מוצריה החל מקלסרים, מחברות, מדבקות, עפרונות, תיקים, ואפילו יומנים במבצע של 39.90 בלבד, ובקניית תיקNICI קלמר במתנה.
לבנים שיעדיפו את פוזת ה'גולשים' תמצאו ב'קרנבל' מגוון מוצרי מותג מבית החברות המובילות 'אוניל'ONEIL 'ריפקארל' RIPCAURL ו'דאקין"DAKIN המציעים מגוון עשיר של ציוד לימודי לצעירים חובבי הגלישה. גם כאן בקניית תיק מקבלים קלמר במתנה.
מי שמעדיף כדורגל דווקא, ימצא כאן את כוכבות הכדורגל ברצלונה ומנצ'סטר מככבות על מחברות, יומנים תיקים ובעצם על מה לא. הקטנטנים ייהנו ממוצרי בראץ, מוקסי, בקוגאן, ספיידרמן הלו קיטיי ושאר כוכבים לוהטים.
לצד המבחר הגדול, מקפידים ב'קרנבל' על איכות המוצרים. זה גם הטיפ הגדול שמציעה מנהלת החנות פזית, להורים, "לא להתפשר על זול שבסוף עולה ביוקר".
לצד האיכות גם המחירים ב'קרנבל' אטרקטיביים. מרבית המחברות מגיעות במארזים משתלמים במבצע. לתלמידי בתי הספר התיכוניים למשל, מוצעים מארזי חמישיית מחברות ספירלה ב-19.90 ₪ בלבד. לצעירים יותר מוצעים מארזי חמישיית מחברות ב-7.90 ₪. עוד תמצאו כאן מבצעי 1+1 על מגוון מוצרי החברות המובילות באיכותן.
אם תשאלו את לקוחות 'קרנבל' מה מייחד את החנות הזו מחנויות אחרות בעיר, הם יאמרו לכם מיד כי התחושה כאן היא תחושה משפחתית, היחס אישי וסבלני וההכוונה אמיתית. לרגל החזרה לבית הספר תוגברו העובדים בחנות, עובדה שמאפשרת ללקוחות לקבל שירות אישי אדיב, יעיל ואמין.

ממלכת התיקים


כבר בכניסה לחנות תוכלו להתרשם ממבחר תיקי בית הספר שהוא מהגדולים בעיר. תמצאו כאן תיקים של המותגים המובילים: נייקי, אדידס, פומה, סקטצרס, אול סטאר, אוניל, ריפקארל, דקיין, ניקי ועוד. תלמידי הכתות הנמוכות יותר ימצאו כאן תיקים אורטופדים עם כל דמויות הגיבורים התורנים: בראץ, מוקסי, בקוגאן, קבוצות כדורגל מובילות וינקס ועוד. בין כל אלו תמצאו את הלהיט של השנה- תיק שניים ב- אחד תיק עגלה מהדור השלישי, מגיע על גלגלים ומתפרק לשני תיקים (גדול וקטן). היתרון ברעיון התיק על גלגלים הוא בעצם הפחתת המשקל הרב מגבם של הילדים הצעירים. כל התיקים כאן אורטופדים וניתנים עם אחריות. "היום ההורים מאוד מקפידים על התיקים האורטופדים ואיכותם", מבהירה פזית.
לצד תיקי בית הספר תמצאו כאן מגוון עשיר של תיקי גן: מיקי מאוס, צבי הנינג'ה, דורה, דייגו, בת הים ועוד. גם בתיקי הגן לגילאים הצעירים מאוד הגלגלים כבר חזק האופנה ולא רק, גם בקבוקוני השתייה הנלווים הממוקמים בתא מיוחד המיועד בדיוק לכך.
בין המבצעים המפתים באגף התיקים: תיק אורטופדי לתלמידי כתות א' ואילך ב-99.90 ₪ במקום ב-189 ₪. מבצע על תיקי שניים באחד - במחיר 99.90 ₪ במקום 169 ₪.

חולצות בית ספר איכותיות


זו השנה השישית שב'קרנבל' תמצאו גם חולצות לכל בתי הספר בעיר, יסודיים ותיכוניים. תודות לניסיון השנים הקודמות, מודעים כאן היטב לטיב ואיכות החולצות כמו גם כן להדפסת הסמלים על החולצות.
ניתן למצוא כאן גם גזרות וי וחולצות צמודות, כל המידות, כל הצבעים ואת כל סמלי בתי הספר בעיר.
ועכשיו, מבצע על חולצות טריקו - 7 חולצות ב-99.90 ₪ בלבד.
אז מי אמר שלא שווה לעבור לקרנבל.?! (תדמית)

קרנבל V.I.P
זו השנה השנייה שניתן להשיג ב'קרנבל' את כרטיס ההנחות 'קרנבלV.I.P ' המקנה הנחה לבעליו על כל רכישה בחנות למשך כל ימות השנה.

'קרנבל'
מיקום: מרכז 'השחמון' מול בית הספר 'היובל'
שעות פתיחה: ימים א'-ה'
מ-9:00 בבוקר עד 21:00 רצוף. יום ו' מ-9:00 בבוקר עד 16:00.
טלפון: 08-6330525

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש